boeiendquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind sowieso dat ze roken in openbare ruimtes moeten faciliteren. Tegenwoordig moeten die arme lui samenkomen in ondergrondse rookhollen...
ik zeg neequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hé, we zitten hier wel om de rechten van rokers te verbeteren, dus dat is wel boeiend.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind sowieso dat ze roken in openbare ruimtes moeten faciliteren. Tegenwoordig moeten die arme lui samenkomen in ondergrondse rookhollen...
Ik heb medelijden met jullie. Ooit, toen geloof nog verboden was, zat iedereen aan de waterpijp, nu heb je zelfs daar een pasje voor nodig.quote:
Nierstenen toch?quote:
Nee het is wat anders. Ik weet het niet, want als ze bellen naar daar praten mn ouders niet Nederlands en dan hoor ik allerlei dingen waar ik geen zak van begrijp. Mja. Zal wel.quote:
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee het is wat anders. Ik weet het niet, want als ze bellen naar daar praten mn ouders niet Nederlands en dan hoor ik allerlei dingen waar ik geen zak van begrijp. Mja. Zal wel.
Vandaag een tante van mn moeder overleden, plotseling.![]()
Circle of life.
quote:
zo blijf je nieuwsgierigquote:
dus?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef leeell het volgende:
[..]
zo blijf je nieuwsgierig
heb reeds gecorrespondeerd met S, volgende keer een normale tijd svp
moest anders eerst naar school een uur en dan de trein
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee het is wat anders. Ik weet het niet, want als ze bellen naar daar praten mn ouders niet Nederlands en dan hoor ik allerlei dingen waar ik geen zak van begrijp. Mja. Zal wel.
Vandaag een tante van mn moeder overleden, plotseling.![]()
Circle of life.
Faal TS ookquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:12 schreef Ezechielk het volgende:
Naatje houd van mannen oh oh oh oh oh
Ik ben ook een dag naar school en ik mis weer vanallesquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Een hamburger zal nooit meer hetzelfde zijn voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |