dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing verpest het ook voor Sjors. Zij wil graag een kindje en ook nog een beetje rekening houden met de biologische ouders.
Maar als het zo doorgaat, is het kind straks weer terug bij Sjoerd.

Zelfs sjoerd alleen zou ik prima vinden, met hulp van bianca moet dat lukkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit.
Kind moet gewoon terug naar Sjoerd, daar hoort ie. En dan moet Rikkie ook even bijtrekken en dan komt alles goed

quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs sjoerd alleen zou ik prima vinden, met hulp van bianca moet dat lukken

twitter:team_maxime twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 20:18:46Bing, als je het bonnetje nog hebt, kun je Brammie nog inruilen. Ondankbaar kreng. #gtst reageer retweet

Ik kan wel raden waarom.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef MissJ het volgende:
omg, zowel Bing als Lorena als GTST zijn trending op Twitter

Team Maxime.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef MissJ het volgende:
twitter:team_maxime twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 20:18:46Bing, als je het bonnetje nog hebt, kun je Brammie nog inruilen. Ondankbaar kreng. #gtst reageer retweet

ja zeker, heb het net pas ontdekt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Team Maxime.Briljant twitteraccount.
twitter:team_maxime twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 20:27:36Pff. De enige complicatie bij de bevalling was Bing. En dat schijnt nogal chronisch te zijn... #gtst reageer retweet

quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja zeker, heb het net pas ontdekt.
deze dan:twitter:team_maxime twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 20:27:36Pff. De enige complicatie bij de bevalling was Bing. En dat schijnt nogal chronisch te zijn... #gtst reageer retweet

Marjolein Keuningquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me nog steeds af wie er achter dat twitteraccount zit.

Hey das mijn tekstquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me nog steeds af wie er achter dat twitteraccount zit.

Nee, da's laincha.quote:
quote:

Alvast brainstormen over een volgende Bing-TT.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef Frey het volgende:
GTST #305 waar Bing weer terug naar Spanje mag
GTST #318: Met Bing de bosaap
Wie maakt straks de volgende?

Met Bing de babysnatcher.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef Frey het volgende:
GTST #305 waar Bing weer terug naar Spanje mag
GTST #318: Met Bing de bosaap
Wie maakt straks de volgende?

Bruine Piet.quote:

Dit is een goeiequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
"Met Bing de bosaap" vind ik nog steeds een geniale TT.
Even denken ...
Al draagt Bing een gouden ring ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |