En, hoeveel buren hebben je rage gehoord na afloop?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:58 schreef mash_ het volgende:
Ik had bijna een moab. nog maar 3 kills. is het potje afgelopen
Idd, ik ben altijd de enige die als een bezetene tussen al die flags heen en weer loopt. Cappen, cappen, cappen. En vaak zijn het precies die pisventjes met een kutscore die niet even teruglopen om de boel te verdedigen indien nodig. Nee, het blijft allemaal lekker op hetzelfde plekje hangen om te wachten op hun volgende deathquote:Op donderdag 24 november 2011 17:59 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Inderdaad heel erg hinderlijk. Vooral als je Domination speelt en zulke soort spelers een debiele score hebben én geen flags capturen of verdedigen.
Geen idee. ik mute iedereen altijdquote:Op donderdag 24 november 2011 19:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En, hoeveel buren hebben je rage gehoord na afloop?
oh ik las niet goedquote:Op donderdag 24 november 2011 20:23 schreef Roces18 het volgende:
je mute je buren![]()
hij bedoeld of je real life buren jouw geschreeuw hebben gehoord nadat het potje was afgelopen
ik lijk er met Hardcore ook minder last van te hebben. Of het is verbeelding omdat je dan sneller kills maakt / gekilled wordt.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef Harveo het volgende:
Wat een kut lag weer.. bij survival online geen last van.
sinds wanneer is survival pittig? dat is zo makkelijk. Die laatste missies zoals Smacktown in Special Ops die zijn pas lastigquote:Op donderdag 24 november 2011 22:19 schreef Harveo het volgende:
Het was echt dat het bleef hangen. Heb maar survival gedaan met iemand online. Is nog best pittig maar wel leuk om te doen!
Het word vanzelf best pittig. aangezien het net zo lang door blijft gaan tot je dood bentquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
sinds wanneer is survival pittig? dat is zo makkelijk. Die laatste missies zoals Smacktown in Special Ops die zijn pas lastig
ja bij 30 ofzo word het pittig. En als je een beetje een goede teammaat hebt is het goed te doen tot 30quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het word vanzelf best pittig. aangezien het net zo lang door blijft gaan tot je dood bent
ja en nee. Als je al een hoog level bent wel. Dus al veel dingen kan kopen. Op het begin is het niet te doen omdat je geen turrets kan enzo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja bij 30 ofzo word het pittig. En als je een beetje een goede teammaat hebt is het goed te doen tot 30
De eerste keer dat ik het speelde kwam ik tot wave 24 met een vriend in splitscreen. Dus ben benieuwd hoe ver we komen als alles vrijgespeeld is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja en nee. Als je al een hoog level bent wel. Dus al veel dingen kan kopen. Op het begin is het niet te doen omdat je geen turrets kan enzo.
resistance is ook een easy tear level hequote:Op vrijdag 25 november 2011 10:25 schreef DSS24 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het speelde kwam ik tot wave 24 met een vriend in splitscreen. Dus ben benieuwd hoe ver we komen als alles vrijgespeeld is.
Het was wel in resistance, waar je ieder een kant van de brug kan dekken. Mooi om overal claymores neer te zetten als de tussentijd ingaat.
Aimbot PC versionquote:
Ik heb het juist andersomquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:18 schreef BzP het volgende:
ik raak opeens niks meer online na de patch van gister
hoeveel mb verbindign heb je?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersomSinds die vorige patch ging het kut. Nu met de nieuwe patch weer goed.
Hier ook!quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersomSinds die vorige patch ging het kut. Nu met de nieuwe patch weer goed.
markm komt regelmatig bij mij thuis en was laatst nog met mijn router aan het klote dus daarom weet hij het. Dus is niet een random getal zoals jij doet. Dus stop maar weer.quote:
Ik ben nu op mijn werk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
http://www.upc.nl/interne(...)eD0qwCFcSIDgodHk0mfw
Hier 20.11 Mbps is dat goed?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
http://www.upc.nl/interne(...)eD0qwCFcSIDgodHk0mfw
Ik noem geen random getal maar veel voorkomende verbindingen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
markm komt regelmatig bij mij thuis en was laatst nog met mijn router aan het klote dus daarom weet hij het. Dus is niet een random getal zoals jij doet. Dus stop maar weer.
[..]
Ik ben nu op mijn werk.
Kabelpakketten zijn meestal 30 of 60.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik noem geen random getal maar veel voorkomende verbindingen.
Zelfs 3G is hier inderdaad iets sneller.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:57 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Wtf, je maakt een geintje![]()
Op m'n mobiel met 3G haal ik nog zelfs 3,70 Mpbs
Ik vind deze reactie zeer en zeer kinderachtig en eigenlijk niet kunnen.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:54 schreef GlenSpey het volgende:
Gatverdamme, heb deze hele middag alleen nog maar kankermannetjes in de teams gehad die 5 kills maken en 40 keer doodgaan. In welke lobby ik ook kom. Waarom kunnen die kankernoobs niet es een keer een ander spel gaan spelen
Och ik snap die reactie welquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:04 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik vind deze reactie zeer en zeer kinderachtig en eigenlijk niet kunnen.
Volgens mij ben ik de enige?
Iedereen speelt het spel voor eigen plezier, blijkbaar zijn er nogal wat mensen die het spel (nog) niet goed kunnen spelen, maar om dan zo overdreven te gaan kankeren?
Ik erger mij in ieder geval niet zo erg aan mindere spelers, ik erger mij meer aan gasten zoals glenspey. Als ik zelf maar gewoon goed speel.
Het is gewoon erg irritant als je met dat soort mensen in een team zit. Want daardoor verlies je gewoon, hoe goed je zelf ook je best doet. Als jij 5-6 potjes op rij verliest omdat je continu met een of ander blaag van 8 zit opgescheept dan ga je je er ook wel aan ergerenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:04 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik vind deze reactie zeer en zeer kinderachtig en eigenlijk niet kunnen.
Volgens mij ben ik de enige?
Iedereen speelt het spel voor eigen plezier, blijkbaar zijn er nogal wat mensen die het spel (nog) niet goed kunnen spelen, maar om dan zo overdreven te gaan kankeren?
Ik erger mij in ieder geval niet zo erg aan mindere spelers, ik erger mij meer aan gasten zoals glenspey. Als ik zelf maar gewoon goed speel.
Zoek vrienden en start een party, en als je alleen speelt ga dan geen groundwar spelenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Het is gewoon erg irritant als je met dat soort mensen in een team zit. Want daardoor verlies je gewoon, hoe goed je zelf ook je best doet. Als jij 5-6 potjes op rij verliest omdat je continu met een of ander blaag van 8 zit opgescheept dan ga je je er ook wel aan ergeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |