Met de jaren leer je elkaars gebruiksaanwijzing een beetje kennen hequote:Op maandag 21 november 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We zullen het er maar op houden.![]()
Inmiddels heb ik geleerd er wat meer afstand van te nemen en te zien wat er gebeurt en probeer ik ons uit die valkuil te houden. En wie weet probeert hij dat ook wel maar zie ik het gewoon niet.
Ze is gewoon hartstikke lief en kan niet tegen onrechtvaardigheidquote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara kan een week boos zijn op de juf omdat een ander kindje een boze blik kreeg van de juf waarvan Samara vond dat die niet verdiend wasHet is zo'n troela.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja gewoon bij Aflevering 1 van Seizoen 7 dus, precies wat je voor me hebt![]()
Ik begin nu aan afl. 2quote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Nou dan heb je nog wat te gaan. 8staat er ook op he! Als je die hebt gekeken ben je bij en kun je het in Januari weer oppakken
quote:
Ik al Indische cake, cakemix en 2 plakken warme cake....het begint nu toch een beetje tegen te staanquote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net weer die verdome chips gevreten2e keer al vandaag
Nah, meer dat we allebei koppig zijn maar ik nu in mijn werk heel veel te maken heb met hoe communicatie nu eigenlijk werkt en hoeveel vooraannames je onbewust kunt hebben. En hoe je vaak niet echt hoort wat er in een gesprek gebeurt, los van de inhoud.quote:Op maandag 21 november 2011 21:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Met de jaren leer je elkaars gebruiksaanwijzing een beetje kennen he
Bijna bakje chocorozijntjes en nootjes leeg.quote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik al Indische cake, cakemix en 2 plakken warme cake....het begint nu toch een beetje tegen te staan
Oh toch welquote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik al Indische cake, cakemix en 2 plakken warme cake....het begint nu toch een beetje tegen te staan
Nou, het betekent hier concreet dat het het gewoon niet doetquote:Op maandag 21 november 2011 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Alles in Een betekent eiks Alles in Zeshonderd?
In alle gevallen is het de nieuwequote:
Laat me raden; zakzelfcontrole?quote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
bakje toffifee
Wat the fuck, komt straks een heel sportteam blote mannen bij "mijn lijf"
Dus jij zet de snacks alvast op tafelquote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
bakje toffifee
Wat the fuck, komt straks een heel sportteam blote mannen bij "mijn lijf"
nou, een zat er aan te frunniken en toen zei de ander "wat is dat!quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me raden; zakzelfcontrole?
Oh god, ik zie zoiets zo voor me in 'Ook dat nog'quote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, het betekent hier concreet dat het het gewoon niet doet
Dus ik bel Ziggo vanmiddag, zegt de meneer:
Meneer: Nee, u bent geen zakelijke klant
ElisaB: Jawel, dat ben ik wel en ik heb een zakelijk pakket
Meneer: Nee, u bent pas over een paar dagen zakelijke klant; u bent nu nog een partikulier
ElisaB: Owkee; ik bel partikulier wel
Meneer 2: Nee, u bent een zakelijke klant, dus ik kan u niet helpen
ElisaB: Uw collega zegt dat ik pas over een paar dagen een zakelijke klant ben
Meneer 2: Nee hoor; u moet zakelijk bellen
ElisaB: Owkee, ik bel zakelijk wel
Meneer: Die zijn nu dicht, maar als u belt schakelen ze u door
Mevrouw: Nee, u bent doorgeschakeld naar partikulier, want zakelijk is dicht
ElisaB: Dus nu ben ik tóch weer terug bij partikulier??
Mevrouw: Ja, maar ik kan u ook prima helpen hoor
ElisaB >> is de wanhoop nabij
[..]
In alle gevallen is het de nieuwe
Echt, de dag van mijn leven; 3 nieuwe leveranciers
Ze hebben nog plek voor 2 nieuwen in Ook Dat Nogquote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh god, ik zie zoiets zo voor me in 'Ook dat nog'
Ziggoquote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, het betekent hier concreet dat het het gewoon niet doet
Dus ik bel Ziggo vanmiddag, zegt de meneer:
Meneer: Nee, u bent geen zakelijke klant
ElisaB: Jawel, dat ben ik wel en ik heb een zakelijk pakket
Meneer: Nee, u bent pas over een paar dagen zakelijke klant; u bent nu nog een partikulier
ElisaB: Owkee; ik bel partikulier wel
Meneer 2: Nee, u bent een zakelijke klant, dus ik kan u niet helpen
ElisaB: Uw collega zegt dat ik pas over een paar dagen een zakelijke klant ben
Meneer 2: Nee hoor; u moet zakelijk bellen
Meneer: Die zijn nu dicht, maar als u belt schakelen ze u door
Mevrouw: Nee, u bent doorgeschakeld naar partikulier, want zakelijk is dicht
ElisaB: Dus nu ben ik tóch weer terug bij partikulier??
Mevrouw: Ja, maar ik kan u ook prima helpen hoor
ElisaB >> is de wanhoop nabij
[..]
In alle gevallen is het de nieuwe
Echt, de dag van mijn leven; 3 nieuwe leveranciers
Heb ik ook!quote:
Wil ik ook!quote:Wat the fuck, komt straks een heel sportteam blote mannen bij "mijn lijf"
Het kan dus nog ergerquote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
rtl 4quote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik ook!
[..]
Wil ik ook!Waar kan ik ze vinden?
Dat is ook al es in embarrasing bodies geweest, samen met een sportteam dames die hun borsten moesten checken.quote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, een zat er aan te frunniken en toen zei de ander "wat is dat!" dus ik ga kijken ja
Om de dagquote:Op maandag 21 november 2011 21:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het kan dus nog ergerMaar jij gaat elke dag sporten las ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |