Het is erfelijkquote:Op maandag 21 november 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg JanWaarom? Doe normaal zeg.
Dikke vader hebben is een nare ziekte
MWHUHAHAHAHAHAquote:Op maandag 21 november 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NOOOOOES MURP HIER WAATWAT ONDER DE TAFELS ALLEN!
WAT WIL JE DOEN DAN ?!! KOM DANNN MAFKEESquote:Op maandag 21 november 2011 21:35 schreef murp het volgende:
TT eruit gesloopt. Vond het niet kunnen
Ik zal het even zeggen tegen de SES-mods
OH GODquote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IM SCARED LIKE SHIIIIIIT DOOR DEZE:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
WAT WIL JE DOEN DAN ?!! KOM DANNN MAFKEES
OMG WAT NUquote:Op maandag 21 november 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMGOMG EN IK ZAG MOBLO NET POSTEN IN EEN ANDER TOPIC OMG IK VREES VOOR ONS LEVEN ONLINE.
Heyhey niet zo tegen hem.quote:
Ze negeert dit topic ofzo! ZE POSTTE WEEER IN DAT ANDERE TOPERT.quote:
Miauw.quote:Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, jankbal, wat is er? Caps vast?
Dat is een helder statement!quote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb besloten dat ik zo appeltaart ga eten.
Hahahah ja hoorquote:Op maandag 21 november 2011 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Straks gaan we ook nog vertellen dat we met enige regelmaat poepen!
Niet met konijnnomnom?quote:Op maandag 21 november 2011 21:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]![]()
![]()
ik mis je piratenUI wel een beetje maar met deze leerde ik je kennen
Zit je nou in woorden te omschrijven hoe mijn penis in de erecte stand belandde of wat moet ik me hierbij voorstellen ?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee nee het ging zo
penis PENIS penis penis PENIS PENIS
nee zemmel dat ging over 500 days of summerquote:Op woensdag 23 november 2011 20:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zit je nou in woorden te omschrijven hoe mijn penis in de erecte stand belandde of wat moet ik me hierbij voorstellen ?![]()
![]()
Ooooowwwwjaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee zemmel dat ging over 500 days of summer![]()
![]()
![]()
!1
tegenwoordig is FOK! overal goed voor !!!!!!!!!!1quote:Op donderdag 24 november 2011 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
Hadden ze hier vroeger geen obscure chatkanalen voor op www.tmf.nl?
quote:ThaTim is gestoord Denkt ie nou echt dat het zo hoort?
Je hebt nu 3 weken de tijd om te denken Dat is het cadeau dat wij je nu schenken
Sint en Piet
IK WAS ER NET OOK WEERquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:40 schreef Joosterd het volgende:
HEY LANG NIET MEER GEPOST! WEL SPANNOND DAT Sandur NU / STRAKS op ARNHEM CS IS WAAR IK GISTEREN NOG GEWEEST BEN EN VAAK KOM!!!
Speaking of which wat doe jij uit de keukenquote:Op zondag 27 november 2011 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In de keuken! (Omdat tosti)
Ik heb net gegeten hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 12:21 schreef Splutje het volgende:
[..]
Speaking of which wat doe jij uit de keuken
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef JanPiraat het volgende:
Omg hij heeft geen zusje maar een 2e persoonlijkheid die als zijn zusje fungeerthet wordt allemaal duidelijk omg omg
![]()
wat heb je dannnn?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Thanks. Wel fucking mooie avond door m'n neus geboord
Leuke borrel + feest daarna (al kon ik daar sowieso niet naartoe) maar ach lekker blijven klagen tochquote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat heb je dannnn?
en tja dat is vaak zo als je ziek bent
Maar wat heb je voor ziekte danquote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Leuke borrel + feest daarna (al kon ik daar sowieso niet naartoe) maar ach lekker blijven klagen toch
Iets met steen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:24 schreef xCore het volgende:
ThaTim heeft een ban? Banmeldtopic voor de Donkere Dagen
Gewoon sick verkouden, morgen moet het over zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 22:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar wat heb je voor ziekte dan![]()
soms is klagen gewoon fijnquote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Leuke borrel + feest daarna (al kon ik daar sowieso niet naartoe) maar ach lekker blijven klagen toch
in zn hoofd?quote:
Nee. Ook iets met onder.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soms is klagen gewoon fijn
[..]
in zn hoofd?
Verrassing.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:14 schreef emzor1994 het volgende:
Wow ik was de enige die op 1 december heeft gepost
Doe niet zo blij, terug de keuken in jij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Duitsland geloot, Nederland gaat falen.
Vuil tuigquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Duitsland geloot, Nederland gaat falen.
Nee, daar hoor jij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe niet zo blij, terug de keuken in jij.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Om jou te slaan met de zweep als je niet snel genoeg kookt ja [ afbeelding ]
Als je mij laat koken heb je niet echt lekker eten, dus ik weet niet of dat een goed idee is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Om jou te slaan met de zweep als je niet snel genoeg kookt ja [ afbeelding ]
Het ging me er dan ook vooral om dat je flink met de zweep geslagen wordt door Klinkerbotsing met die walgeijke uitspraken van jequote:Op vrijdag 2 december 2011 19:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je mij laat koken heb je niet echt lekker eten, dus ik weet niet of dat een goed idee is.
Ik heb nog wel walgelijkere uitspraken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het ging me er dan ook vooral om dat je flink met de zweep geslagen wordt door Klinkerbotsing met die walgeijke uitspraken van je![]()
Hou die voor je meid.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb nog wel walgelijkere uitspraken.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef JanPiraat het volgende:
Wowow langstlopende topic in de historie van historische topics ofzo. Wat win ik ?
Eeuwige roem!quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef JanPiraat het volgende:
Wowow langstlopende topic in de historie van historische topics ofzo. Wat win ik ?
Gelijk heb je.quote:
Nopequote:Op woensdag 7 december 2011 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Zou ThaTim z'n vader al wat afgevallen zijn?
Ben je morgen niet in Roffaquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Etsu het volgende:
Koud in Jordys huis en hij is er niet omg
Jammorrr WANT morgen ga ik Rotjeknor onveilig makenquote:
Oftewel overal neervallen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Jammorrr WANT morgen ga ik Rotjeknor onveilig maken![]()
JAquote:
Neenquote:
Nee, uitgaan in Rotterdam is moeilijk duur en omdat we natuurlijk maar skirre studenten zijn, hebben we ons niet kaal kunnen huffen.quote:
Whut, whut en whut...?!quote:Op zondag 11 december 2011 15:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, uitgaan in Rotterdam is moeilijk duur en omdat we natuurlijk maar skirre studenten zijn, hebben we ons niet kaal kunnen huffen.
Lastig vent.quote:Op zondag 11 december 2011 15:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, uitgaan in Rotterdam is moeilijk duur en omdat we natuurlijk maar skirre studenten zijn, hebben we ons niet kaal kunnen huffen.
Wat vraagt om uitleg?quote:
Ja, maar voordeel nu is, is dat ik niet brak ben ondanks de krappe vier uur aan slaap.quote:
Nice nice.quote:Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat vraagt om uitleg?
[..]
Ja, maar voordeel nu is, is dat ik niet brak ben ondanks de krappe vier uur aan slaap.
quote:Op maandag 12 december 2011 00:09 schreef ThaTim het volgende:
Mensen, ik ben terug. Wat is met deze TT?
Mensen die hun vwo diploma keer op keer niet halen ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:10 schreef ThaTim het volgende:
Mensen die TTT niet eens halen zijn wel erg triest he.
TTT überhaupt doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:10 schreef ThaTim het volgende:
Mensen die TTT niet eens halen zijn wel erg triest he.
Nieuw levenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:00 schreef Authentiek het volgende:
Momenteel ben ik op naar een stage, en ik heb al reeds gesolliciteerd.
Dus ben ik daarom welkom?
Mij hatenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:40 schreef yosander het volgende:
[..]
TTT überhaupt doen(sorry Etsoe, gefeliciteerd
).
Gewoon in een kaar slagen bitches
Ik hou niet zo van denigrerende mensen.quote:
Een TTT heeft niet per se te maken met het niet doen van je bijzondere verrichtingen, het heeft er meer mee te maken dat je een beeld krijgt van waar een praktijkexamen uit bestaat en je jezelf ook geruster voelt. In ieder geval, dat was mijn beweegreden om hem te doen aangezien ik bijna mijn hele nagels opvrat bij de gedachte aan mijn praktijkexamen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:40 schreef yosander het volgende:
[..]
TTT überhaupt doen(sorry Etsoe, gefeliciteerd
).
Gewoon in een kaar slagen bitches
Weet ik toch jwz.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van denigrerende mensen.
[..]
Een TTT heeft niet per se te maken met het niet doen van je bijzondere verrichtingen, het heeft er meer mee te maken dat je een beeld krijgt van waar een praktijkexamen uit bestaat en je jezelf ook geruster voelt. In ieder geval, dat was mijn beweegreden om hem te doen aangezien ik bijna mijn hele nagels opvrat bij de gedachte aan mijn praktijkexamen.
lobiquote:
Van de EXA/SOG/SES SCquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zou het einde eindelijk in zicht zijn?
Ooh, haha. Dacht al joh.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee joh, van dit topic.Nog steeds niet vol.
Dankjequote:
Onkruidquote:
JAAAquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Uhm
Steen vergaat ook niet (zo snel), better?
Wat? Chill.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haaiii RrrrrRrrr. Ik ga zondag naar Londen.
Met zusje zou ik eerst gaan, maar nu wil mn moeder ook opeens mee, gekke vrouw.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat? Chill.
Met wie en voor hoelang?
Zozo, lekker hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met zusje zou ik eerst gaan, maar nu wil mn moeder ook opeens mee, gekke vrouw.Van de 25e tot 4 januari.
Oh ja, jij was gebanned he? Nee, sorry. Maar ik was ook niet blij dat je weg was hoor!quote:Op woensdag 21 december 2011 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hey moblo, heb je me gemist?
Leugens.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh ja, jij was gebanned he? Nee, sorry. Maar ik was ook niet blij dat je weg was hoor!
waarom voor de 25e gekozen? je weet wat je kunt verwachten?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met zusje zou ik eerst gaan, maar nu wil mn moeder ook opeens mee, gekke vrouw.Van de 25e tot 4 januari.
Vertel.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
waarom voor de 25e gekozen? je weet wat je kunt verwachten?
ik hoor de verhalen achteraf welquote:
Zeg nou maar zemmel. Het wordt dit weekend iets kouder dan het nu is. Ik verwacht geen sneeuw iig.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik hoor de verhalen achteraf wel
het heeft niet met het weer te makenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeg nou maar zemmel. Het wordt dit weekend iets kouder dan het nu is. Ik verwacht geen sneeuw iig.
WATTANNNN KERSMIS?????quote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
het heeft niet met het weer te maken
Fietsen in Londen.quote:
Ik stip alleen even het probleem aanquote:
wat zeg je dat je wilt?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Allemaal de schuld van FOK!, dat krijg je ervan als je mij een ban geeft.
Mods met humor lijkt me wel wat.quote:
Ik weet niet man, zet ze voor de zekerheid maar op je verlanglijstje volgend jaar.quote:
En het is in Den Bosch, dus geen gezeik met die treinen meerquote:Op donderdag 22 december 2011 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat hoor je wel vaker, dat mensen na een half jaar overstappen van wo naar hbo. Geen schande dus.
Doe dan mee met deze tv-serie, met je rekentoets.quote:
Waarom voel jij je nou weer aangesproken?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Doe dan mee met deze tv-serie, met je rekentoets.
ik zie de pabo juist als een pretstudiequote:Op donderdag 22 december 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom voel jij je nou weer aangesproken?
Kinderen zijn duivels.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik zie de pabo juist als een pretstudie
ik weet het, was er vroeger ook eentjequote:
Nu nog steeds hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik weet het, was er vroeger ook eentje
Echt dikke haat daar aan.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik weet het, was er vroeger ook eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |