abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104666937
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:18 schreef NotTheSame het volgende:

BITTEREND? Schone slaapster :Z , je hebt nog steeds meldplicht schat :* !
Sja dat weet ik wel lieve schat en ik ga me pas hier melden als ik wakker ben en dat is na 10 uur ivm niet kunnen slapen in de nacht
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:22:11 #52
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104666956
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:20 schreef bitterend het volgende:
ow het ging best snel gisteren hier....wil iemand me een samenvatting geven? :@
Ha! Toen ik het eerste deel van je zin las, dacht ik dat je bevallen was :P.

Samenvatting: moet je mijn eerste post van vandaag even lezen. Is denk ik een redelijk samenvatting ;).
pi_104666979
:D
Ga ik terug bladderen!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104666991
Oeh en sproetje krijgt een jongen *O*. Whoei! Wat een hoop jongens.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104667011
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 09:43 schreef Fee-nix het volgende:
Ff vluchtig bijgelezen... jullie gingen hard zeg!

Ik zag een nieuwe zwangere: Kersjes gefeliciteerd! *O*

SB wat naar allemaal... ik hoop dat de bevalling vandaag op gang komt!

Sproetje een jongen O+ *O*

TJ met dat herstel gaat het helemaal goedkomen hoor :Y . Maar ik herken het 'oude-oma- gevoel' zeker. En ik ben zoooooo benieuwd naar Rayen!

flugel heeft pijn :N . Ik hoop dat je nu niet de rest van zwangerschap last houdt!

Orea, ik snap je onzekerheid als je niks voelt, maar echt: heeeeel erg veel vrouwen hebben die eerste weken nergens last van. Je bent echt zwanger :Y .

Hopelijk vergeet ik nu niet heel veel mensen... Anders: :*

Zelf lekker geslapen. Jesper sliep tot kwart voor negen! Heerlijk. En ik had vannacht een bh aan met oude sokken erin, haha! Bij gebrek aan zoogcompressen. Die heb ik nog niet in huis en ik lekte de nacht hiervoor zo erg in bed :X . Nu was t bed verschoont en moest ik even met een noodoplossing komen :P .
Aha! goede samenvatting inderdaad!
en je bent dus begonnen met lekken?

SB ik hoop dat je spontaan gaat bevallen!
Fluugje :*
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:25:56 #56
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104667027
Asy, relax vandaag. Ga ons maar vervelen ;)

Baby is heel erg rustig vandaag.....vaag, gisteravond ook al.....Al voel ik wel wat beweging hoor af en toe
pi_104667028
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Oeh en sproetje krijgt een jongen *O*. Whoei! Wat een hoop jongens.
Jeetje mina weer een jongen _O- doe eens meer meiden mensen :7
maareh erg leuk Sproet!!! O+ O+ O+ *O*
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:27:59 #58
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104667082
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:21 schreef bitterend het volgende:

[..]

Sja dat weet ik wel lieve schat en ik ga me pas hier melden als ik wakker ben en dat is na 10 uur ivm niet kunnen slapen in de nacht
Je zet je wekker maar om 7.00uur, doet je ff melden en daarna weer verder :Z ?
Nee meissie, slaap maar lekker uit, hoe cliché het ook klinkt, NU KAN HET NOG O-) ! :*

Dag 2 van m'n verlof... Ik heb besloten om maar eens een wandelingetje naar de stoffen/fourniturenwinkel te gaan maken... Doen we vandaag toch nog iets actiefs!
pi_104667175
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:13 schreef Kersjes het volgende:
Ooooooh, ik ben zojuist gesmolten :D
Zat ik net een boekje te lezen met Toby, legt hij ineens zijn hoofd op mijn buik "Baaaabyyyyyy, ben je dan? Waar issie nou, baby?"
En dat terwijl we het er na gisteravond niet meer over hebben gehad :o
Toen waren we zo bezig met Devin en zijn vragen beantwoorden, Toby had er minder aandacht voor, bleef gewoon verder spelen, maar hij heeft het dus toch begrepen! Een beetje dan :P
Hij weet nu dat de baby heeeeeel klein is en dat je hem nog niet kan zien. "Vehstopt?"
Ja, de baby speelt verstoppertje in mama d'r buik O+
Geweldig lief!

Mijn nichtje van 3 keek mij ook wel wat vreemd aan toen we vertelden dat ik een baby in m'n buik heb. Mijn andere zus stond op springen, dus ze vond het wat gek dat mijn buik nog niet zo groot was :P. Ook maar even uitgelegd dat de baby nu pas 2 cm groot is O+.
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:43:41 #60
250838 Fee-nix
pi_104667464
Bitterend, nee niet begonnen met lekken. Dat begon al na 18 weken dit keer! Maar nu is het dus wel iets meer aan t worden lijkt wel. Vooral 's nachts.
pi_104667935
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:13 schreef Kersjes het volgende:
Ooooooh, ik ben zojuist gesmolten :D
Zat ik net een boekje te lezen met Toby, legt hij ineens zijn hoofd op mijn buik "Baaaabyyyyyy, ben je dan? Waar issie nou, baby?"
En dat terwijl we het er na gisteravond niet meer over hebben gehad :o
Toen waren we zo bezig met Devin en zijn vragen beantwoorden, Toby had er minder aandacht voor, bleef gewoon verder spelen, maar hij heeft het dus toch begrepen! Een beetje dan :P
Hij weet nu dat de baby heeeeeel klein is en dat je hem nog niet kan zien. "Vehstopt?"
Ja, de baby speelt verstoppertje in mama d'r buik O+
Ooooh wat lief! O+
Van harte Kersjes!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_104667949
En nu ik toch hier ben, sterkte Asy, met op je handen zitten....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_104668693
Asy dat is zuur, maar je moet inderdaad op je handen gaan zitten hoor, je moet nog lang volhouden!!!
Ook al had hij een hork actie dat hij de tel. niet opnam, nu wel even luisteren want die hork heeft het goed met jullie voor! :6 :*
pi_104668729
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:21 schreef Fee-nix het volgende:
Ik snap dat het heeeel frustrerend en vervelend is hoor! Maar hij heeft wel gelijk. Het zijn toch signalen van je lichaam die je wel serieus moet nemen. :*
Dit Asy :Y.
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:27:33 #65
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104668834
Ja Asy ze hebben gelijk... :Y

Ik weet maar al te goed dat het moeilijk is toe te geven dat dingen niet gaan. Ik zit nu ook in het proces dat ik denk dat het verstandiger is iets minder te gaan werken, maar wil het nog niet toegeven aan mezelf en aan anderen. Niemand hoeft er last van te hebben dat ik zo nodig zwanger wil zijn......
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104668915
Fluug! Wat zeg je nou toch o|O. Als jij denkt dat jij en je baby baat hebben bij minder werken, dan moet je daar toch wel serieus over nadenken?

(Zeg ik hè? :')).
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:33:48 #67
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104669076
Ik werk momenteel extra vaak thuis waar ik een stretcher op de werkkamer bijgezet heb, als het zitten klote wordt ga ik effe liggen :')

Alles voor de baas :+
pi_104669310
Kersjes van harte gefeliciteerd Super! *O* *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:42:58 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104669394
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik werk momenteel extra vaak thuis waar ik een stretcher op de werkkamer bijgezet heb, als het zitten klote wordt ga ik effe liggen :')

Alles voor de baas :+
Mja, en dan mij tot rust manen hè? o|O

Ik doe heel erg mijn best en behalve een poepluier gewisseld, heb ik nog niks gedaan. Dadelijk gaan we lekker eten en dan gaat dreumes naar bed.
Wel lief dat jullie allemaal aan me denken :*
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:46:09 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104669513
Het is gewoon heel moeilijk toegeven Asy, je wilt ook niemand tot last zijn... Ik merk dat ik gister m'n mamadag heb gehad en dat ik Willem vaker optil dan ik denk... Daar heb ik nu last van. Morgen moet ik naar de gyn en heb ik ook gesprek met werk, ik leg het wel even voor en dan zien we wel. Valt gewoon tegen, bij Willem hoefde dit ook niet...

Maar ik heb heul nog geen bloed of bruinverlies dus jij bent veul eigenwijzerder dan ikke :6
pi_104669890
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:31 schreef jaantje_ het volgende:

[..]

Geweldig lief!

Mijn nichtje van 3 keek mij ook wel wat vreemd aan toen we vertelden dat ik een baby in m'n buik heb. Mijn andere zus stond op springen, dus ze vond het wat gek dat mijn buik nog niet zo groot was :P. Ook maar even uitgelegd dat de baby nu pas 2 cm groot is O+.
Lief is dat he.
Mijn nichtje (bijna 4) vroeg toen we het vertelden: maar hoe komt die baby dan in Sonnetjes buik?
Oh en ze heeft al namen verzonnen voor dr nichtje O+ (Nala kwam ook langs :D Disney fase en zo)
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:03:07 #72
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104670101
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn nichtje (bijna 4) vroeg toen we het vertelden: maar hoe komt die baby dan in Sonnetjes buik?
Zelfde categorie; Hoe komt die baby nou UIT je buik mama?
'ehm ja schat....vraag maar aan oma' :+ :')
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:20:48 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104670675
Stiekem vind ik Nala nog best een toffe naam Son :Y
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:20:59 #74
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104670686
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef flugeltje het volgende:
Het is gewoon heel moeilijk toegeven Asy, je wilt ook niemand tot last zijn... Ik merk dat ik gister m'n mamadag heb gehad en dat ik Willem vaker optil dan ik denk... Daar heb ik nu last van. Morgen moet ik naar de gyn en heb ik ook gesprek met werk, ik leg het wel even voor en dan zien we wel. Valt gewoon tegen, bij Willem hoefde dit ook niet...

Maar ik heb heul nog geen bloed of bruinverlies dus jij bent veul eigenwijzerder dan ikke :6
Nee, maar áls het zover is, ben je allang te ver gegaan :6
Ik wil ook niemand tot last zijn en ik ben 1 grote lastpost. Ik zit de hele dag op de bank, de was stapelt zich op, zeker nu ik het niet eens meer in de machine mag doen. Afwas blijft staan (al is dat nu maar een heel klein beetje wegens kamperen in eigen huis ;) ) en voor álles wat ik buiten de deur wil doen (bieb, vlos etc) moet ik een taxi hebben, want zelf rijden kan ik niet...
pi_104671151
Kersjes, ook hier nog een keer gefeliciteerd *O* Ik ga voor je duimen dat je niet weer die extreme HG houdt. Ben benieuwd of je gyn nog met suggesties komt (ik las iets over prednisolon).

Sproet, een jongetje *O* Je hebt straks 1 van elk O+

SB, wat rot dat je zo veel pijn hebt -O- Ik had het zelf ook vlak voor de bevalling (incl. spugen) maar dat was door een beknelde darm. Dat is zeldzaam gelukkig. Ik hoop dat je lekker snel goede weeën krijgt ^O^

Evenstar, heb jij al iets van weeën gedetecteerd?

Ik ben vanochtend bij de gyn geweest en heb weer even kunnen spieken naar ons meisje O+ Ze ligt 2 weken VOOR op groei :o Maandag wordt er daarom een groeiecho gemaakt en er is geprikt op glucose. De gyn denkt trouwens dat het niet zorgelijk is en dat een groot kindje wel bij mijn lichaam past (ik ben 1.77 m en heb dus een flinke buik voor mijn termijn). Ik was wel verbaasd omdat er bij Hannah juist wat achterstand was en ze dit keer vanwege de bloedarmoede ook de groei in de gaten wilde houden.
Had ook nog aangegeven dat ik wel flink last heb van mijn bekken (vooral 's nachts als ik mijn bed uit moet, dat is echt gigantisch pijnlijk). Mocht het erger worden dan mag ik vanaf 37 weken ingeleid worden, vertelde ze. Had ik niet helemaal verwacht, maar het wordt in ieder geval serieus genomen.
Ik hoop dit keer toch op een spontane bevalling dus dat bekken moet zich maar even koest houden. :P
pi_104671333
Kers :o *O* *O* Gefeliciteerd!

En hoera voor jongensbaby's: leuk Sproetjes!

Ik ga he-le-maal los op leuke babyjongenskleertjes nu, want ik had alles onder maat 68/ 74 al weggedaan.
Dus degenen die na mij een jochie krijgen hebben zo'n mazzel. :D O+
En! We boeken vorderingen op het namenfront. :Y
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:47:53 #77
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104671454
Grrr. Ik heb last van mn buik :( 't is niet echt pijn, maar het voelt ook niet echt lekker

Oh ja, namen moeten wij hier ook nog verzinnen, én een geboortekaartje -O-
pi_104671611
Ik heb een beetje 'overdreven' net mijn gyn gebeld dat ik al nachten wakker lig en niet kan slapen, door de stress of alles nog wel goed gaat.
Maak me er ook druk om hoor alleen is het niet zo dat ik snachts echt wakker lig want lig echt knock out elke nacht.
Alleen overdags ga ik hele tijd nadenken, of het nog wel goed gaat, vooral omdat ik nergens last van heb.
dus nu mag ik morgen weer langs komen ipv over 2.5 week :@

Namen weten wij wel, bij de meiden hadden we al paar opties en ook jongens namen voor we wisten dat t meiden waren, en we denken nog het zelfde over die namen dus.
pi_104671819
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:43 schreef Webkim het volgende:
Kers :o *O* *O* Gefeliciteerd!

En hoera voor jongensbaby's: leuk Sproetjes!

Ik ga he-le-maal los op leuke babyjongenskleertjes nu, want ik had alles onder maat 68/ 74 al weggedaan.
Dus degenen die na mij een jochie krijgen hebben zo'n mazzel. :D O+
En! We boeken vorderingen op het namenfront. :Y
Meaui, jij bent een stuk eerder uitgerekend dan ikke, dus als het een jongen blijkt, heb ik wat te doen bij je :P
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:02:01 #80
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104671862
Je hebt groot gelijk MissJones ! Ik vind het ook wel wat belachelijk eigenlijk dat je zo lang moet wachten totdat je iets weet...Succes morgen ;) Spannend !!!
pi_104672406
Miss Jones :* weet niet goed wat te zeggen. Ik wil zoveel zeggen maar ben bang dat het zo op het scherm heel anders overkomt dan ik bedoel dus ik denk dat ik het dan maar laat bij :*
pi_104672501
@roosje nu maak je me natuurlijk wel nieuwsgierig, hoezo anders overkomt ? :?

@PureEvil, ik heb al een afspraak gehad hoor maarja toen was er nog niet veel te zien. Nu vast ook nog niet veel, dit is gewoon een kut periode want merk niets van t zwanger zijn waardoor je veel gaat nadenken en twijfelen of t goed gaat.
pi_104672509
grrr edit en quote naast elkaar blijft lastig 8)7
pi_104672561
Oh wat gaan jullie toch hard.

Kersjes, van harte gefeliciteerd!!!! *O*

Evenstar, heldin. Sterkte met afwachten meid. :*

Sproet een jongetje! Wat leuk! O+

Flugel en Asy, naar je lichaam luisteren!!!!! o|O

Octo, flinke meid dus! O+

MJ, groot gelijk dat je gebeld hebt hoor. Hopelijk kun je morgen gerustgesteld worden :*
pi_104672860
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:22 schreef miss-jones25 het volgende:
@roosje nu maak je me natuurlijk wel nieuwsgierig, hoezo anders overkomt ? :?

@PureEvil, ik heb al een afspraak gehad hoor maarja toen was er nog niet veel te zien. Nu vast ook nog niet veel, dit is gewoon een kut periode want merk niets van t zwanger zijn waardoor je veel gaat nadenken en twijfelen of t goed gaat.
@MJ Ik wilde zeggen dat je hoe moeilijk het misschien ook is ook moet proberen te genieten deze zwangerschap. Probeer te genieten van de kleine momenten en je kleintje heeft 2 grote zussen die over hem/haar waken. Het zal soms heel moeilijk zijn en extra onzeker wat ik helemaal snap maar ik zou het zo verdrietig vinden als je over 34 weken terugkijkt en je realiseert dat je je alleen maar zorgen hebt gemaakt en dat dat die kleine genietmomentjes volledig overschaduwd. :*

En met anders overkomen bedoelde ik dat ik bang was/ben dat het misschien overkomt alsof ik vind dat je niet onzeker of verdrietig mag zijn terwijl ik het eigenlijk alleen maar lief bedoel.
pi_104672874
urgh banaan eten = maagzuur :X :X

fijn dat je eerder mag MJ!! :*

zo, mijn 7de ab kuur opgehaald -O-

oh ik heb muisjes gehaald! en muffins! maar kon geen glazuur vinden :?
pi_104673066
Is het weer zover Bitterend? Weer blaasontsteking?

Glazuur kun je toch ook makkelijk zelf maken?
pi_104673109
ohja kan ik zelf ook maken maar als ik net ben bevallen dan heb ik daar geen zin in :P

jup ik heb weer eens blaasontsteking
pi_104673184
:* Bitterend.. spannend wordt het he!
pi_104673217
Neuh Bitterend, ik zou dat niet zelf maken als je net bevallen bent.. ik wilde toen ook gewoon clean and simple want we waren beiden gewoon erg moe van alles :)

Ik had dees

Opwarmen, kneden, druipen, dippen, kloar.

Ligt tussen het gebak-opleuk-spul. Anders iets waarmee de muisjes blijven plakken, is voldoende. Maar glazuur was een lekkere combi en het bleef echt goed plakken. Bovendien kan dit pakje gewoon terug in de koelkast.
Trotse mamma :)
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:46:10 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104673317
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:40 schreef bitterend het volgende:
ohja kan ik zelf ook maken maar als ik net ben bevallen dan heb ik daar geen zin in :P

jup ik heb weer eens blaasontsteking
water en poedersuiker, is een vrij simpel klusje. :Y Sasha heeft destijds mariakaakjes met muisjes erop gelijmd met glazuur getrakteerd. ;)
pi_104673401
Flugeltje, kuukske, asy :* denk goed om jezelf!
Werk & andere dingen zijn veel minder belangrijk dan de beeb en jullie gezondheid!

MJ, fijn dat je snel kunt langskomen!

De VK zei me te steunen mbt werk en dat ik goed om mezelf& m'n beeb moest denken.
Bloeddruk was goed en m'n BM zat onder mn navel. Kan 't zelf ook goed voelen, echt leuk. En 't hartje weer gehoord O+
pi_104673427
ja die had de Dirk niet Faithz! ik kijk zaterdag bij de appie en anders idd gewoon chocoladesaus !

BE http://yummyinmytummy.nl/zoet/glazuur-zoet/cakejes-glazuren/ maar weet niet of mijn man zin heeft in dat lol
pi_104673516
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:33 schreef bitterend het volgende:
urgh banaan eten = maagzuur :X :X

fijn dat je eerder mag MJ!! :*

zo, mijn 7de ab kuur opgehaald -O-

oh ik heb muisjes gehaald! en muffins! maar kon geen glazuur vinden :?
Ik vraag me af of je inmiddels niet resistent bent geworden voor de antibiotica....? Heeft je HA daar nog iets over gezegd?
pi_104673597
Fijn Zoë!

Mijn spijkerbroek zit niet meer lekker. Band knelt en komt maar tot halvewege mijn buik. Onder buik frotten zit ook voor geen meter dus spijkerbroek is afgeschreven. Laarzen kunnen ook amper meer zicht door vocht in voeten, enkels en kuiten.

Ik denk dat zwangerschapsverlof daarom is uitgevonden: de laatste weken in joggingbroek en nepuggs rondlopen zonder dat iemand er aanstoot aan neemt :')
pi_104673601
Orea, nee hij zegt nooit wat...ik heb laatst gevraagd idd of ik resistent was en hij zei dat er toch geen anderen die ik mag hebben. Ja er zijn 2 maar alleen Amoxiciline helpt...na een week is het weg, blijft een week weg en begint weer.
Cranberry pillen slik ik al, goed uit plassen, goed wassen, veel drinken...niks helpt kennelijk en niemand lijkt het ook raar te vinden :? toen ik vorige week bij de vk was en ik zei dit kan toch niet }:| zei ze "ja kan gebeuren" "is niet erg"
tja -O-
pi_104673605
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:49 schreef bitterend het volgende:
ja die had de Dirk niet Faithz! ik kijk zaterdag bij de appie en anders idd gewoon chocoladesaus !

BE http://yummyinmytummy.nl/zoet/glazuur-zoet/cakejes-glazuren/ maar weet niet of mijn man zin heeft in dat lol
Stomme Dirk!

Neem dan meteen 5 pakkies mee :Y ik kan ongeveer anderhalve lading met 1 pakje doen, 10 tot 12 muffins.

Last resort: chocolade pasta :9
Trotse mamma :)
pi_104673659
Ah goede tip!
en nutella is sowieso altijd goed :Y)
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:56:16 #99
250838 Fee-nix
pi_104673662
Asy nog een dikke knuffel! Het lijkt me ook echt heel moeilijk om niks te doen hoor... Want je ziet alles natuurlijk gewoon liggen en opstapelen en je denkt vast 'ja maar dat is heeeeeel licht en weinig werk, dat kan toch wel...'. Het is voor een goed doel.... maar daarom niet minder stom :(.

octo wat kan dat pijn doen s nachts he! Ik moet ook s ochtends altijd echt opstarten met dat bekken van mij. Loop als een oma naar Jespers kamer en de badkamer :P.

Webkim nieuwe kleertjes!! Leuk, leuk :). En vorderingen op namenfront! *O* Ook altijd goed!

MJ ook een knuffel :* . En ik ben nu al nieuwsgierig naar jullie namen, hihi. Ik vind de namen van je meiden ook al prachtig!

Zoe wat fijn de de vk je steunt! Jij hebt gelukkig in de werk-kwestie wel aan alle kanten steun. Alleen niet van je baas dan, maar die kan lekker de boom in.

Bitterend weer een kuur :N . Ik hoop dat dit de laatste is en dat je gewoon lekker gaat bevallen daarna!

Zelf eigenlijk niet zo veel te melden vandaag. Net ff lunch gehad bij m'n moeder en zusje. Nu ligt Jesper op bed en ga ik ook maar weer even plat.

En waarrrrr blijft de baby van TJ?? :)
pi_104673720
Kyara ja heerlijk in je joggingpak op de bank! lekker warm O+

Fee-nix ja hoop ik ook :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')