Een hele spannende wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord - PSV binnen 2 weken, wat verwachten jullie?
Elk balbezit van Wijnaldem (quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord - PSV binnen 2 weken, wat verwachten jullie?
Elke balbezit van Gini boe geroep?
Vind je? Lijkt mij wel een aardige jongen? Kan ook nog goed voetballen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Elk balbezit van Wijnaldem () een striemend fluitconcert.
NIET omdat ik 'm graag bij Feijenoord had gehouden, ik ben alleen maar blij dat hij verkocht is (helemaal als je de jaarcijfers ziet).
Gewoon omdat het een Karel ankerjong is.
Ja.quote:
In Rotterdam houden we niet zo van verrät. Vraag Happel maar hoe dat zit, die kan het altijd mooi verwoorden.quote:Lijkt mij wel een aardige jongen?
Dravertje wat niet vooruit kijkt. Honderd keer blijer met Bakkal op zijn positie, om maar niet te zwijgen over de exceptionele kwaliteiten van Leerdam / Clasie die ook 'het werk' van mongooltje Wijnaldem beter doen.quote:Kan ook nog goed voetballen.
Ik ook, maar PSV heeft het echt bijna altijd lastig bij ons. Met een ontketende Ahmadi en Clasie die bloed ruiken kan het zomaar een héle speciale pot worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:52 schreef Ritmo het volgende:
Zoals wij nooit in de Arena kunnen winnen, heeft PSV het in de Kuip altijd lastig. Apart.
Feyenoord maakt zeker een kans denk ik, hoewel ik PSV dit seizoen nog steeds als titelkandidaat nummer 1 zie.
Jij bent nog mild zeg...quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:52 schreef Muto het volgende:
Hui-lend naar je oma toe. Huilend naar je oma toe. Huilend naar je oma toe. En daarna op hetzelfde ritme Joden lopen altijd weg.
Ik vond het altijd wel een sympathieke jongen en een goede voetballer, maar toen ik hem afgelopen weekend op dat PSV logo zag slaan na een goal is mijn sympathie toch wel verdwenen als je zo snel vergeet waar je vandaan komtquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een hele spannende wedstrijd.
Wijnaldum uitfluiten (en uit z'n spel proberen te brengen) hoort erbij.
Dat denk ik dan weer niet. Daar zijn ze niet hard genoeg voor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:53 schreef Muto het volgende:
En Clasie zal hem wel een tikkie geven. Anders Vlaar wel.
Raar dat PSV hem dan verhuurd en Wijnaldum dan in de basis zet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:52 schreef Helpmefok het volgende:
Honderd keer blijer met Bakkal op zijn positie.
Ik neem aan 1200 supporters?quote:Let op. Indien het aantal verkochte kaarten op maandag 21 november om 10.00 uur zodanig laag is, dat in redelijkheid verwacht kan worden dat het aantal van 1.200 supporters niet zal worden gehaald, zal de treinreis worden geannuleerd en worden vervangen door een buscombi. Hierdoor wordt het aantal supporters dat kan meereizen bijgesteld naar 850. De supporters die dan reeds voor de treinreis hebben geboekt, ontvangen een email met toelichting. Het aangekochte ticket blijft uiteraard geldig. De overige vrije plaatsen voor de buscombi gaan dan in de reguliere verkoop, die enkele dagen na 21 november zal worden hervat.
Dat doet bijna elke voetballer. Moet je niet zoveel achter zien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel een sympathieke jongen en een goede voetballer, maar toen ik hem afgelopen weekend op dat PSV logo zag slaan na een goal is mijn sympathie toch wel verdwenen als je zo snel vergeet waar je vandaan komt
10-0quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ook, maar PSV heeft het echt bijna altijd lastig bij ons. Met een ontketende Ahmadi en Clasie die bloed ruiken kan het zomaar een héle speciale pot worden.
Bakkal past beter bij dit Feyenoord dan Wijnaldum.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar dat PSV hem dan verhuurd en Wijnaldum dan in de basis zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |