Het is erfelijkquote:Op maandag 21 november 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg JanWaarom? Doe normaal zeg.
Dikke vader hebben is een nare ziekte
MWHUHAHAHAHAHAquote:Op maandag 21 november 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NOOOOOES MURP HIER WAATWAT ONDER DE TAFELS ALLEN!
WAT WIL JE DOEN DAN ?!! KOM DANNN MAFKEESquote:Op maandag 21 november 2011 21:35 schreef murp het volgende:
TT eruit gesloopt. Vond het niet kunnen
Ik zal het even zeggen tegen de SES-mods
OH GODquote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IM SCARED LIKE SHIIIIIIT DOOR DEZE:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
WAT WIL JE DOEN DAN ?!! KOM DANNN MAFKEES
OMG WAT NUquote:Op maandag 21 november 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMGOMG EN IK ZAG MOBLO NET POSTEN IN EEN ANDER TOPIC OMG IK VREES VOOR ONS LEVEN ONLINE.
Heyhey niet zo tegen hem.quote:
Ze negeert dit topic ofzo! ZE POSTTE WEEER IN DAT ANDERE TOPERT.quote:
Miauw.quote:Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, jankbal, wat is er? Caps vast?
Dat is een helder statement!quote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb besloten dat ik zo appeltaart ga eten.
Hahahah ja hoorquote:Op maandag 21 november 2011 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Straks gaan we ook nog vertellen dat we met enige regelmaat poepen!
Niet met konijnnomnom?quote:Op maandag 21 november 2011 21:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]![]()
![]()
ik mis je piratenUI wel een beetje maar met deze leerde ik je kennen
Zit je nou in woorden te omschrijven hoe mijn penis in de erecte stand belandde of wat moet ik me hierbij voorstellen ?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee nee het ging zo
penis PENIS penis penis PENIS PENIS
nee zemmel dat ging over 500 days of summerquote:Op woensdag 23 november 2011 20:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zit je nou in woorden te omschrijven hoe mijn penis in de erecte stand belandde of wat moet ik me hierbij voorstellen ?![]()
![]()
Ooooowwwwjaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee zemmel dat ging over 500 days of summer![]()
![]()
![]()
!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |