...En dan gaat Gill tegen mij zeggen dat het doodsimpel zou moeten zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef Asap het volgende:
Die nieuwe van Almodovar, lijkt me een mooie film
Nee, ik bedoelde dat stukje in smallprint.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat Rodriguez het niet kon zijn omdat het niet zijn visuele stijl is
La Piel que Habito. Best ziek eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef Asap het volgende:
Die nieuwe van Almodovar, lijkt me een mooie film
Titel geen idee
Dat heb ik nooit gezegd. Niet moeilijk, en daar blijf ik bij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
...En dan gaat Gill tegen mij zeggen dat het doodsimpel zou moeten zijn
Allemaal goed, aangezien Balboa mischien wat moeilijk is. Hoef ik nog maar 1 naamquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Carl "Apollo" Weathers
Mr T. - Clubber Lang
Dolph Lundgren - Drago
en verder geen idee
Zijn hele naam slaat op een wapen (Al Capone stijl)quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:05 schreef Asap het volgende:
De naam van de man uit V in de film, zit een woordgrapje in.
.... 'nickname' ..... . Zijn nick sluit aan op zijn achternaam.
Jazekerquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Toen het nog het Engelse Arsenal was met Ian Wright en co?
Geen Adams, Winterburn, Bould of Keownquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gok op Adams ook al was het geen back.
quote:
Lee Dixonquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:14 schreef Asap het volgende:
[..]
Geen Adams, Winterburn, Bould of Keown
Bergkampquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hoe kan je nou fan zijn van het Arsenal dat Boring Arsenal werd genoemd
Hij speelde wel samen met mannen als Dixon, Winterburn, Adams e.d.quote:
Heb altijd al een zwak gehad voor deze lichting door een voetbalspel wat Championship Manager heet. Bergkamp kwam daar vlak daarna.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hoe kan je nou fan zijn van het Arsenal dat Boring Arsenal werd genoemd
Trivia van welke filmquote:The working title for the film was "A Boy's Life". It was changed during production.
quote:The doctors and nurses that work onare all real emergency room technicians. They were told to treat
the same way they would treat a real patient so that their dialogue and actions would seem real.
quote:The filmmakers had requested that M&M's be used to lure, instead of Reese's Pieces. The Mars company had denied their request and so Reese's Pieces were used instead. As a direct result, Reese's Pieces sales skyrocketed. Because of this, more and more companies began requesting that their products be used in movies. Thus, product placement was born
quote:
quote:Doc: You know what they say: People in glass houses sink sh-sh-ships.
Rocco: Doc, I gotta buy you, like, a proverb book or something. This mix'n'match shit's gotta go.
Doc: What?
Connor: A penny saved is worth two in the bush, isn't it?
Murphy: And don't cross the road if you can't get out of the kitchen.
Your girlfriend Ted.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ken hem alleen uit Curb your enthusiasm
Ted Danson is dan ook een akteur waarvan je alle films wil zien...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef JDude het volgende:
Jup, niet verwacht dat'ie zo lastig zou zijn!
Films waar ik niet eens aangedacht had, maar goed!quote:
4 & 5quote:
Stand November 2011:quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef dyonvbaal het volgende:
modern times
the great dictator
the kid
en verder kom ik niet
quote:
En dat maakt 7quote:
Jupquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef Michelangelo2 het volgende:
Angela Lansbury en Jim Carrey in die nieuwe film?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |