Wel Mel Gibson, maar geen Goldie en 6 jaar later dan de film die ik bedoelquote:
Da's Shelley "Cheers" Long, maar zou net zou goed een Goldie-vehikel kunnen zijn inderdaadquote:
Patch had er nou even mee gewacht... ik wilde net een screen van de ladder scene plaatsen...quote:
Ach ja. Inwisselbaar, die tweequote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Da's Shelley "Cheers" Long, maar zou net zou goed een Goldie-vehikel kunnen zijn inderdaad
Ik hou je niet tegenquote:Op maandag 21 november 2011 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Patch had er nou even mee gewacht... ik wilde net een screen van de ladder scene plaatsen...
quote:
Minderquote:
quote:
meerquote:
Minderquote:
Trivia van welke filmquote:only managed to shoot roughly one segment per day. The last four or five segments had to be completely re-shot because
wasn't happy with the color of the sunset.
helder. ik haak af.quote:
quote:The film was shot in ten takes, ranging from four-and-a-half to just over ten minutes (the maximum amount of film that a camera magazine or projector reel could hold) duration. At the end of the takes, the film alternates between having the camera zoom into a dark object, totally blacking out the lens/screen, and making a conventional cut. However, the second edit, ostensibly one of the conventional ones, was clearly staged and shot to block the camera, but the all-black frames were left out of the final print. Most of the props, and even some of the apartment set's walls, were on casters and the crew had to wheel them out of the way and back into position as the camera moved around the set.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:02 schreef wyccie het volgende:
Kubrick? Dat is wel zo'n mierenneuker.
Dan kan het dus niet Rope zijnquote:Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef Sands het volgende:
[..]wel regisseur van hetzelfde niveau
Niet doen alsof Hitchcock niet van hetzelfde niveau was als Kubrickquote:Op maandag 21 november 2011 22:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan kan het dus niet Rope zijn
Sorry, ik zal volgende keer gewoon weer over James zeurenquote:Op maandag 21 november 2011 22:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet doen alsof Hitchcock niet van hetzelfde niveau was als Kubrick
Toch niet Twilight hé?quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
New Moon dus
Waarom weet ik dit?
Ik heb geen enkele film van dit bullshit verhaal gezien
Ontkennen zal niet meer lukkenquote:
Had gekundquote:
U vraagt, wij draaienquote:
Verwachte antwoord, maar weer neequote:
Asap +1quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
Om te bewijzen dat ik geen homo ben:
quote:
Terror Planetquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:04 schreef picodealion het volgende:
Opstarteeeuuh.
3 films met Rose McGowan?
Planet Terrorquote:
Uiteraardt.quote:
Naam klopt en 2 films. Nog 3 te gaan!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:50 schreef Mainport het volgende:
Hugh Laurie
Flight of the Phoenix
Stuart Little
Dunno, kende eigenlijk helemaal geen films met hem tot net, toen ik op IMDb keekquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:53 schreef Mainport het volgende:
Nog een film met Keanu Reeves en eentje waarin hij een pedofiel is, maar daar kan ik zo niet opkomen
4! nog 1quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:00 schreef JDude het volgende:
101 Dalmatians...
Verder weet ik ook alleen series geloof ik.
Si, u hebt gelijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:04 schreef JDude het volgende:
Volgens mij noemde ik pas de derde titel.
Gelukkig heeft Intre dan nummer 4 voor mequote:
Niet volgens IMDb en hij scheelt bijna 20 jaar met Cleese, dus waarschijnlijk wel wat te jong voor jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef Gillingham het volgende:
Monty Python and the Holy Grail?
Daar lijkt hij me wat jong voor.
5!quote:
quote:
Dat is een karakter gespeeld door de regisseur dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik weet niet eens wie die Spicoli is
Sean Pennquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:45 schreef picodealion het volgende:
Madonna? Ik weet dat zij met Guy Ritchie is getrouwd (geweest?), maar met wie daarvoor..
Nooit van gehoord. Zal eens rondkijken op die sitequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:52 schreef picodealion het volgende:
SamuelofSEK, ben jij bekend met http://www.headinjurytheater.com/?
Denk dat jij zijn filmreviews wel kan waarderen.
Ik meen me te herinneren dat het iets minder belachelijk was dan het op de plaatjes lijktquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:46 schreef Waaghals het volgende:
tis wel een meesterwerkje zo te zien
Noem je nu de titel?quote:En volgens wikipedia: Due to the similarities in their plots, Equinox is believed to have inspired Evil Dead
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef Asap het volgende:
Sixth Sense
Cloudy with a chance of Meatballs
Knight & Day?
Als die uit Equinox komt, dan ken ik hem vast nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Een van de hoofdrolspelers is vandaag al eens voorbij gekomen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:20 schreef Asap het volgende:
[..]
Als die uit Equinox komt, dan ken ik hem vast niet
Maar Robert Downey jr?
Ander soortquote:
waag+1quote:
Moonraker is goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Moonraker en... ja welke was die andere... From Russia With Love?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:58 schreef picodealion het volgende:
Pff, die met Baron Samedi zit hij toch ook nog even in? The Living Daylights?
The Spy who loved mequote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ken ik niet...
Nog niet eerder gebruikte plaatjes van Melancholia
De andere bekende naam is de regisseur. Die is nu ook niet meer zo moeilijk...quote:
Ik volg het niet...quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Doodsimpel inderdaad...Rodriguez
die een skill makeover heeft gehad
...En dan gaat Gill tegen mij zeggen dat het doodsimpel zou moeten zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef Asap het volgende:
Die nieuwe van Almodovar, lijkt me een mooie film
Nee, ik bedoelde dat stukje in smallprint.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat Rodriguez het niet kon zijn omdat het niet zijn visuele stijl is
La Piel que Habito. Best ziek eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef Asap het volgende:
Die nieuwe van Almodovar, lijkt me een mooie film
Titel geen idee
Dat heb ik nooit gezegd. Niet moeilijk, en daar blijf ik bij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
...En dan gaat Gill tegen mij zeggen dat het doodsimpel zou moeten zijn
Allemaal goed, aangezien Balboa mischien wat moeilijk is. Hoef ik nog maar 1 naamquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Carl "Apollo" Weathers
Mr T. - Clubber Lang
Dolph Lundgren - Drago
en verder geen idee
Zijn hele naam slaat op een wapen (Al Capone stijl)quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:05 schreef Asap het volgende:
De naam van de man uit V in de film, zit een woordgrapje in.
.... 'nickname' ..... . Zijn nick sluit aan op zijn achternaam.
Jazekerquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Toen het nog het Engelse Arsenal was met Ian Wright en co?
Geen Adams, Winterburn, Bould of Keownquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gok op Adams ook al was het geen back.
quote:
Lee Dixonquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:14 schreef Asap het volgende:
[..]
Geen Adams, Winterburn, Bould of Keown
Bergkampquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hoe kan je nou fan zijn van het Arsenal dat Boring Arsenal werd genoemd
Hij speelde wel samen met mannen als Dixon, Winterburn, Adams e.d.quote:
Heb altijd al een zwak gehad voor deze lichting door een voetbalspel wat Championship Manager heet. Bergkamp kwam daar vlak daarna.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hoe kan je nou fan zijn van het Arsenal dat Boring Arsenal werd genoemd
Trivia van welke filmquote:The working title for the film was "A Boy's Life". It was changed during production.
quote:The doctors and nurses that work onare all real emergency room technicians. They were told to treat
the same way they would treat a real patient so that their dialogue and actions would seem real.
quote:The filmmakers had requested that M&M's be used to lure, instead of Reese's Pieces. The Mars company had denied their request and so Reese's Pieces were used instead. As a direct result, Reese's Pieces sales skyrocketed. Because of this, more and more companies began requesting that their products be used in movies. Thus, product placement was born
quote:
quote:Doc: You know what they say: People in glass houses sink sh-sh-ships.
Rocco: Doc, I gotta buy you, like, a proverb book or something. This mix'n'match shit's gotta go.
Doc: What?
Connor: A penny saved is worth two in the bush, isn't it?
Murphy: And don't cross the road if you can't get out of the kitchen.
Your girlfriend Ted.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ken hem alleen uit Curb your enthusiasm
Ted Danson is dan ook een akteur waarvan je alle films wil zien...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef JDude het volgende:
Jup, niet verwacht dat'ie zo lastig zou zijn!
Films waar ik niet eens aangedacht had, maar goed!quote:
4 & 5quote:
Stand November 2011:quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef dyonvbaal het volgende:
modern times
the great dictator
the kid
en verder kom ik niet
quote:
En dat maakt 7quote:
Jupquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef Michelangelo2 het volgende:
Angela Lansbury en Jim Carrey in die nieuwe film?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |