Laatste posts herhalen hoeft toch ook helemaal niet. Als men wil teruglezen klikken ze maar op het knopje hoor!quote:Op dinsdag 22 november 2011 07:40 schreef SummerBreeze het volgende:
Ivm mobiel ga ik geen laatste posts herhalen. Als je wil, mag iedereen dat voor zichzelf doen.
Zou dit nou volgens de FOK!-traditie 'mijn' topic worden?
Ik ben nog aan het teruglezen, maar ik herken deze pijn ook. Alsof er iets op slot zit. In bepaalde houdingen/belanstingen krijg ik opeens een felle steek op die plek, als ik dan anders ga staan/zitten is het weer weg.quote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ik het van mijn fysio begreep loopt de zenuw vanaf je onderrug door je bekken heen je been in (zie je ook op de vergroting bij dit plaatje) en die doorgang door het bekken kan dus bekneld raken als je, laten we zeggen, een gewicht zoals een baby erop laat leunen. Ik weet natuurlijk niet of dat het bij jou ook het probleem kan zijn, bij mij begon de pijn veel hoger, maar ik hoop ECHT dat het ies anders is meis
Nee lekker ben jij. Wel braaf doen wat de man zegt die niet eens de telefoon op wil nemen.... en niet naar ons luisteren, je steun en toeverlatenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:58 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb gisteren (terecht) van mijn man op mijn kop gekregen dus nu doe ik maar braaf wat hij zegt
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:13 schreef Kersjes het volgende:
Ooooooh, ik ben zojuist gesmolten![]()
Zat ik net een boekje te lezen met Toby, legt hij ineens zijn hoofd op mijn buik "Baaaabyyyyyy, ben je dan? Waar issie nou, baby?"
En dat terwijl we het er na gisteravond niet meer over hebben gehad![]()
Toen waren we zo bezig met Devin en zijn vragen beantwoorden, Toby had er minder aandacht voor, bleef gewoon verder spelen, maar hij heeft het dus toch begrepen! Een beetje dan![]()
Hij weet nu dat de baby heeeeeel klein is en dat je hem nog niet kan zien. "Vehstopt?"
Ja, de baby speelt verstoppertje in mama d'r buik
Hij zag dat ik bruine afscheiding had bij het afvegen toen we samen op de badkamer waren. Had ik hem niet gezegd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:11 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nee lekker ben jij. Wel braaf doen wat de man zegt die niet eens de telefoon op wil nemen.... en niet naar ons luisteren, je steun en toeverlaten.
![]()
Ik snap dat het heeeel frustrerend en vervelend is hoor! Maar hij heeft wel gelijk. Het zijn toch signalen van je lichaam die je wel serieus moet nemen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hij zag dat ik bruine afscheiding had bij het afvegen toen we samen op de badkamer waren. Had ik hem niet gezegd.
Dus nou mag ik echt heel echt niks meer doen van hem en moet ik alles vragen aan hem, vooral qua tillen. Dus ik heel droog: blijf je morgen thuis dan?
Maar ik vind het wel heel lief.
Zijn letterlijke woorden: verkloot dit nu niet, dit is je laatste zwangerschap en ik weet dat het niet over rozen gaat, maar verkloot het nou niet door eigenwijs te doen...
Dus nou moet ik op mijn handen zitten dat ik niet iets aan de was doe en ik kan ook geen wandelingetje gaan maken met de overbuurvrouw en kids...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |