Sja dat weet ik wel lieve schat en ik ga me pas hier melden als ik wakker ben en dat is na 10 uur ivm niet kunnen slapen in de nachtquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:18 schreef NotTheSame het volgende:
BITTEREND? Schone slaapster, je hebt nog steeds meldplicht schat
!
Ha! Toen ik het eerste deel van je zin las, dacht ik dat je bevallen wasquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:20 schreef bitterend het volgende:
ow het ging best snel gisteren hier....wil iemand me een samenvatting geven?
Aha! goede samenvatting inderdaad!quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:43 schreef Fee-nix het volgende:
Ff vluchtig bijgelezen... jullie gingen hard zeg!
Ik zag een nieuwe zwangere: Kersjes gefeliciteerd!![]()
SB wat naar allemaal... ik hoop dat de bevalling vandaag op gang komt!
Sproetje een jongen![]()
![]()
TJ met dat herstel gaat het helemaal goedkomen hoor. Maar ik herken het 'oude-oma- gevoel' zeker. En ik ben zoooooo benieuwd naar Rayen!
flugel heeft pijn. Ik hoop dat je nu niet de rest van zwangerschap last houdt!
Orea, ik snap je onzekerheid als je niks voelt, maar echt: heeeeel erg veel vrouwen hebben die eerste weken nergens last van. Je bent echt zwanger.
Hopelijk vergeet ik nu niet heel veel mensen... Anders:![]()
Zelf lekker geslapen. Jesper sliep tot kwart voor negen! Heerlijk. En ik had vannacht een bh aan met oude sokken erin, haha! Bij gebrek aan zoogcompressen. Die heb ik nog niet in huis en ik lekte de nacht hiervoor zo erg in bed. Nu was t bed verschoont en moest ik even met een noodoplossing komen
.
Jeetje mina weer een jongenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Oeh en sproetje krijgt een jongen. Whoei! Wat een hoop jongens.
Je zet je wekker maar om 7.00uur, doet je ff melden en daarna weer verderquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:21 schreef bitterend het volgende:
[..]
Sja dat weet ik wel lieve schat en ik ga me pas hier melden als ik wakker ben en dat is na 10 uur ivm niet kunnen slapen in de nacht
Geweldig lief!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:13 schreef Kersjes het volgende:
Ooooooh, ik ben zojuist gesmolten![]()
Zat ik net een boekje te lezen met Toby, legt hij ineens zijn hoofd op mijn buik "Baaaabyyyyyy, ben je dan? Waar issie nou, baby?"
En dat terwijl we het er na gisteravond niet meer over hebben gehad![]()
Toen waren we zo bezig met Devin en zijn vragen beantwoorden, Toby had er minder aandacht voor, bleef gewoon verder spelen, maar hij heeft het dus toch begrepen! Een beetje dan![]()
Hij weet nu dat de baby heeeeeel klein is en dat je hem nog niet kan zien. "Vehstopt?"
Ja, de baby speelt verstoppertje in mama d'r buik
Ooooh wat lief!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:13 schreef Kersjes het volgende:
Ooooooh, ik ben zojuist gesmolten![]()
Zat ik net een boekje te lezen met Toby, legt hij ineens zijn hoofd op mijn buik "Baaaabyyyyyy, ben je dan? Waar issie nou, baby?"
En dat terwijl we het er na gisteravond niet meer over hebben gehad![]()
Toen waren we zo bezig met Devin en zijn vragen beantwoorden, Toby had er minder aandacht voor, bleef gewoon verder spelen, maar hij heeft het dus toch begrepen! Een beetje dan![]()
Hij weet nu dat de baby heeeeeel klein is en dat je hem nog niet kan zien. "Vehstopt?"
Ja, de baby speelt verstoppertje in mama d'r buik
Dit Asyquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:21 schreef Fee-nix het volgende:
Ik snap dat het heeeel frustrerend en vervelend is hoor! Maar hij heeft wel gelijk. Het zijn toch signalen van je lichaam die je wel serieus moet nemen.
Mja, en dan mij tot rust manen hè?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik werk momenteel extra vaak thuis waar ik een stretcher op de werkkamer bijgezet heb, als het zitten klote wordt ga ik effe liggen
Alles voor de baas
Lief is dat he.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:31 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
Geweldig lief!
Mijn nichtje van 3 keek mij ook wel wat vreemd aan toen we vertelden dat ik een baby in m'n buik heb. Mijn andere zus stond op springen, dus ze vond het wat gek dat mijn buik nog niet zo groot was. Ook maar even uitgelegd dat de baby nu pas 2 cm groot is
.
Zelfde categorie; Hoe komt die baby nou UIT je buik mama?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn nichtje (bijna 4) vroeg toen we het vertelden: maar hoe komt die baby dan in Sonnetjes buik?![]()
Nee, maar áls het zover is, ben je allang te ver gegaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef flugeltje het volgende:
Het is gewoon heel moeilijk toegeven Asy, je wilt ook niemand tot last zijn... Ik merk dat ik gister m'n mamadag heb gehad en dat ik Willem vaker optil dan ik denk... Daar heb ik nu last van. Morgen moet ik naar de gyn en heb ik ook gesprek met werk, ik leg het wel even voor en dan zien we wel. Valt gewoon tegen, bij Willem hoefde dit ook niet...
Maar ik heb heul nog geen bloed of bruinverlies dus jij bent veul eigenwijzerder dan ikke
Meaui, jij bent een stuk eerder uitgerekend dan ikke, dus als het een jongen blijkt, heb ik wat te doen bij jequote:Op dinsdag 22 november 2011 12:43 schreef Webkim het volgende:
Kers![]()
![]()
Gefeliciteerd!
En hoera voor jongensbaby's: leuk Sproetjes!
Ik ga he-le-maal los op leuke babyjongenskleertjes nu, want ik had alles onder maat 68/ 74 al weggedaan.
Dus degenen die na mij een jochie krijgen hebben zo'n mazzel.![]()
![]()
En! We boeken vorderingen op het namenfront.
@MJ Ik wilde zeggen dat je hoe moeilijk het misschien ook is ook moet proberen te genieten deze zwangerschap. Probeer te genieten van de kleine momenten en je kleintje heeft 2 grote zussen die over hem/haar waken. Het zal soms heel moeilijk zijn en extra onzeker wat ik helemaal snap maar ik zou het zo verdrietig vinden als je over 34 weken terugkijkt en je realiseert dat je je alleen maar zorgen hebt gemaakt en dat dat die kleine genietmomentjes volledig overschaduwd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:22 schreef miss-jones25 het volgende:
@roosje nu maak je me natuurlijk wel nieuwsgierig, hoezo anders overkomt ?![]()
@PureEvil, ik heb al een afspraak gehad hoor maarja toen was er nog niet veel te zien. Nu vast ook nog niet veel, dit is gewoon een kut periode want merk niets van t zwanger zijn waardoor je veel gaat nadenken en twijfelen of t goed gaat.
water en poedersuiker, is een vrij simpel klusje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:40 schreef bitterend het volgende:
ohja kan ik zelf ook maken maar als ik net ben bevallen dan heb ik daar geen zin in
jup ik heb weer eens blaasontsteking
Ik vraag me af of je inmiddels niet resistent bent geworden voor de antibiotica....? Heeft je HA daar nog iets over gezegd?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:33 schreef bitterend het volgende:
urgh banaan eten = maagzuur![]()
![]()
fijn dat je eerder mag MJ!!![]()
zo, mijn 7de ab kuur opgehaald
oh ik heb muisjes gehaald! en muffins! maar kon geen glazuur vinden![]()
Stomme Dirk!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:49 schreef bitterend het volgende:
ja die had de Dirk niet Faithz! ik kijk zaterdag bij de appie en anders idd gewoon chocoladesaus !
BE http://yummyinmytummy.nl/zoet/glazuur-zoet/cakejes-glazuren/ maar weet niet of mijn man zin heeft in dat lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |