Op de schoolcomputers hier zit vista met windows 95 layout en IEquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil gewoon al mijn school dingen in Chrome kunnen doen.
Maar de fucking school heeft het online leerdomein alleen beschikbaar voor IE )![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) en Firefox.
Helaas niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand heeft jouw stomende, kloppende, stampende penis in zijn mond genomen?
Mijn favorieten zijn niet up to date en post ik op mijn blog.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:39 schreef SiIk het volgende:
Naat en Faye en Heloef, waarom hebben jullie niet je favorieten openbaar staan op spotify?
Bij mijn school hebben we net nieuwequote:Op dinsdag 22 november 2011 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op de schoolcomputers hier zit vista met windows 95 layout en IE![]()
![]()
.
VGA-modus?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bij mijn school hebben we net nieuwe
Dan ben ik ook benieuwd wat je niet durft te zeggenquote:
Hier ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bij mijn school hebben we net nieuwe
Het open boek heloef gaat langzaam dicht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ben ik ook benieuwd wat je niet durft te zeggen. Je hebt elke dag meer mysteries om je heen
.
Wat voor modus?quote:
quote:
quote:
Te nieuw voor daar in Friesland.quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het open boek heloef gaat langzaam dicht.
Friesland "?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Te nieuw voor daar in Friesland.
Ik vermoed dat je deze post zonder onderbroek maakte.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jammer.
Kunnen we niet een regel in dit topic maken dat alle homoseksuele fantasietjes en geschiedenisjes in mijn PM terecht komen?
xDquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je deze post zonder onderbroek maakte.
Okequote:
Heul nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je deze post zonder onderbroek maakte.
De arme jongen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heul niet! Ik vind dat gewoon interessant. Net als het geval Watertornado
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |