abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104714077
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:17 schreef Luchtkoker het volgende:
Hoe plukken jullie trouwens draken uit de lucht? Er schijnt een shout voor te zijn maar die heb ik niet, en met pijl en boog wil het me niet lukken om ze te raken :') Gister bijvoorbeeld vloog er een beetje een wittige (frost?) draak rondjes, waarbij ik ook op een berg in zijn baan stond.

Hij vloog hierbij dus echt recht boven me, en met m'n gebrek aan über archer skills lukte het me niet om hem te raken met een pijl. Hij landde ook niet uit zichzelf :@ Heb het maar gewoon gelaten, maar wel vervelend. :')
Ik blijf wat rondhangen op de grond met m'n Flame Atronach (die een ziek goede aim heeft op draken maar als er een Draugr voor dr staat mist ze :') ), wachtend tot de draak een keer landt of stilhangt, val 'm dan een paar keer aan. Als er genoeg van z'n health af is, crasht hij wel een keer (wat er heel vet uitziet) en vanaf dan blijft hij op de grond.
pi_104714136
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:24 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik blijf wat rondhangen op de grond met m'n Flame Atronach (die een ziek goede aim heeft op draken maar als er een Draugr voor dr staat mist ze :') ), wachtend tot de draak een keer landt of stilhangt, val 'm dan een paar keer aan. Als er genoeg van z'n health af is, crasht hij wel een keer (wat er heel vet uitziet) en vanaf dan blijft hij op de grond.
Heb geen Flame Atronach ;( Wel de spell, maar niet genoeg Magicka voor :') Tevens hing deze draak niet stil en landde dus ook niet.
Of toch du vader?
pi_104714199
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:26 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Heb geen Flame Atronach ;( Wel de spell, maar niet genoeg Magicka voor :') Tevens hing deze draak niet stil en landde dus ook niet.
Ah ja, ik heb nog nooit gehad dat een draak me niet zag, behalve als ik niet gezien wilde worden. Maar probeer anders een Firebolt z'n richting op te schieten, hij merkt het vast wel als er iets langs 'm heen suist :P

Oh en vraagje over Mage Guild Quest
SPOILER: In die Dwemer Ruins, Mzulft ofzo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104714337
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:28 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ah ja, ik heb nog nooit gehad dat een draak me niet zag, behalve als ik niet gezien wilde worden. Maar probeer anders een Firebolt z'n richting op te schieten, hij merkt het vast wel als er iets langs 'm heen suist :P

Oh en vraagje over Mage Guild Quest
SPOILER: In die Dwemer Ruins, Mzulft ofzo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_104714479
quote:
11s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef eQuaL het volgende:

[..]

SPOILER
Godver :(
Want ik heb m'n Frost Atronach er al op afgestuurd en een andere keer m'n Flame ook al.. Maar hij blijft toch te sterk.. Ik blijf 't wel gewoon proberen, misschien dat Wards helpen ^O^
Bedankt in elk geval!
pi_104714663
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:39 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Godver :(
Want ik heb m'n Frost Atronach er al op afgestuurd en een andere keer m'n Flame ook al.. Maar hij blijft toch te sterk.. Ik blijf 't wel gewoon proberen, misschien dat Wards helpen ^O^
Bedankt in elk geval!
Dan raad je aan om niet door te gaan met de Mage's guild op dit moment, want het wordt nog veel moeilijker. Ik vond hem trouwens behoorlijk kort, vile me een beetje tegen hoewel de misc quests nog wel enigszins leuk zijn.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_104714667
Hoe kom ik aan een frost atronarch? En zijn er meer dan dit en flame?
pi_104714705
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:44 schreef emokid het volgende:
Hoe kom ik aan een frost atronarch? En zijn er meer dan dit en flame?
Storm, maar dat is weer een hoger level spell.
pi_104714909
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:44 schreef Seam het volgende:

[..]

Dan raad je aan om niet door te gaan met de Mage's guild op dit moment, want het wordt nog veel moeilijker. Ik vond hem trouwens behoorlijk kort, vile me een beetje tegen hoewel de misc quests nog wel enigszins leuk zijn.
Inderdaad. Wacht maar tot je ge-one-shot wordt door Morokei..

SPOILER: Dwarven master
pi_104714960
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:45 schreef Seam het volgende:

[..]

Storm, maar dat is weer een hoger level spell.
Hogere conjuration? Of is het gewoon een spell book?
  woensdag 23 november 2011 @ 12:54:38 #286
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_104715003
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:51 schreef emokid het volgende:
SPOILER
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_104715073
Zo, even spelen dan maar. De volgende keer dat ik op de klok kijk zal het wel weer tegen zessen zijn :').
Amen.
pi_104715113
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:51 schreef emokid het volgende:

[..]

Inderdaad. Wacht maar tot je ge-one-shot wordt door Morokei..

SPOILER
pi_104715121
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:56 schreef Jivis het volgende:
Zo, even spelen dan maar. De volgende keer dat ik op de klok kijk zal het wel weer tegen zessen zijn :').
Ik zet hier letterlijk een wekker overdag als ik nog andere dingen moet doen, anders speel ik gewoon door..
pi_104715181
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:57 schreef eQuaL het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER: wtf
pi_104715227
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:53 schreef emokid het volgende:

[..]

Flame en Frost waren gewoon Spell Tomes, dus neem aan dat je Storm Atronach ook op die manier krijgt.
Eerst kon ik ook alleen maar Flame, dus het ligt volgens mij gewoon aan je Conjuration level ;)
pi_104715236
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:59 schreef emokid het volgende:

[..]

SPOILER: wtf
Kijk eens:

SPOILER
pi_104715349
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:53 schreef emokid het volgende:

[..]

Je kan de spell books pas kopen vanaf een bepaald level. Ik ben nu 51 destruction en kom ook nog geen Expert of Master level destruction spells tegen...
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 november 2011 @ 13:08:41 #294
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_104715489
Ik krijg elke keer weer de rillingen als m'n scherm ineens geheel gevuld wordt door één monsterlijke spin :X
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_104715530
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik krijg elke keer weer de rillingen als m'n scherm ineens geheel gevuld wordt door één monsterlijke spin :X
Haha nee dan die Giant spiders gatverdamme :D
pi_104715696
Boh Restoration duurt echt jaren om te levelen.
No resentment ever evened out a weaker hand
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 november 2011 @ 13:16:16 #297
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_104715771
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2011 13:09 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Haha nee dan die Giant spiders gatverdamme :D
Die dus ja :D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_104715794
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2011 13:14 schreef Silv het volgende:
Boh Restoration duurt echt jaren om te levelen.
Wards, Turn Undead en Heal Other niet vergeten :)
Als je een companion hebt die klappen krijgt, gewoon de hele tijd hem/haar healen.
Doe eens niet.
pi_104715842
Meestal heb ik wel door wanneer er zo'n gigantische spin aan zit te komen. Een keertje niet en ik sprong meteen vanuit mijn stoel :D
  woensdag 23 november 2011 @ 13:18:43 #300
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_104715856
Met dank aan Prik0 heb ik nu ook eindelijk mijn hardcover-guide O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')