vooral doen! Maar voor mij hoeft het niet zo
 vooral doen! Maar voor mij hoeft het niet zo  maar ik ben dan ook blij dat ik medisch ben en bij een gyn loop. Gewoon kort maar krachtig over de hoofdzaken en verder niks
  maar ik ben dan ook blij dat ik medisch ben en bij een gyn loop. Gewoon kort maar krachtig over de hoofdzaken en verder niks  ik vond het ook helemaal niks bij de vlos
 ik vond het ook helemaal niks bij de vlos  thuisbevallen hoeft voor mij ook niet. En dan tóch aan de hypnobirthing huh
 thuisbevallen hoeft voor mij ook niet. En dan tóch aan de hypnobirthing huh 

) maar dat lijkt me wel lekker, beetje walvissen!

Flugel heb je toevallig een naam of linkje voor me...plzquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is ook een bietje verHeb er eentje in Breda gevonden nu, is wat beter te doen..

dus dan maar niet gedaan
 dus dan maar niet gedaan

Ben blij dat ik in een klein stadje woonquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:17 schreef bitterend het volgende:
Jaaaaa ik wou ook zwangerschapszwemmen! maar dat kan alleen in Amsterdam-Zuid en ik woon in Noorddus dan maar niet gedaan
 alles is 5-10min fietsen ongv
 alles is 5-10min fietsen ongv , supermarkt, de stad enz)
, supermarkt, de stad enz) 

Ja zwemmen lijkt mij ook nog wel okquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:11 schreef Orea het volgende:
Absoluut Fee! Ik ben gewoon het type niet om een paar weken met allemaal zwangere mutsen 'oefeningen' te doen ofzo... En een cursus 'Samen Bevallen' of zoiets past al helemaal niet bij ons
Prima als het bij je past en je het leuk vindvooral doen! Maar voor mij hoeft het niet zo
maar ik ben dan ook blij dat ik medisch ben en bij een gyn loop. Gewoon kort maar krachtig over de hoofdzaken en verder niks
ik vond het ook helemaal niks bij de vlos
thuisbevallen hoeft voor mij ook niet. En dan tóch aan de hypnobirthing huh
Ga dit keer misschien wel weer zwangerschapszwemmen (vorige keer welgeteld 1 keer gedaan, samen met Tessie
 .
 . ) en een oersaaaaaaaaie partneravond waar de bevalling werd doorgenomen en waar je eigenlijk niks nieuws leerde. Heb dus ook echt helemaal niks aan die cursus gehad. Zelfs aan het 'puffen' niet, want dat hielp voor mijn gevoel helemaal niet de weeen op te vangen.
) en een oersaaaaaaaaie partneravond waar de bevalling werd doorgenomen en waar je eigenlijk niks nieuws leerde. Heb dus ook echt helemaal niks aan die cursus gehad. Zelfs aan het 'puffen' niet, want dat hielp voor mijn gevoel helemaal niet de weeen op te vangen. . Dus ook niks voor mij. (Maar ieder z'n ding hoor!)
. Dus ook niks voor mij. (Maar ieder z'n ding hoor!) 

)
) Even aan de vk navragen met welke kraamzorgorganisatie ze goede ervaringen hebben. Waar k vorige keer zat ga ik dus echt neit meer heen.
 Even aan de vk navragen met welke kraamzorgorganisatie ze goede ervaringen hebben. Waar k vorige keer zat ga ik dus echt neit meer heen.

Dit vind ik dus ook zo fijn: dat de partner heel erg erbij betrokken wordt, bij hypnobirthing. We hebben nu al veel meer het idee dat we dit samen gaan doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:59 schreef Troeta het volgende:
[..]
Het kwam ook niet in me op om te gaan puffen, dus deze keer ga ik wel een cursus doen MET vriend!
 .
 . Jij klinkt als een sportief typequote:Op dinsdag 22 november 2011 16:26 schreef Kyara het volgende:
Die zwanger en fit leek mij dus wel helemaal geweldig, alleen is hier niet echt in de buurt.

. Bij die zwanger en fit zitten idd ook nog lessen voor na de bevalling, om weer 'in shape' te komen. En daar had ik nou helemaaaaaaaal geen zin. Haha. Wel het in shape komen natuurlijk, maar niet alweer zo snel na de bevalling. Ik geloof dat het 6 weken na de bevalling weer begint. En zo snel ging ik zelf nog niet sporten hoor.
 . Bij die zwanger en fit zitten idd ook nog lessen voor na de bevalling, om weer 'in shape' te komen. En daar had ik nou helemaaaaaaaal geen zin. Haha. Wel het in shape komen natuurlijk, maar niet alweer zo snel na de bevalling. Ik geloof dat het 6 weken na de bevalling weer begint. En zo snel ging ik zelf nog niet sporten hoor.

ouwehoeren over kwaaltjes..muah, en als het te zweverig is net als die yoga nu dan vind ik het ook niks...ben gewoon moeilijk
 ouwehoeren over kwaaltjes..muah, en als het te zweverig is net als die yoga nu dan vind ik het ook niks...ben gewoon moeilijk   

Waarom vond je de kraamzorgorganisatie niet zo'n succes?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hier heb je dus wel zwangerschapszwemmen, alleen op de meest onmogelijke rottijden (dwz precies op momenten dat t mij niet uitkomt, t lijkt wel babyzwemmen)
Namelijk maandagmiddag, op zich kan ik dan wel, maar dan meot ik oppas voor Floris gaan regelen. Of op donderdagavond vanaf kwart voor 7. Ik ben dan amper thuis uit mn werk.
Das dan in t buurdorp trouwens. Hier in t dorp is t om kwart voor 7. Maar tis maar een half uur, eigenlijk net te kort vind ik.
Oh en t andere zwembad is beter aldus mijn vriend.
En ben eigenlijk ook niet echt het type voor zwangerschapsgymachtige dingen, maar ga me er wel even op orienteren.
Net als op kraamzorgEven aan de vk navragen met welke kraamzorgorganisatie ze goede ervaringen hebben. Waar k vorige keer zat ga ik dus echt neit meer heen.

Dat had ik zelf ook niet gedacht maar ik mis het bewegen en sporten best wel eigenlijk. Normaal sport ik 2 x per week en loop ik ook redelijk veel. Nu eigenlijk vrij weinig en dat voelt toch minder goed. Ik zal blij zijn als ik straks weer lekker aan de bak kan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:32 schreef Fee-nix het volgende:
Jij klinkt als een sportief type

Snap ik hoor, als je dat gewend bent! Ik train zelf op een crosstrainer gewoon thuis. (Al sinds het begin van de zwangerschap niet meer hoor, ivm lage bloeddruk). Ik zal niet zeggen dat ik het echt mis, maar ik ga zeker weer beginnen na de bevalling! Ik voel me dan wel fitter.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook niet gedacht maar ik mis het bewegen en sporten best wel eigenlijk. Normaal sport ik 2 x per week en loop ik ook redelijk veel. Nu eigenlijk vrij weinig en dat voelt toch minder goed. Ik zal blij zijn als ik straks weer lekker aan de bak kan.

heb wel hardlopen geprobeerd en allerlei andere dingen maar vond het niks aan...ik ben gewoon erg lui van natuur
 heb wel hardlopen geprobeerd en allerlei andere dingen maar vond het niks aan...ik ben gewoon erg lui van natuur 

Nou uhmz waar moet ik beginnenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:36 schreef bitterend het volgende:
[..]
Waarom vond je de kraamzorgorganisatie niet zo'n succes?
ik hoop dat het hier gaat bevallen...heb echt een klein huis en dan komen ze 6 uur per dag! ik schijn het nodig te hebben dus we zullen het zien

)
) 

Frustraties
 Frustraties 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |