Goede tip. Wel veel gedoe voor een slot van 15 euroquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:08 schreef Deetch het volgende:
Achterwiel eruit en dan slot om het spatbord heen draaien.
Dus eerst de slotopening haaks op het spatbord (en de uiteindelijke positie)
dan het slot omdraaien naar de juiste positie\
en dan vast zetten.
Daarna het wiel er weer in.
Hopelijk geeft het meer gedoe om hem er af te halen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:09 schreef TNA het volgende:
Goede tip. Wel veel gedoe voor een slot van 15 euro
jap...quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:03 schreef Wokkel het volgende:
Het spatbord is dus breder dan die 58mm?
oh my.. dat is zeker nogal wat werk.. en dat kan ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:08 schreef Deetch het volgende:
Achterwiel eruit en dan slot om het spatbord heen draaien.
Dus eerst de slotopening haaks op het spatbord (en de uiteindelijke positie)
dan het slot omdraaien naar de juiste positie\
en dan vast zetten.
Daarna het wiel er weer in.
gewoon over de schouder gooien en weg lopen. zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef klusfoobje het volgende:
TS, is dat ook de fiets die je hebt of enkel een voorbeeld ? Als het echt de fiets is die je hebt zou ik wat dieper in de buidel tasten voor een slot. Anders is elke euro voor dit slot weggegooid geld...
Goed eextra beveiligi8ng is echter het demonteren va je stuur. Moet de eerste nog zien die een fiets mee neemt zonder stuur![]()
heb je dat ding gezien ? Als dat een originele is dan wens ik je veel sterkte met je schouders na afloop.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:20 schreef loecje het volgende:
[..]
gewoon over de schouder gooien en weg lopen. zo moeilijk is dat niet.
dit is een voorbeeld, qua model lijkt het er een beetje op. 'khep vast een hele speciale uitgekozen, haha, maar dat is het niet hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef klusfoobje het volgende:
TS, is dat ook de fiets die je hebt of enkel een voorbeeld ? Als het echt de fiets is die je hebt zou ik wat dieper in de buidel tasten voor een slot. Anders is elke euro voor dit slot weggegooid geld...
Goed eextra beveiligi8ng is echter het demonteren va je stuur. Moet de eerste nog zien die een fiets mee neemt zonder stuur![]()
nee da's dus helaas niet het geval.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:32 schreef RoaRRR het volgende:
Vaak heeft een spatbord een versmalling waar je je slot kunt monteren. Maar ik neem aan dat je dit zelf ook had kunnen bedenken als dit het geval was geweest![]()
ja dat ga ik maar proberen zaterdag! hoop wel dat het me gewoon zo lukt, zo'n gedoe anders dat wiel eruit halen!quote:Op donderdag 24 november 2011 01:29 schreef klusfoobje het volgende:
even de band leeg laten lopen, dat geeft je meestal net genoeg ruimte om het slot om het spatbord heen te krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |