Ik zeg maar wat, ik was er niet bij. Zo ging dat vroeger. Het was echt niet zoals nu hoor. Als je van de boerderij leeft, dan zul je je koeien moeten melken. Elke dag. Sterker nog, ik durf met 90% zekerheid te zeggen dat mannen er niet eens bij waren. (Ik heb het over het spaanse platteland eind jaren 30/ begin jaren 40)quote:Op woensdag 23 november 2011 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je vrouw is net bevallen en je gaat koeien melken?
laatste keer offtopic, maar bij de aangifte van mijn zoon maakte de ambtenaar een fout. En man was nog niet door de deur of ik hing al in de telefoon met de gemeente. En mooi dat ze me uiteindelijk gelijk heeft gegeven en het heeft veranderd.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:22 schreef Blossom86 het volgende:
Haha die verhalen!
Ik snap nu waarom er af en toe net bevallen vrouwen naar ons gemeentehuis komen om zelf aangifte te doen.
Van Janine had ik niet anders verwacht. Die is niet zo slim.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:25 schreef Blossom86 het volgende:
Dit valt me flink tegen zeg. Ik dacht dat Janine en Ludo dubbelspel speelden. Niet dus...
Hij mag ook uit de serie als Lucas hem wil weer wil zien.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Edwin mag wel gewoon uit de serie als lucas 'm niet meer wil zien, dat acteerniveau is zo bedroevend laag..
Dit. Arme Rikkiquote:Op woensdag 23 november 2011 20:31 schreef MissJ het volgende:
Rikki![]()
Ga met Sjoerd samen jullie zoontje halen!!
Bing![]()
![]()
![]()
Nee, ze wilde hem zelf weggecen enzo, terwijl Sjoerd dat niet wilde. Ik zou niet van aftroggelen spreken daarbij.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit. Arme RikkiKind is gewoon afgetroggeld.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
YepEen samenvatting van die verhaallijn staat hieronder in de spoilertag:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Diep in haar hart wilde ze het helemaal niet. Maar iedereen zat aan haar te trekken, daar zou ik ook gek van worden.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, ze wilde hem zelf weggecen enzo, terwijl Sjoerd dat niet wilde. Ik zou niet van aftroggelen spreken daarbij.
Het had al geholpen als haar vader een beetje normaal had gedaan, gok ik zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, ze wilde hem zelf weggecen enzo, terwijl Sjoerd dat niet wilde. Ik zou niet van aftroggelen spreken daarbij.
Geldt voor Sjoerd ook eigenlijk. Was echt teleurgesteld in zijn eerste reactie over de babyquote:Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het had al geholpen als haar vader een beetje normaal had gedaan, gok ik zo.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Klipnap het volgende:
En waarom zou Valentijn geplaagd worden?
Omdat ie zo slecht acteertquote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Klipnap het volgende:
En waarom zou Valentijn geplaagd worden?
Hij was gewoon geschrokken.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Geldt voor Sjoerd ook eigenlijk. Was echt teleurgesteld in zijn eerste reactie over de baby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |