uhuh, zij kunnen zich uitleven tegen Zagreb, wij moeten zo min mogelijk doelpunten tegen krijgen tegen Real. Is nog lang niet goed genoegquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:38 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Lyon moet 7 doelpunten goedmaken, aldus de NOS
Maakt Saekerhet en co niet uit die hebben hem vast wel weer een keer te ver voor zijn doel zien staanquote:
Dit Lyon tegen Zagreb kan niks uithalen. Maar ik zie het nog wel fout gaan ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Adames het volgende:
[..]
uhuh, zij kunnen zich uitleven tegen Zagreb, wij moeten zo min mogelijk doelpunten tegen krijgen tegen Real. Is nog lang niet goed genoeg
Nee joh, die zijn hypocriet genoeg om te gaan juichen nuquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt Saekerhet en co niet uit die hebben hem vast wel weer een keer te ver voor zijn doel zien staan(wat hem zelfs 1x Ajax deed redden)
Zagreb eerste twee doelpunten van dit jaar in de CL gemaakt, tegen Realquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dit Lyon tegen Zagreb kan niks uithalen. Maar ik zie het nog wel fout gaan ja.
een sport wat geen teamsport is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef Morendo het volgende:
Zijn we het er wel allemaal over eens dat Ebecilio eigenlijk een andere sport moet kiezen?
Is gewoon een prutser.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij is Ebecilio echt omgekocht weer
Als wij 4 tegen krijgen, is 3-0 genoeg voor Lyon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Adames het volgende:
[..]
uhuh, zij kunnen zich uitleven tegen Zagreb, wij moeten zo min mogelijk doelpunten tegen krijgen tegen Real. Is nog lang niet goed genoeg
Real Madrid B-C - Ajax A ..quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Zwansen het volgende:
Wat wordt het billenknijpen als Real net als vandaag tegen Ajax na 9 minuten met 3-0 voorstaat.
Hij gaf wel een goede bal op Sulejmani daar op de zestien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef Morendo het volgende:
Zijn we het er wel allemaal over eens dat Ebecilio eigenlijk een andere sport moet kiezen?
Nu hij nog jong is.
Die kan nog wel een contractje bij Lyon afdwingen denk ik, maar 80% van het gevaar kwam idd weer door hemquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef Morendo het volgende:
Nu hij nog jong is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |