quote:
Op dinsdag 22 november 2011 16:36 schreef bitterend het volgende:[..]
Waarom vond je de kraamzorgorganisatie niet zo'n succes?
ik hoop dat het hier gaat bevallen...heb echt een klein huis en dan komen ze 6 uur per dag! ik schijn het nodig te hebben dus we zullen het zien
Nou uhmz waar moet ik beginnen

Ik had wel een aardige kraamverzorgster hoor, maar we wilden minder uur. Werd echt onwijs moeilijk over gedaan. R was namelijk ook thuis die week. Alles liep hier gewoon prima.
Die kraamverzrogster zat in de tijd dat ik rustte beneden tijdschriften te lezen, in t kraamdossier te lezen enz. De trap heeft ze de hele week niet gestofzuigd. T enige dat ze schoonmaakte was onze slaapkamer (wel fijn uiteraard), de wc beneden en boven (en ook alleen omdat R zei dat k ze allebei gebruikte, was niet zo was

)
Ze heeft niet eens de vloer van de badkamer gedweild ofzo (en wel zeggen dat ik mn slippers aan moest ivm mogelijke infecties).
Oh ja en ze was er niet om schoon te maken vond ze. Nou hoeft dat ook echt neit, maar de punten hierboven vond ik wel vreemd. Mja in die week hadden we ook geen energie/zin om moeilijk te doen.
Toen werd t weekend (Floris is op zondag geboren), toen moest er nog een nieuwe kraam komen. Daar raakte ik al van in de stress toen ik dr zag (onze koosnaam: grevomom, ik kwam dr een keer tegen in de kruidvat, ben er als een malloot langsgelopen voor t geval ze me zou herkennen). Die is gelukkig maar 1 dag geweest, maar die vond t echt gewoon NIET kunnen dat we niet getrouwd zijn (toen ze daar achterkwam heeft ze wel 5x gezegd dat ze blij zou zijn als al dr kinderen getrouwd zijn). heb de hele middag op bed gelegen en gedaan of ik sliep
Ze kwam om 10 uur en toen was k aan t douchen. Toen ik om kwart over 10 beneden kwam en met dr stond te praten MOEST ik zitten van dr, want kraamvrouw, kan niks enz. Ik was letterlijk een kwartier mn bed uit.
Oh ja en ze was dus de avond ervoor bij ons aan de deur en we waren er niet. Waren even naar mn schoonouders, even de deur uit. Kon natuurlijk ook niet
Wel grappig, vlos begreep ons helemaal. De kraam zei soort van afkeurend tegen haar dat we dus weg waren geweest. En de vlos toen: Heerlijk toch als t zo goed gaat, zo zou t overal moeten gaan (extra overdrijven zeg maar)
Maar wat een idioot was dat mens zeg.
Wij dus een brief geschreven naar de organisatie, was in augustus ofzo. Kregen we in december (!!!) echt een lulverhaal terug over dat de vlos de uren indiceert en dat zij er niets aan kunnen doen.
Beetje te commercieel bedrijf. Beetje jammer. Wij hadden gewoon geen zin stennis te gaan trappen, moeilijk te gaan doen toen,. En jammer dat je t met die ergernissen moet bekopen dan mja.
Volgende keer ga ik dit van te voren gewoon aangeven. Ik wil de uren wel, want je weet niet hoe het nu gaat, maar ik wil wel de mogelijkheid hebben aan te geven dat ik die uren niet nodig heb als dit zo is.
Sorry voor het lange verhaal

Frustraties

En oh ja, ik was aan t werk