ja.. echt niet goed voor mijn hart. Enoh moet echt uit het strafschopgebied blijvenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Document1 het volgende:
Potverdomme die laatste paar minuten!
Ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ging bijna dood hier van de spanning .. pfoeh.
Hij speelde wel als een aap. (baas).quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja.. echt niet goed voor mijn hart. Enoh moet echt uit het strafschopgebied blijvenHad zomaar een penalty kunnen zijn.
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee echt nietVermeer daarvoor zo vaak zien keepen, maar het blijft een iele verschijning.
negeer-modus gebruiken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Poeh wat erger ik me eigenlijk veel aan de hypocriete doemdenkers in dit topic
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:27 schreef Burrito het volgende:
Ik wil verder nog even alle mensen keihard uitlachen die Vermeer zo geweldig vonden en hem bombardeerden tot wereldkeeper. Best wel zin om even de topics op te zoeken en wat quotes neer te zetten.
Dat wilde ik ook vragen... En is het voorsaldo - tegensaldo of alleen het voorsaldo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat als het doelsaldo precies gelijk komt?
Alfabet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat als het doelsaldo precies gelijk komt?
Laatste kans voor Zagreb om wat punten te krijgen in deze CL...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef honkeytonk het volgende:
Ik denk dat Ajax verliest op doelsaldo:(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |