Nu hopen dat het ook leuke personages worden met spannende verhaallijnen.quote:

Zou er niet te veel van verwachten.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu hopen dat het ook leuke personages worden met spannende verhaallijnen.

Who knows.. goals het er nu naar uitziet zijn ze overtuigd van Maxime's schuld en zullen ze haar "kapot maken" (om even in de termen van Janine te blijvenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik snap niks meer van dat Sanders verhaal. Proberen Ludo en Janine nou Nick en Maxime tegen elkaar uit te spelen zodat eentje zichzelf veraadt of weten ze wie het gedaan heeft?
 ) d.m.v. een of ander duvels plan.. maar wie weet schuilt er meer achter, weten ze dat Nick eigenlijk de dader is en spelen ze een dubbelspel..
 ) d.m.v. een of ander duvels plan.. maar wie weet schuilt er meer achter, weten ze dat Nick eigenlijk de dader is en spelen ze een dubbelspel..   

Het zou echt teleurstellend zijn als Ludo daar ook van overtuigd is. Je zou toch denken dat hij wat slimmer is en niet zomaar in de plannen van Nick trapt ...quote:Op donderdag 24 november 2011 17:37 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Who knows.. goals het er nu naar uitziet zijn ze overtuigd van Maxime's schuld en zullen ze haar "kapot maken" (om even in de termen van Janine te blijven) d.m.v. een of ander duvels plan.. maar wie weet schuilt er meer achter, weten ze dat Nick eigenlijk de dader is en spelen ze een dubbelspel..

Oh dus dat weten we als kijker niet? Ik dacht eerst dat ik misschien een aflevering gemist had...quote:Op donderdag 24 november 2011 17:37 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Who knows.. goals het er nu naar uitziet zijn ze overtuigd van Maxime's schuld en zullen ze haar "kapot maken" (om even in de termen van Janine te blijven) d.m.v. een of ander duvels plan.. maar wie weet schuilt er meer achter, weten ze dat Nick eigenlijk de dader is en spelen ze een dubbelspel..

Janine zei het wel goed hoor. Als Ludo en Janine niet het ware verhaal vertellen, denkt Nina straks dat het 'verzonnen' verhaal waarheid is (wat dus eigenlijk ook zo is, maar dat terzijde). Dus dat haar eigen broer, Nick, schuldig is aan poging tot moord op haar moeder. Dat is ten slotte het verhaal waarom Nick nu weg gaat, zodat ze Maxime erin kunnen luizen.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:26 schreef Regnarts het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat Janine tijdens het ontbijt tegen Ludo zegt (wanneer ze het erover hebben om hun duvelse plan aan Nina te vertellen): "wat zal ze wel niet denken als ze krijgt te weten dat de broer van haar vader haar moeder probeerde te vermoorden". Verspreking?

Yeah, ik heb het terug gekeken net en ze zei inderdaad gewoon "dr broer dr moeder vermoorden".quote:Op donderdag 24 november 2011 17:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Janine zei het wel goed hoor. Als Ludo en Janine niet het ware verhaal vertellen, denkt Nina straks dat het 'verzonnen' verhaal waarheid is (wat dus eigenlijk ook zo is, maar dat terzijde). Dus dat haar eigen broer, Nick, schuldig is aan poging tot moord op haar moeder. Dat is ten slotte het verhaal waarom Nick nu weg gaat, zodat ze Maxime erin kunnen luizen.

Ik stem voor een rentree van Robert.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:44 schreef Frey het volgende:
Ik val in herhaling: De gebroeders Alberts in de jaren 90.

Hoezo, hij trapte toch ook in de plannen van Maxime om Nick in het gesticht te krijgen?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het zou echt teleurstellend zijn als Ludo daar ook van overtuigd is. Je zou toch denken dat hij wat slimmer is en niet zomaar in de plannen van Nick trapt ...

Helemaal mee eensch!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik stem voor een rentree van Robert.
En fatsoenlijke verhaallijnen voor hem, Jef en Laura.
Dan kunnen ze met z'n drietjes in een huis gaan wonen.
Ze kunnen een nieuw huis "bouwen" voor de familie Bouwhuis, dus kunnen ze er ook een maken voor de familie Alberts.

Ze werd wel een handje geholpen door Nick. Die gedroeg zich wel een beetje gestoord.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo, hij trapte toch ook in de plannen van Maxime om Nick in het gesticht te krijgen?

Hé! GMTA!twitter:team_maxime twitterde op donderdag 24-11-2011 om 10:34:30Je bent zelf een heks, Janine! #gtst Ik baal er een beetje van dat er niemand in de buurt is om dat even te zeggen. En dan een bitchslap. reageer retweet

En Maxime haar gedragen heeft er niet een béétje aan bijgedragen dat men denkt dat ze Janine iets aan zou kunnen doen? Béétje maar?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze werd wel een handje geholpen door Nick. Die gedroeg zich wel een beetje gestoord.

Poging tot moord vind ik niks voor Maxime.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En Maxime haar gedragen heeft er niet een béétje aan bijgedragen dat men denkt dat ze Janine iets aan zou kunnen doen? Béétje maar?

Ja alleen een beetje raar hoe ze dat hebben verschoond?! 's Avonds gaat ze slapen heeft ze een streepjes dekbed. 's Ochtends krijgt ze ontbijt op bed is het een bloemetjes dekbed... Niet echt goed over nagedacht! Maar wel gaaf ja dat bloemetjes dekbedquote:Op donderdag 24 november 2011 18:48 schreef Murmeli het volgende:
Ik vond het dekbed van Rikkie wel mooi

heb ik niet eens op gelet, hahaquote:Op donderdag 24 november 2011 18:56 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja alleen een beetje raar hoe ze dat hebben verschoond?! 's Avonds gaat ze slapen heeft ze een streepjes dekbed. 's Ochtends krijgt ze ontbijt op bed is het een bloemetjes dekbed... Niet echt goed over nagedacht! Maar wel gaaf ja dat bloemetjes dekbed

Dat zal een topic worden.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgende TT een Bing-TT. Niet vergeten.

Kan je dat topig gelijk "Bing, de egoist" noemenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgende TT een Bing-TT. Niet vergeten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |