Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 2% gewijzigd door vandermar op 22-11-2011 15:23:59 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Gomes op goalquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Een vriend van me komt morgen weer terug van 1½ maand australie en z'n BPL team is een beetje verouderd. Ziet er nu zo uit:
Arshavin - Bent - Wright-Phillips
Arteta - Fletcher - Parker
José Enrique - Luiz - Touré - Johnson
Abbiati
Ik heb nu 60k en heb echt geen idee wat ik er mee kan doen, een paar spelers kopen voor hem lijkt me wel lachen. Kan iemand wat leuke spelers aanraden, heb geen ervaring met de BPL. Ik moet sowieso Bent vervangen natuurlijk, Wright-Phillips ook wel en een keeper. Als iemand een idee heeft wie je daar neer kan zetten...
edit: Zie nu pas IF Walcott met 97 pace... wtf...
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:16 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gomes op goal
V persie spits
Edit: Da forehead
RVP komt volgens mij niet echt tot z'n rechts als lone striker, zo zien z'n stats er in ieder geval niet echt uit. Voor het goal dacht ik zelf aan Hart, die heb ik al vaak genoeg tegen me gehad en hij is lastig te passeren. Forehead heeft wel mooie stats, maar ik weet dat hij net als ik, liever een linkspoot op rechts heeft en vice versa.quote:
Hmm dan zou ik niet weten wie je moet hebben. Die belg lukaku lokake lekalu ofzoiets in spits proberen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
RVP komt volgens mij niet echt tot z'n rechts als lone striker, zo zien z'n stats er in ieder geval niet echt uit. Voor het goal dacht ik zelf aan Hart, die heb ik al vaak genoeg tegen me gehad en hij is lastig te passeren. Forehead heeft wel mooie stats, maar ik weet dat hij net als ik, liever een linkspoot op rechts heeft en vice versa.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:22 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hmm dan zou ik niet weten wie je moet hebben. Die belg lukaku lokake lekaluofzoiets in spits proberen?
Helaas heb ik geen zin om moeite te doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef StijnDa het volgende:
Had beter van je verwacht VDM.
[..]
Ligt aan de positie/.
Jammerquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen zin om moeite te doen
Say what? Taiwo heeft juist absurde goede stats en het is ook te merken op het veld!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:37 schreef jpg97 het volgende:
Hmm heb nu een serie A team en op LB heb ik nu Balzaretti... ik vind Taiwo eigenlijk te duur voor de stats die hij heeft... nog andere suggesties want van Balzaretti word ik af en toe niet vrolijk...
Haha. Was ie goed?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:23 schreef laucas het volgende:
lol ik speel nu een single match tegen een guy met een centrale verdediger in de goal
Neuh, nog wel een aardig goaltje kunnen saven voordat EA de verbinding ging verbrekenquote:
Verdediging zit daar wel echt te slapen, zijn 2 mannen die de bal af kunnen pakken maar niet eens een beweging maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Neuh, nog wel een aardig goaltje kunnen saven voordat EA de verbinding ging verbreken
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/103344028
Klopt, ik schoot de bal direct nadat ik die eerste man uitspeelde maar toen nam ie nog een paar stapjes en toen had de verdediger 'm kunnen pakken ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Verdediging zit daar wel echt te slapen, zijn 2 mannen die de bal af kunnen pakken maar niet eens een beweging maken.
Voor 60k zou ik Hart, Young, Walcott en Suarez halen. En dan hou je nog wat over voor Essien ofzo als je goed inkoopt, kweenie of dat haalbaar is..quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Een vriend van me komt morgen weer terug van 1½ maand australie en z'n BPL team is een beetje verouderd. Ziet er nu zo uit:
Abbiati
Ik heb nu 60k en heb echt geen idee wat ik er mee kan doen, een paar spelers kopen voor hem lijkt me wel lachen. Kan iemand wat leuke spelers aanraden, heb geen ervaring met de BPL. Ik moet sowieso Bent vervangen natuurlijk, Wright-Phillips ook wel en een keeper. Als iemand een idee heeft wie je daar neer kan zetten...
Verdediging kan je zo houden voorlopig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Abbiati
Jep, is wel een baasquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:13 schreef vandermar het volgende:
Is Hulk btw goed in FUT? Dan ga ik namelijk een portugese league team maken met Hulk en Varela als wingers(origineel
)
Essien en Hart zeker het geld waard. Als Hart ooit IF komt haal ik m gelijk. Desnoods moet ik wat spelers ervoor verkopen, maar die man is zo goed op goal. Heb Reina, Cech en IF Given geprobeerd, maar Hart houdt ze met gemak uit de basis, en is zeker niet duur voor wat je krijgt!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:17 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Voor 60k zou ik Hart, Young, Walcott en Suarez halen. En dan hou je nog wat over voor Essien ofzo als je goed inkoopt, kweenie of dat haalbaar is..
Reina als ie op dreef is dan houdt ie echt elke bal tegenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Essien en Hart zeker het geld waard. Als Hart ooit IF komt haal ik m gelijk. Desnoods moet ik wat spelers ervoor verkopen, maar die man is zo goed op goal. Heb Reina, Cech en IF Given geprobeerd, maar Hart houdt ze met gemak uit de basis, en is zeker niet duur voor wat je krijgt!
twitter:TheRealGraoully twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 18:10:36End of game disconnect update - we're getting more details to our engineers. Like, right now. Fingers crossed. reageer retweet
Iedereen heeft die Fredy Montero geloof ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:23 schreef TheFastOne het volgende:
Heeft iemand nog suggesties voor Mexicaanse Silvers? Ik heb Vela, Salcido, Pardo en die Fabian alNog onbekende spelers die ik moet hebben
Bermudezquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:23 schreef TheFastOne het volgende:
Heeft iemand nog suggesties voor Mexicaanse Silvers? Ik heb Vela, Salcido, Pardo en die Fabian alNog onbekende spelers die ik moet hebben
Roberto Carlos heb ik, bij de wissels haha.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou Roberto Carlos CDM doen. Hij is echt goed.EN ga je doorsparen voor Eto'o?
Russische league heeft wel heerlijke spelers
Heb de RB's al die je noemt, en Bermudez is een beetje duur op dit momentquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bermudezecht een pareltje is hij. CAM
Nestor Araujo CB, niet rare maar wel erg goede CB.
Aldrete als LB
Enrique Perez en Navarro RB
Rafael Marquez Lugo vind ik echt een held van een spits.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cvU9WCUqbb2np
Mijn mexicanen
Cerda, bronzen speler vind ik ook erg fijn spelen. 80 pace ofzo en 3* skill. En Leyva een 3* skill bronzen CAM is ook wel fijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:41 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Heb de RB's al die je noemt, en Bermudez is een beetje duur op dit moment
Heb Gervinho inmiddels al gehaald. Essien is inderdaad een goede, Torres is net wat te duur. Is Hernandez sterk genoeg voor lone striker positie? Misschien Bent laten staan en dan Bale halen. Denk dat hij daar wel blij mee is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Verdediging kan je zo houden voorlopig.
Torres of Hernandez ipv Bent.
Essien ipv Fletcher
Gervinho ipv Wp
Niet origineel maar zal prima spelen
Ik vind Hernandez best sterk aan de bal ja. Kan ook nog eens lekker koppen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb Gervinho inmiddels al gehaald. Essien is inderdaad een goede, Torres is net wat te duur. Is Hernandez sterk genoeg voor lone striker positie? Misschien Bent laten staan en dan Bale halen. Denk dat hij daar wel blij mee is.
Hart, Bale, Forehead & Essien.
Ik weet niet of je met een RM of RW speelt maar Cortes is echt goed. Hij heeft 88 pace, 79 dribbling (helaas wel 3*) en 73 shooting (onder andere 80 long shots en 82 shot power) Hij is een RM van U.N.A.M.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:23 schreef TheFastOne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |