abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 november 2011 @ 09:20:32 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104665635
Gefeliciteerd Kersjes! *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 07:40 schreef SummerBreeze het volgende:
Ivm mobiel ga ik geen laatste posts herhalen. Als je wil, mag iedereen dat voor zichzelf doen.

Zou dit nou volgens de FOK!-traditie 'mijn' topic worden?
Laatste posts herhalen hoeft toch ook helemaal niet. Als men wil teruglezen klikken ze maar op het knopje hoor! ;)

Sterkte in het ziekenhuis!
  dinsdag 22 november 2011 @ 09:28:54 #27
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104665786
sproetje wat leuk! Een meisje en een jongetje! O+

SB, hopelijk wordt je snel gerustgesteld en heb je snel je beebje vast :*

flugel, dat is ook balen zeg!
De ischiaspijn wordt overigens niet veroorzaakt door de baby maar door een zenuw die klem komt te zitten tussen een spier en je bekken (tenminste dat is wat mijn bekkenfysio zei).
Maar het kan wel zijn dat als je die kant van je been/billen ontlast dat het wat minder wordt :Y

Hè bah Orea, onzekerheid is nooit tof. Maar als de strepen steeds dikker worden, dan zit het wel goed hoor :*
pi_104665956
Net terug van de huisarts. Urine was schoon op wat bloed na. Maar aangezien ik stukjes van de slijmprop aan het verliezen ben is dat niet alarmerend. Waarschijnlijk komt de pijn dus van een verrekte spier. Huisarts is nu in overleg met gyn over of er pijnstillers mogen worden voorgeschreven.

Inmiddels is mijn lijf zichzelf volledig aan het leeggooien. Zowel overgeven als diarree. Kan volgens doktersassistente een reactie op de rugpijn zijn, maar ook de voorbode van een aanstaande bevalling. Nog steeds erg spannend dus.

En meiden, bedankt voor de lieve berichtjes :*
pi_104665969
Kersjes van harte!

SB succes meid, probeer rustig te blijven :*.

Evenstar, gewoon een heule, heule dikke :*

Hier volgens berekening morgen 9 wk onderweg (denk zelf eigenlijk misschien wel iets minder) maar ook weinig kwaaltjes hoor..
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_104666060
kerstjes gefeliciteerd!

SB :*..

Zometeen naar de VK *O*
mn zus gaat mee O+
Ga ik na een week ziek-zijn weer echt ff dingen doen, ben benieuwd :P
  dinsdag 22 november 2011 @ 09:43:52 #31
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104666161
Ff vluchtig bijgelezen... jullie gingen hard zeg!

Ik zag een nieuwe zwangere: Kersjes gefeliciteerd! *O*

SB wat naar allemaal... ik hoop dat de bevalling vandaag op gang komt!

Sproetje een jongen O+ *O*

TJ met dat herstel gaat het helemaal goedkomen hoor :Y . Maar ik herken het 'oude-oma- gevoel' zeker. En ik ben zoooooo benieuwd naar Rayen!

flugel heeft pijn :N . Ik hoop dat je nu niet de rest van zwangerschap last houdt!

Orea, ik snap je onzekerheid als je niks voelt, maar echt: heeeeel erg veel vrouwen hebben die eerste weken nergens last van. Je bent echt zwanger :Y .

Hopelijk vergeet ik nu niet heel veel mensen... Anders: :*

Zelf lekker geslapen. Jesper sliep tot kwart voor negen! Heerlijk. En ik had vannacht een bh aan met oude sokken erin, haha! Bij gebrek aan zoogcompressen. Die heb ik nog niet in huis en ik lekte de nacht hiervoor zo erg in bed :X . Nu was t bed verschoont en moest ik even met een noodoplossing komen :P .
pi_104666189
SB :* sterkte meid!
pi_104666204
Sb sterkte :*

Zoë veel plezier zo met je zus !
pi_104666206
SB, gaat vast goed komen joh, succes :*

Bedankt voor de felicitaties!
Orea, ik heb hier nog een ongeopende test liggen, hebbuh? ;)
Mijn lichaam zit weer in zwangerschapsmodus, daar heb ik geen positieve test voor nodig }:|
Maarrrrr.... het had veel erger kunnen zijn, weet ik uit ervaring. Begin dit jaar was ik rond deze termijn al uitgedroogd...
Vorige week bij een shiatshu-therapeut geweest die ruim 'n uur aan mijn lichaam heeft gesleuteld en zo beknelde zenuwbanen heeft vrij gemaakt. Hij heeft me ook ademhalingsoefeningen geleerd en sinds ik bij hem ben geweest en die oefeningen doe voel ik me wat beter.
"Ontspannen is key" zegt 'ie, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan als je 24/7 misselijk bent...

Vorige week echo gehad bij de gyn. Was nog te vroeg om het hartje te zien, maar de grootte klopte bij de termijn van 5,5 week. 1 december weer terug naar de gyn, dan hopelijk wel een zichtbaar hartje O+
.... met gevoel voor drama....
pi_104666245
Kersjes van harte!!! *O* hopelijk kun je het een beetje volhouden allemaal... :*
  dinsdag 22 november 2011 @ 09:48:38 #36
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104666256
Oh SB, wat vervelend! Beterschap of anders je beeb maar ff snel op de wereld zetten en hopen dat je overal vanaf bent! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 22 november 2011 @ 09:50:44 #37
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104666295
Kersjes van harte! Hoop dat je de misselijkheis enigszins bespaard blijft!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104666379
Kersjes :o *O* Gefeliciteerd!!! Wat dapper en spannend, maar bovenal ontzettend tof!

Jessie, van harte gefeliciteerd met je mooie zoon! Wat een prachtige haardos heeft hij al O+ . Eindelijk mag jij ook gaan genieten! *G*

Troeta, jij ook gefeliciteerd! *O* Het wordt gezellig druk deze zomer :P.
  dinsdag 22 november 2011 @ 09:58:25 #39
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104666447
Oi SB, het kan inderdaad een teken zijn van de aankomende bevalling. Ik hoop het zo voor je :*

Kersjes, wat fijn dat het nu op dit moment best goed met je gaat. Ik hoop dat het zo voorspoedig blijft gaan :*

Zoë, veel plezier dadelijk!

Ik heb gisteren (terecht) van mijn man op mijn kop gekregen dus nu doe ik maar braaf wat hij zegt ;)
pi_104666484
Kersjes, gefeliciteerd!!!!! *O* *O* *O* Ik duim heel hard dat je je deze zwangerschap beter zult blijven voelen :*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_104666590
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]

Zoals ik het van mijn fysio begreep loopt de zenuw vanaf je onderrug door je bekken heen je been in (zie je ook op de vergroting bij dit plaatje) en die doorgang door het bekken kan dus bekneld raken als je, laten we zeggen, een gewicht zoals een baby erop laat leunen. Ik weet natuurlijk niet of dat het bij jou ook het probleem kan zijn, bij mij begon de pijn veel hoger, maar ik hoop ECHT dat het ies anders is meis :*
Ik ben nog aan het teruglezen, maar ik herken deze pijn ook. Alsof er iets op slot zit. In bepaalde houdingen/belanstingen krijg ik opeens een felle steek op die plek, als ik dan anders ga staan/zitten is het weer weg.

Ik heb er vooral last van als ik lang heb gezeten in dezelfde (waarschijnlijk verkeerde) houding. Het is nog niet heel pijnlijk en ook maar heel af en toe, maar ik ben nog maar 9 weken...
pi_104666705
Evenstar en SB :* :*
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:11:49 #43
250838 Fee-nix
pi_104666731
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2011 09:58 schreef Asyniur het volgende:

Ik heb gisteren (terecht) van mijn man op mijn kop gekregen dus nu doe ik maar braaf wat hij zegt ;)
Nee lekker ben jij. Wel braaf doen wat de man zegt die niet eens de telefoon op wil nemen.... en niet naar ons luisteren, je steun en toeverlaten o|O . :+ ;)
pi_104666757
Ooooooh, ik ben zojuist gesmolten :D
Zat ik net een boekje te lezen met Toby, legt hij ineens zijn hoofd op mijn buik "Baaaabyyyyyy, ben je dan? Waar issie nou, baby?"
En dat terwijl we het er na gisteravond niet meer over hebben gehad :o
Toen waren we zo bezig met Devin en zijn vragen beantwoorden, Toby had er minder aandacht voor, bleef gewoon verder spelen, maar hij heeft het dus toch begrepen! Een beetje dan :P
Hij weet nu dat de baby heeeeeel klein is en dat je hem nog niet kan zien. "Vehstopt?"
Ja, de baby speelt verstoppertje in mama d'r buik O+
.... met gevoel voor drama....
pi_104666816
Lief Kersjes O+

SB, hopelijk tekenen van een begin!
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:18:29 #46
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104666877
Ik WIL het eigenlijk gewoon niet zeggen... Ik MAG het niet meer zeggen... Ik KAN het niet meer zeggen...
Ik doe het toch...

BITTEREND? Schone slaapster :Z , je hebt nog steeds meldplicht schat :* !
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:18:43 #47
250838 Fee-nix
pi_104666880
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:13 schreef Kersjes het volgende:
Ooooooh, ik ben zojuist gesmolten :D
Zat ik net een boekje te lezen met Toby, legt hij ineens zijn hoofd op mijn buik "Baaaabyyyyyy, ben je dan? Waar issie nou, baby?"
En dat terwijl we het er na gisteravond niet meer over hebben gehad :o
Toen waren we zo bezig met Devin en zijn vragen beantwoorden, Toby had er minder aandacht voor, bleef gewoon verder spelen, maar hij heeft het dus toch begrepen! Een beetje dan :P
Hij weet nu dat de baby heeeeeel klein is en dat je hem nog niet kan zien. "Vehstopt?"
Ja, de baby speelt verstoppertje in mama d'r buik O+
O+
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:19:00 #48
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104666889
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:11 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Nee lekker ben jij. Wel braaf doen wat de man zegt die niet eens de telefoon op wil nemen.... en niet naar ons luisteren, je steun en toeverlaten o|O . :+ ;)
Hij zag dat ik bruine afscheiding had bij het afvegen toen we samen op de badkamer waren. Had ik hem niet gezegd. :@
Dus nou mag ik echt heel echt niks meer doen van hem en moet ik alles vragen aan hem, vooral qua tillen. Dus ik heel droog: blijf je morgen thuis dan?
Maar ik vind het wel heel lief.
Zijn letterlijke woorden: verkloot dit nu niet, dit is je laatste zwangerschap en ik weet dat het niet over rozen gaat, maar verkloot het nou niet door eigenwijs te doen...

Dus nou moet ik op mijn handen zitten dat ik niet iets aan de was doe en ik kan ook geen wandelingetje gaan maken met de overbuurvrouw en kids...

Kersjes, wat lief! <3
pi_104666924
ow het ging best snel gisteren hier....wil iemand me een samenvatting geven? :@
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:21:20 #50
250838 Fee-nix
pi_104666934
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:19 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Hij zag dat ik bruine afscheiding had bij het afvegen toen we samen op de badkamer waren. Had ik hem niet gezegd. :@
Dus nou mag ik echt heel echt niks meer doen van hem en moet ik alles vragen aan hem, vooral qua tillen. Dus ik heel droog: blijf je morgen thuis dan?
Maar ik vind het wel heel lief.
Zijn letterlijke woorden: verkloot dit nu niet, dit is je laatste zwangerschap en ik weet dat het niet over rozen gaat, maar verkloot het nou niet door eigenwijs te doen...

Dus nou moet ik op mijn handen zitten dat ik niet iets aan de was doe en ik kan ook geen wandelingetje gaan maken met de overbuurvrouw en kids...

Ik snap dat het heeeel frustrerend en vervelend is hoor! Maar hij heeft wel gelijk. Het zijn toch signalen van je lichaam die je wel serieus moet nemen. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')