Ontvang jij alleen Vlaamse televisie in Oostenrijk, met je verwittigenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:43 schreef shiznuts het volgende:
Buurman... delen... jaja, je wilt zeker de postbode tricken om mijn pakketjes aan te nemen zeker en mij daar nooit van te verwittigen?
Nog meer deals (komt dat hele Black Friday/Cyber Monday opeens uit de lucht vallen? Ik had echt nog nooit van zulke dealdagen in november gehoord.)...
[ afbeelding ]
Dit keer TinyDeal dus.
Lol, ze doen ook aan kerstrecepten: http://help.tinydeal.com/recipe/2
Black Friday bestaat al heel lang, maar is eigenlijk amerikaans. Soort van begin van de kerstperiode en dat de winkels echt weer winst gaan maken en dat 'vieren' ze met speciale aanbiedingen. pas de laatste jaren komt het een beetje naar europa toe..quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:43 schreef shiznuts het volgende:
Nog meer deals (komt dat hele Black Friday/Cyber Monday opeens uit de lucht vallen? Ik had echt nog nooit van zulke dealdagen in november gehoord.)...
[ afbeelding ]
Dit keer TinyDeal dus.
Maar neen hè seg!quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ontvang jij alleen Vlaamse televisie in Oostenrijk, met je verwittigenAllez manneke!!
'k Had het eigenlijk nog nooit zo meegemaakt als nu, maar ja, met heftig online shoppen en koopjes jagen doe ik ook nog maar een jaartje nu (4 dec '10 eerste post in een 'Chinese Webshops'-topic), dus dat zal ik dan wel gewoon nooit meegekregen hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Black Friday bestaat al heel lang, maar is eigenlijk amerikaans. Soort van begin van de kerstperiode en dat de winkels echt weer winst gaan maken en dat 'vieren' ze met speciale aanbiedingen. pas de laatste jaren komt het een beetje naar europa toe..
Cyber monday ken ik niet tbh..
Daar is niets mis meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja, en azo...
Zijn die dingetjes goed dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:33 schreef tokko1 het volgende:
Voor iedereen die nog brainwavz Alpha wil.. zijn nu 9 euro (12.50 usd) bij MP4Nation ivm de Black Friday acties
http://mp4nation.net/cata(...)earphones-p-402.html
Wel even er bij zetten dat ik het was anders weten ze niet wie ze moeten uitlachen...quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:46 schreef monkeybrain het volgende:
Sorry, ik moet deze PM gewoon even posten
[..]
Ik krijg steeds de melding: "This page is unavailable. " als ik de order wil zoeken. Hij is wel al "approved". Wat nu?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Even via live chat of emailen dat je wilt cancellen. Dino is niet zo snel dus komt waarschijnlijk wel goed.
We zitten hier niet voor niks, eerst hier laten goedkeuren daarna pas kopen ghehe![]()
http://www.dinodirect.com/help/how-cancel-my-order/
Wat hij verteld.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:48 schreef shiznuts het volgende:
Ligt eraan wat je smaak is natuurlijk. Houd je van pop, klassiek en dergelijke en hoor je graag veel heldere detail kijk je natuurlijk naar andere dopjes dan die goed tot hun recht komen bij hip hop, dance, electro, house, dubsteb e.d. In die laatste categorie kun je de Alpha's wel plaatsen. Zelf ben ik meer van de allrounders, in dat geval zijn de Beta's aan te bevelen bijvoorbeeld. Kijk ook naar de post hier over oordopjes: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .
Alpha's waren de eerste verrassers in het lage prijs segment met donders goede kwaliteit, vooral qua bass. Toen de prijs omhoogschoot werd gezocht naar vervanging in dat segment, die kwam in de vorm van CK-700, die uitblonk in prijs en bass, niet zozeer de heldere tonen die schel neigden te klinken. De AWEI's, dat was eigenlijk een betere vondst in die prijsklasse. Audio-kwaliteit waar niks op aan te merken is, alleen aan te prijzen. Je zou zelfs kunnen stellen dat de ES800M een betere allrounder is en de ES900i qua bass beter performt.
Met die Philips heb ik geen ervaring, maar de Alpha's zullen een andere en misschien welkome verandering zijn. Kan het voor die prijs echt kwaad ze zelf te proberen?
De doanen rekend altijd dollars als euro's dus 25 dollar zien ze als 25 euro.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:57 schreef ANCT het volgende:
[..]
damn nu moet ik ¤17 inklaringskosten betalen voor mijn HM3 omdat ze niet zeker wisten of $25 meer of minder was als ¤22 stomme idioten daar bij de douane
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:57 schreef ANCT het volgende:
[..]
damn nu moet ik ¤17 inklaringskosten betalen voor mijn HM3 omdat ze niet zeker wisten of $25 meer of minder was als ¤22 stomme idioten daar bij de douane
BIC zeg ik, maar minder artikelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke webshop is tegenwoordig DE shop? Er is er toch wel 1 die voorop loopt?
quote:Op maandag 14 november 2011 18:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Persoonlijke aanraders:
Buy in coins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
Ever Buying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
McBub (McBub)
[..]
DealExtreme (DX, vaak erg trage afwikkeling, groot assortiment echter)
Verder:
› Ebay (veel wat op de Chinese shops te koop is, is ook te koop op Ebay, daar hebben de shops last van directe concurrentie, als ze niet laag gaan zitten met hun prijs, staan ze niet als eerste in de resultaten als de prijs van laag naar hoog gefilterd wordt. Truc is echter dat ze de prijs van het item als verzendkosten zetten en je dus eigenlijk biedt op het item voor je verzendkosten. Hoge zekerheidsfactor combi Ebay + Paypal, doorgaans zeer adequate afhandeling)
› Aliexpress (let op: individuele handelaren, kijk of ze Paypal voeren en let op de feedbackscores)
Zoeken: www.chinaprices.us/?q=
Coupons: OpeningsPost (OP), www.retailmenot.com , www.tjoos.com
[..]
Die pinkcoon rubber kutten zijn anders maar 15 dollarquote:
Computer bedoel je?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:30 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb een nieuwe copter losgepeuterd bij FP
Na 3 bestellingen heb ik wel geteld 4 punten (waarvan 2 gereserveerd). Nu vraag ik me toch af; moet ik trots op je zijn of medelijden hebben ...quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:41 schreef ZetaOS het volgende:
Hoeveel Dealextreme bestel punten hebben jullie?
Ik Total points: 1155.76
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |