DF, dan inderdaad misschien maar beter poliklinisch bevallen.. ben benieuwd wat je vlos zegt

Hier ook geen goede ervaring (met de Kraamvogel) in dit geval, maar dat lag echt aan de ZZP'er die hier over de vloer kwam.. wat een grobbetrol! We hebben er verder geen werk van gemaakt, maar ik heb dit keer, zodra ik wist dat ik zwanger was, een ellenlange mail naar ze gestuurd

(met daarin uiteraard vermeld dat het onze schuld is dat we onze mond destijds niet hebben opengetrokken, maar dat ik dit keer wel een kraamverzorgster verwacht die er voor ons is. En niet de hele dag over haar eigen sores gaat praten, en 's morgens zuchtend en steunend de trap opkomt 'want ze heeft zo'n zware nacht gehad' (lig je daar met hechtingen, kloven en de hele rambam

nee mijn nacht was fijn!)
Ik moest haar constant vragen of ze alsjeblieft de prullenbakjes met kraamverbanden wilde legen, wat uiteindelijk Mart constant heeft gedaan. Fijne kraamweek? Echt TOTAAL niet gehad, wat baal ik ervan dat ik niet eerder mijn mond heb opgentrokken.
Máár, ik kreeg dezelfde dag nog bericht van de kraamvogel, ben gebeld, ze hebben het hele verhaal aangehoord. Bericht is alsnog naar de teamleider gestuurd, en er is beloofd dat er dit keer goed op gelet gaat worden en ik moet METEEN bellen als ik weer zo'n geval over de vloer krijg. Want dat ze heel goed konden voorstellen dat je je laat overrulen als je net bevallen bent van de eerste...
Mart en ik zijn totaal niet op onze monden gevallen... maar toch hebben we het laten gebeuren. Misschien een tip voor alle dames hier.. klikt het niet, bevalt het niet (binnen het redelijke natuurlijk) bel METEEN met je organisatie en geef het aan. Het is JOUW week, en die moet gewoon fijn verlopen. Dat het niet klikt kán heel goed, hoef je je niet voor te schamen. Dan kunnen ze iemand anders sturen. Loopt iemand de kantjes eraf (die van ons heeft ons de hele periode laten schrijven, terwijl ze maar de helft is geweest, we waren maar wat blij als ze eerder opsoute

) BEL!
/tipvanflip
Heb er dit keer wel weer zin in! Juist omdat ze zo goed naar mijn 'klacht' geluisterd hebben. Ze snappen het daar dus wel... De kraamverzorgster die we dit keer krijgen krijgt het zwaar