boeiendquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind sowieso dat ze roken in openbare ruimtes moeten faciliteren. Tegenwoordig moeten die arme lui samenkomen in ondergrondse rookhollen...
ik zeg neequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hé, we zitten hier wel om de rechten van rokers te verbeteren, dus dat is wel boeiend.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind sowieso dat ze roken in openbare ruimtes moeten faciliteren. Tegenwoordig moeten die arme lui samenkomen in ondergrondse rookhollen...
Ik heb medelijden met jullie. Ooit, toen geloof nog verboden was, zat iedereen aan de waterpijp, nu heb je zelfs daar een pasje voor nodig.quote:
Nierstenen toch?quote:
Nee het is wat anders. Ik weet het niet, want als ze bellen naar daar praten mn ouders niet Nederlands en dan hoor ik allerlei dingen waar ik geen zak van begrijp. Mja. Zal wel.quote:
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee het is wat anders. Ik weet het niet, want als ze bellen naar daar praten mn ouders niet Nederlands en dan hoor ik allerlei dingen waar ik geen zak van begrijp. Mja. Zal wel.
Vandaag een tante van mn moeder overleden, plotseling.![]()
Circle of life.
quote:
zo blijf je nieuwsgierigquote:
dus?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef leeell het volgende:
[..]
zo blijf je nieuwsgierig
heb reeds gecorrespondeerd met S, volgende keer een normale tijd svp
moest anders eerst naar school een uur en dan de trein
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee het is wat anders. Ik weet het niet, want als ze bellen naar daar praten mn ouders niet Nederlands en dan hoor ik allerlei dingen waar ik geen zak van begrijp. Mja. Zal wel.
Vandaag een tante van mn moeder overleden, plotseling.![]()
Circle of life.
Faal TS ookquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:12 schreef Ezechielk het volgende:
Naatje houd van mannen oh oh oh oh oh
Ik ben ook een dag naar school en ik mis weer vanallesquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Een hamburger zal nooit meer hetzelfde zijn voor mij
dus niet 1 uur 20 in de trein zitten daarvoor op zo'n kut tijdquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dus?
ik had een uur les en toen een uur niks en daarna weer les
Dankuu.quote:
kquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:16 schreef leeell het volgende:
[..]
dus niet 1 uur 20 in de trein zitten daarvoor op zo'n kut tijd
Vlinders zijn frikkin eng.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook hier? Nouja, vlindertjes dan maar, zit tenminste nog vlees 'an.
Echt hequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vlinders zijn frikkin eng.
Welnee!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vlinders zijn frikkin eng.
Ben je zwartwit uit rouw? Sterktequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik was in de vlinderkas ofzo van Artis, meisje, ik voelde me zoooooooooooo niet op mn gemak he.
....ik maakte geen grap. Maar leuk verder, lachen joh. Wat jij wil.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
:D:D:D GRAPPIG JIJ HAHAHAOHOIHIHIHi
...?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
:D:D:D GRAPPIG JIJ HAHAHAOHOIHIHIHi
oquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
....ik maakte geen grap. Maar leuk verder, lachen joh. Wat jij wil.
doe ik helemaal niet, mensen kunnen wel van alles tegen mij zeggen en als ik een keer raar doe is het meteen weer raak.quote:
klopt, jij kan je dat niet veroorlovenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe ik helemaal niet, mensen kunnen wel van alles tegen mij zeggen en als ik een keer raar doe is het meteen weer raak.
Mensen die daar niet mee om kunnen gaan ;equote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe ik helemaal niet, mensen kunnen wel van alles tegen mij zeggen en als ik een keer raar doe is het meteen weer raak.
hjb mafkees bezem boeler harkquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef leeell het volgende:
[..]
klopt, jij kan je dat niet veroorloven
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mensen die daar niet mee om kunnen gaan ;e
richt haar eens afquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mensen die daar niet mee om kunnen gaan ;e
prrrr.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neeeee topexemplaartje hoor, hoef ik niks meer aan te doen
Dan hoop ik dat ze verliezenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Tchock het volgende:
Ik ben helemaal niet voor Ajax maar ik hoop echt heel erg dat ze winnen
Iets met Nederlands voetbal en uefa ranking enzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Tchock het volgende:
Ik ben helemaal niet voor Ajax maar ik hoop echt heel erg dat ze winnen
Precies dat dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Iets met Nederlands voetbal en uefa ranking enzo.
Puntje mee? Hopelijk worden ze niet uitgeschakeldquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
Ah, ik ben qua Nederlands voetbal niet echt voor een club, maar Ajax en AZ vind ik altijd wel leuk om te kijken, PSV ook trouwens.
Hopelijk pakken ze een puntje mee dit keer
Als ze winnen of gelijkspelen zonder 0-0 zijn ze door naar de laatste 16quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
Ah, ik ben qua Nederlands voetbal niet echt voor een club, maar Ajax en AZ vind ik altijd wel leuk om te kijken, PSV ook trouwens.
Hopelijk pakken ze een puntje mee dit keer
Ik had al een achterstand verwachtquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Tchock het volgende:
0-0. Ajax speelt beter dan ik verwacht had
Ja ja, dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Puntje mee? Hopelijk worden ze niet uitgeschakeld
Daar was ik van op de hoogte ja, maar toch, een punt is wel leuk om te zien, ik ga de herhaling kijken denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ze winnen of gelijkspelen zonder 0-0 zijn ze door naar de laatste 16
Ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had al een achterstand verwacht
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was vandaag Rotterdam.
Ik heb in Pietertje (mijn auto ) een Ajax sjaal op het dashboard liggen, Ajax vaantje aan de spiegel en Ajax tenue aan een zijraam.
Als een echte baas heb ik niks weggehaald
Ja cool hequote:
Je tante? Dat is snelquote:
Mijn oudtante? of de tante van mijn moeder iig.quote:
Ja echt bizar, het is daar ook twee uur later dan hier. Echt heel apart.quote:
Dat is wel heel snel dan..quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn oudtante? of de tante van mijn moeder iig.
[..]
Ja echt bizar, het is daar ook twee uur later dan hier. Echt heel apart.
Jawel. Maar goed. Mn vader kan niet zomaar weggaan ivm werk en moeder zit vast aan de kinderen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt heel snel ja![]()
Willen je ouders er niet heen of bij familie zijn nu?
Heel de familie wegsturen en jij bewaakt dan het huis gewoonquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel. Maar goed. Mn vader kan niet zomaar weggaan ivm werk en moeder zit vast aan de kinderen.
Al wil mn vader binnenkort er wel heen voor zijn moeder/mijn oma.
Dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel de familie wegsturen en jij bewaakt dan het huis gewoon
Voor sommige dingen mogen ze veroorloofd verlof hequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
Mn zusje heeft toch geen school, alleen broertje van 11 is een probleem omdat hij wel leerplichtig is.
We zijn twee jaar geleden ook al gegaan en toen kreeg hij ook verlof omdat diezelfde oma ziek was. En nu weer ziek. En die directeur is best streng.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor sommige dingen mogen ze veroorloofd verlof he
Maar voor een oudtante geldt dat verlof niet..quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor sommige dingen mogen ze veroorloofd verlof he
Moet je ook aanvragen bij de leerplichtambtenaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We zijn twee jaar geleden ook al gegaan en toen kreeg hij ook verlof omdat diezelfde oma ziek was. En nu weer ziek. En die directeur is best streng.Nu duimen maar.
Dan dan dan logeren. Jan. Hier.!
Gefeliciteerd. Bij deze een snap voor het nageslacht:quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
edit: Ah, net mijn eerste creatieve slotje gezet.
Daarom zei ik ook sommige dingen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar voor een oudtante geldt dat verlof niet..
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Bij deze een snap voor het nageslacht:
[ afbeelding ]
"Save to desktop"quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Bij deze een snap voor het nageslacht:
[ afbeelding ]
Ohja, goede. Ik zal het doorgeven aan mn ouders.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je ook aanvragen bij de leerplichtambtenaar
WAT IS JE INGAME????????? IK BEN HUPSELSquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja, goede. Ik zal het doorgeven aan mn ouders.
En Wordfeud.Sinds wanneer is 'pancake' een Nederlands woord?!
Toegeoegd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WAT IS JE INGAME????????? IK BEN HUPSELS
Nu die invite nogquote:
Niet altijd...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent zo een die altijd verliest. Of niet?!
In het echt is het ook niet leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Maringo het volgende:
Te verslavend bij gebrek aan menschen die het in het echt willen spelen
Betere speelpartners zoekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
In het echt is het ook niet leukWie heeft er nou tijd om dat te gaan zitten doen met die lettertjes en dat je ondertussen niet weg kunt en alles
Diep, heel diep door de knieën gaan, je nederige excuses aanbieden en een sandwich maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Ohgod jongens ik heb tegen Tchock gelogen en nu negeert ie mij.. wat moet ik doennnn?!?!!?
Ligt misschien aan je internet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef Maringo het volgende:
Fucking Facebook.... Ik ga nu voor de derde keer een filmpje uploaden van mn telefoon naar FB omdat de eerste twee mislukte
Waar loog je over?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Ohgod jongens ik heb tegen Tchock gelogen en nu negeert ie mij.. wat moet ik doennnn?!?!!?
Ik heb weer niets gekregenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:35 schreef Crack_ het volgende:
STIIIIIIKKKquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb weer niets gekregenWhat sorcery is this!?
Heb jij niet?quote:
Nou ik zei dat ik iets ging doen maar ik ging iets anders doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ligt misschien aan je internet?
[..]
Waar loog je over?
Sterf met je afwassenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou ik zei dat ik iets ging doen maar ik ging iets anders doen
Noes!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou ik zei dat ik iets ging doen maar ik ging iets anders doen
Ik doe zelfs mee in competities op Fokquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij niet?
Ik wil anders wel tegen je spelen hoor
Dat is stom.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik doe zelfs mee in competities op Fok![]()
Doe mij eens inviten danquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Maringo het volgende:
Te verslavend bij gebrek aan menschen die het in het echt willen spelen
Leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik verlies ook regelmatig maar ja /care
Hahaquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef Crack_ het volgende:
Hey kennen jullie babycakes? k maak ze hihihiwhieeeej
Ik nie snapquote:
Hele kleine cakejes die je bakt in de oven en daarna decoreert met gekleurd glazuur of chocolaquote:
owiequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hele kleine cakejes die je bakt in de oven en daarna decoreert met gekleurd glazuur of chocola
Klinkt lekker in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hele kleine cakejes die je bakt in de oven en daarna decoreert met gekleurd glazuur of chocola
Ik heb het nog nooit gedaan maar ik denk wel dat ik het zou laten aanbrandenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:10 schreef Crack_ het volgende:
Tchock kan het niet, ze branden aan!!!!!!
Voor mij ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef Maringo het volgende:
Nu heb ik ook weer zin om cupcakes te maken
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zal er ook eentje voor jou maken hoor
Ik kan er toch eentje voor je maken en zelf opeten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor![]()
Ik ben geen gebakliefhebber
Dat kanquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik kan er toch eentje voor je maken en zelf opeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |