Ik blijf wat rondhangen op de grond met m'n Flame Atronach (die een ziek goede aim heeft op draken maar als er een Draugr voor dr staat mist zequote:Op woensdag 23 november 2011 11:17 schreef Luchtkoker het volgende:
Hoe plukken jullie trouwens draken uit de lucht? Er schijnt een shout voor te zijn maar die heb ik niet, en met pijl en boog wil het me niet lukken om ze te rakenGister bijvoorbeeld vloog er een beetje een wittige (frost?) draak rondjes, waarbij ik ook op een berg in zijn baan stond.
Hij vloog hierbij dus echt recht boven me, en met m'n gebrek aan über archer skills lukte het me niet om hem te raken met een pijl. Hij landde ook niet uit zichzelfHeb het maar gewoon gelaten, maar wel vervelend.
Heb geen Flame Atronachquote:Op woensdag 23 november 2011 12:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik blijf wat rondhangen op de grond met m'n Flame Atronach (die een ziek goede aim heeft op draken maar als er een Draugr voor dr staat mist ze), wachtend tot de draak een keer landt of stilhangt, val 'm dan een paar keer aan. Als er genoeg van z'n health af is, crasht hij wel een keer (wat er heel vet uitziet) en vanaf dan blijft hij op de grond.
Ah ja, ik heb nog nooit gehad dat een draak me niet zag, behalve als ik niet gezien wilde worden. Maar probeer anders een Firebolt z'n richting op te schieten, hij merkt het vast wel als er iets langs 'm heen suistquote:Op woensdag 23 november 2011 12:26 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Heb geen Flame AtronachWel de spell, maar niet genoeg Magicka voor
Tevens hing deze draak niet stil en landde dus ook niet.
SPOILER: In die Dwemer Ruins, Mzulft ofzoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb nog nooit gehad dat een draak me niet zag, behalve als ik niet gezien wilde worden. Maar probeer anders een Firebolt z'n richting op te schieten, hij merkt het vast wel als er iets langs 'm heen suist
Oh en vraagje over Mage Guild QuestSPOILER: In die Dwemer Ruins, Mzulft ofzoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik heb m'n Frost Atronach er al op afgestuurd en een andere keer m'n Flame ook al.. Maar hij blijft toch te sterk.. Ik blijf 't wel gewoon proberen, misschien dat Wards helpen
Bedankt in elk geval!
Dan raad je aan om niet door te gaan met de Mage's guild op dit moment, want het wordt nog veel moeilijker. Ik vond hem trouwens behoorlijk kort, vile me een beetje tegen hoewel de misc quests nog wel enigszins leuk zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:39 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Godver
Want ik heb m'n Frost Atronach er al op afgestuurd en een andere keer m'n Flame ook al.. Maar hij blijft toch te sterk.. Ik blijf 't wel gewoon proberen, misschien dat Wards helpen
Bedankt in elk geval!
Storm, maar dat is weer een hoger level spell.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:44 schreef emokid het volgende:
Hoe kom ik aan een frost atronarch? En zijn er meer dan dit en flame?
Inderdaad. Wacht maar tot je ge-one-shot wordt door Morokei..quote:Op woensdag 23 november 2011 12:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan raad je aan om niet door te gaan met de Mage's guild op dit moment, want het wordt nog veel moeilijker. Ik vond hem trouwens behoorlijk kort, vile me een beetje tegen hoewel de misc quests nog wel enigszins leuk zijn.
SPOILER: Dwarven masterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hogere conjuration? Of is het gewoon een spell book?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Storm, maar dat is weer een hoger level spell.
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:51 schreef emokid het volgende:
SPOILER: Dwarven masterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:51 schreef emokid het volgende:
[..]
Inderdaad. Wacht maar tot je ge-one-shot wordt door Morokei..SPOILER: Dwarven masterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet hier letterlijk een wekker overdag als ik nog andere dingen moet doen, anders speel ik gewoon door..quote:Op woensdag 23 november 2011 12:56 schreef Jivis het volgende:
Zo, even spelen dan maar. De volgende keer dat ik op de klok kijk zal het wel weer tegen zessen zijn.
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:57 schreef eQuaL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: wtfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flame en Frost waren gewoon Spell Tomes, dus neem aan dat je Storm Atronach ook op die manier krijgt.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:53 schreef emokid het volgende:
[..]
Hogere conjuration? Of is het gewoon een spell book?
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:59 schreef emokid het volgende:
[..]Kijk eens:SPOILER: wtfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan de spell books pas kopen vanaf een bepaald level. Ik ben nu 51 destruction en kom ook nog geen Expert of Master level destruction spells tegen...quote:Op woensdag 23 november 2011 12:53 schreef emokid het volgende:
[..]
Hogere conjuration? Of is het gewoon een spell book?
Haha nee dan die Giant spiders gatverdammequote:Op woensdag 23 november 2011 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik krijg elke keer weer de rillingen als m'n scherm ineens geheel gevuld wordt door één monsterlijke spin
Die dus jaquote:Op woensdag 23 november 2011 13:09 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Haha nee dan die Giant spiders gatverdamme
Wards, Turn Undead en Heal Other niet vergetenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:14 schreef Silv het volgende:
Boh Restoration duurt echt jaren om te levelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |