Die stond nu eenmaal al in de playlist.quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef dubidub het volgende:
OI!
Waarom de Arsch im Sand versie? Ooit met je reet in 't zand gezeten op de piste? 't moet Arsch im Schnee zijn
Goeie!quote:Op maandag 21 november 2011 21:39 schreef kristyle het volgende:
Tot hoelaat is de uitzending?
Want ik zou graag "Gute Nacht Freunde" van Reinhard Mey aanvragen maar die past alleen als afsluiter.
Goeie!quote:Op maandag 21 november 2011 21:39 schreef kristyle het volgende:
Want ik zou graag "Gute Nacht Freunde" van Reinhard Mey aanvragen maar die past alleen als afsluiter.
Pff, tot na twaalven. Geen idee nog.quote:Op maandag 21 november 2011 21:39 schreef kristyle het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef SiemeN het volgende:
Ha, de man uit mijn sig in de post boven mij. Good times.
Ludo mag de naald wel eens laten poetsen door een Duitse schone ja!quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef wimbo het volgende:
Zit die Heino nou met schuurpapier op de plaat?
nee dit zijn gewoon bazen platen die horen bij de opvoedingquote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind dit echt een goed nummer, ben ik nu fout?
In het geheel niet.quote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind dit echt een goed nummer, ben ik nu fout?
quote:
Nadat ik mijn lederhose heb uitgetrokken denk ik zo.quote:Op maandag 21 november 2011 22:12 schreef SiemeN het volgende:
Ludo, ik pareer met deze. Eens kijken wanneer je je verveelt:
De Kerstgedachte. Tijd voor enkel Kerstnummers.quote:
Ik hou ervan!quote:Op maandag 21 november 2011 22:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De Kerstgedachte. Tijd voor enkel Kerstnummers.
Hij stond op mijn harde schijf geen idee meer hoe ik eraan kwamquote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef SiemeN het volgende:
Welk nummer is dit? Die moet ik delen.
Jij bent een eind uit de buurtquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:34 schreef dubidub het volgende:
Zo is hoe het werkt in Duitsland bij Pippi Langstrumpf:
Radio Bendeleider vormt mijn connectie mit den heimat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jij bent een eind uit de buurt
Lithuania
Ik zie in de lijst dat hij elk liedje 3x draaide, klopt dat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef dubidub het volgende:
[..]
Radio Bendeleider vormt mijn connectie mit den heimat.
Klopt. Dat is ook de reden dat ik 'm uitzette. En m'n internetverbinding was kut, moest af en toe minuten lang bufferen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik zie in de lijst dat hij elk liedje 3x draaide, klopt dat?
Overigens gaat de stekker eruit er waren geen luisteraars meer.
Raar ik luister nu mee en heb geen problemen met de shufflequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Klopt. Dat is ook de reden dat ik 'm uitzette. En m'n internetverbinding was kut, moest af en toe minuten lang bufferen.
Morgen beter?
Niets mis mee! Eén van de betere nummers wel. Staat zeker in mijn Top100.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:33 schreef dubidub het volgende:
Loop al de ganze tag mit "Bang, boom, bang" im kopf
wat kan er belangrijker zijn dan RB?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:28 schreef SiemeN het volgende:
We zouden eigenlijk als antwoord op de TOP 2000 een Radio Bendeleider Top 100 moeten maken inderdaad.
Ik luister vanavond helaas niet, trouwens.
Ik ben ontzettend benieuwd.quote:Op maandag 5 december 2011 20:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ludo beste vrind, de alpenstudio hier thuis draait overuren om nog een kerstklapper te maken voor de radio, alhier een foto van de studio!
[ afbeelding ]
quote:
Dat is het nummer vrees ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:59 schreef mime_negert het volgende:
Nu weer zacht, of ligt dat aan het nummer?
Top!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:00 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist weer een kroket en frikandel op! Ik moest gelijk aan Sjef denken.
Dat is het helemaal!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
En kijk eens naar dat kontje! Dat is toch niet normaaaaaal!
Met dank aan trouwe luisteraars.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:11 schreef mime_negert het volgende:
Waar haal je al die pareltjes vandaan?
Ja, die dachten we nemen een spotje op, maar hadden niet nagedacht over 't grote succes van RBL.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:13 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren helaas gesloten maar vandaag gewoon weer open!
Vanaf 15:40 ongeveer, durf het niet precies te zeggen, maar zijn in aantocht.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:26 schreef mime_negert het volgende:
Wanneer komt er een Frituur Top 40-45?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |