Nevermind.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:23 schreef regular_john het volgende:
Ik moet <knip>
Ik wil ook niet
<knip>
Eens. Begin gewoon bij de mac of wat dan ook en ga vanuit daar verder zoeken. Met stilzitten krijg je geen euro's. En je zal eerder bij een toffere baan aangenomen worden als je nu ook aan het werk bent.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nevermind.
Je wilt niet hard genoeg.
Ga ik geen moeite in steken
Weet ik niet. Maar je zult dan wss ook wel een inwerkingsperiode hebben van 2 weken ofzo, en het moet allemaal wat sneller.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:44 schreef Gamesua het volgende:
Hebben bedrijven promo-banen in NL? Ik ben nu in de UK aan het werken voor Microsoft Demo Team: beetje Office 2010 laten zien aan mensen. Verdient 85 pond per weekend-dag (9 uur za, 7 uur zo).
Ja daar had ik ook al aan gedacht, maar dat zou ik pas als laatste redmiddel willen gebruiken. Ik heb nog een maand om een baan te vinden.quote:
Waarvoor heb je het nodig dan, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:02 schreef regular_john het volgende:
[..]
Ja daar had ik ook al aan gedacht, maar dat zou ik pas als laatste redmiddel willen gebruiken. Ik heb nog een maand om een baan te vinden.
Dus als ik het goed begrijp leen je liever geld van een volslagen vreemde dan dat je bij een supermarkt gaan vakkenvullen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:13 schreef regular_john het volgende:
Als het een goede rede is, leen jij het mij dan?
Geen probleem, renteloos! Maar als jij nu al niet kan verzinnen hoe je in een maand een dergelijk klein bedrag bij elkaar moet sparen vraag ik me af hoe je dat later wil gaan doen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:13 schreef regular_john het volgende:
Jup, als jij aangeeft dat het voor je zieke oma is die het geld nodig heeft om medicijnen te kopen voor januari omdat ze anders sterft ben ik het bereid je te lenen. Denk alleen dat t niet voor zoiets bestemd is of wel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:13 schreef regular_john het volgende:
Ja, het is duidelijk dat jij goed met geld bent. Een eckte bankiersbaaz!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:20 schreef regular_john het volgende:
Na dit jaar stop ik met deze hbo opleiding en ga economie aan de universiteit studeren. Daarna ga ik als bankier werken.
Nee het is niet voor mijn oma. Maar dat betekent niet dat ik het geld niet goed ga gebruiken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:20 schreef erniee het volgende:
[..]
Jup, als jij aangeeft dat het voor je zieke oma is die het geld nodig heeft om medicijnen te kopen voor januari omdat ze anders sterft ben ik het bereid je te lenen. Denk alleen dat t niet voor zoiets bestemd is of wel?
De wereld ligt aan je voeten, ja tochh.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:20 schreef regular_john het volgende:
Na dit jaar stop ik met deze hbo opleiding en ga economie aan de universiteit studeren. Daarna ga ik als bankier werken.
Ja, heel goed op weg, als je nu aan anderen mensen gaat vragen hoe je aan 400 euro komt zonder te werken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:28 schreef regular_john het volgende:
Mja, nu nog niet, maar ik ben toch redelijk op weg.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:48 schreef regular_john het volgende:
Ik zeg helemaal nergens dat ik niet zou willen werken.
Nou, wat wil én kun je dan?quote:Nu heb ik al naar bijbanen lopen zoeken, maar alles is of callcenter medewerker, achter de kassa zitten of irritant promotiewerk. Ik wil ook niet bij de AH of McDonalds.
Gastquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef regular_john het volgende:
Ja kijk zoals werken in de Jaarbeurs in Utrecht zou me wel leuk lijken, maar daar is nu heel weinig werk en ik hoor pas (als ik geluk heb) begin januari of ik er kan werken, en dat ddurt gewoon nog te lang. Maarja, verder is er bar weinig wat ik leuk vind.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gast
- je hebt geld NODIG
- er is werk
Lekker boeien dat je het geen droombaan vindt. Ga gewoon een maandje werk doen dat je minder interessant vindt.
Hier een beetje huilie de picky bastard uit gaan hangen
Soms moet je gewoon even door de zure appel heen bijten.
Ik sta zovaak 's avonds achter het station even te hangen. Er is nog nooit iemand naar mij toegekomen of ik daar stond om mn kont te verkopen, dus dat zal niet werken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef DutchSpike het volgende:
Kontje verkopen achter het station.
Had je wel een bordje om?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:33 schreef regular_john het volgende:
[..]
Ik sta zovaak 's avonds achter het station even te hangen. Er is nog nooit iemand naar mij toegekomen of ik daar stond om mn kont te verkopen, dus dat zal niet werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |