SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Memorabele momenten :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
[ Bericht 0% gewijzigd door zoem op 21-11-2011 20:08:28 ]![]()
OP moet even opgeschoond worden. Momenten bij de momenten, helden bij de helden
En deze moeten nog bij de plaatjes:![]()
![]()
KOMTIEDAN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoi hoi
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 19:00 schreef Cateye2011 het volgende:
finesse en details
Goedenavond trouwens![]()
![]()
Die Anton laten ze helemaal tot aan de laatste dag in het programma zitten, net zoals Rico vorig jaar.![]()
denk ik ook jaquote:Op maandag 21 november 2011 19:01 schreef Drassss het volgende:
Die Anton laten ze helemaal tot aan de laatste dag in het programma zitten, net zoals Rico vorig jaar.![]()
Goedenavond iedereen
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.![]()
Maar wel met respect!quote:Op maandag 21 november 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
Het is geen sociale werkplaats, aldus Anton. Ervaringsdeskundige?![]()
Juul vindt Samantha spannendThe chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.![]()
Tomoat, Oardoppel
wtf deed Anton bij dat weglopen?DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Even onthouden voor straks. Eerst even eten en Topchef kijkenquote:Op maandag 21 november 2011 18:49 schreef Dekatria het volgende:
OP moet even opgeschoond worden. Momenten bij de momenten, helden bij de helden
En deze moeten nog bij de plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Die Anton wordt met de dag gekker.
Dimitri vind ik wel oprecht irritant, met z'n negatieve gezanik.Dit, dus.![]()
leuke nick heb jijquote:Op maandag 21 november 2011 19:08 schreef Buitendam het volgende:
Die Anton wordt met de dag gekker.
Dimitri vind ik wel oprecht irritant, met z'n negatieve gezanik.![]()
![]()
twitter:DennisWeening twitterde op maandag 21-11-2011 om 19:07:24Kijk mij lekker smikkelen en doen alsof ik er verstand van heb. Finale #topchef. #rtl5 reageer retweet
Nee?quote:Dare to unleash my rage..
Ik kan die kale z'n naam nooit onthouden, maar ik vind het de meest sympathieke deelnemer van alle edities, tot nu toe.Dit, dus.![]()
en wat zit erop?quote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef Inkomen het volgende:
als een echte chef schuif ik nu mijn pizza in de oven![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef Inkomen het volgende:
![]()
Ik heb gisteren voor het eerst gekookt in de keuken van een echt restaurant. Dan krijg je stiekem het Topchefgevoelquote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef Inkomen het volgende:
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 19:14 schreef Inkomen het volgende:
[..]
drie kazenhoewel misschien zo nog een vierde
lekker!
![]()
gaaf! waaraan had je dat te danken?quote:Op maandag 21 november 2011 19:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst gekookt in de keuken van een echt restaurant. Dan krijg je stiekem het Topchefgevoel![]()
Een app, wat kan je daarmee?quote:The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
Met wie dan?quote:Dare to unleash my rage..
nee, helaasquote:Op maandag 21 november 2011 19:20 schreef Cateye2011 het volgende:
even off-topic: heeft één van jullie de Samsung Galaxy Note al eens in handen gehad?zou het niet herkennen als het voor m'n neus staat
![]()
lijkt me een supertoestel, met 5,3 inch schermquote:Op maandag 21 november 2011 19:20 schreef Inkomen het volgende:
[..]
nee, helaaszou het niet herkennen als het voor m'n neus staat
![]()
![]()
We hebben een jubileumverjaardag gevierd met een middag kookcursus. Met z'n allen vijf gangen gekookt: van de salade tot het ijs alles zelfgemaaktquote:Op maandag 21 november 2011 19:16 schreef Inkomen het volgende:
[..]
gaaf! waaraan had je dat te danken?![]()
![]()
Kan je goed mee tjettuh.quote:Op maandag 21 november 2011 19:21 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
lijkt me een supertoestel, met 5,3 inch scherm![]()
Helaas nog niet, heb wel interesse maar ga morgen eerst een Asus Transformer halen, dit moet echt even wachten.quote:Op maandag 21 november 2011 19:20 schreef Cateye2011 het volgende:
even off-topic: heeft één van jullie de Samsung Galaxy Note al eens in handen gehad?The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
klinkt ook gaafquote:Op maandag 21 november 2011 19:22 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Helaas nog niet, heb wel interesse maar ga morgen eerst een Asus Transformer halen, dit moet echt even wachten.![]()
![]()
IkIk krijg hem voor Sinterklaasquote:
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
quote:Op maandag 21 november 2011 19:22 schreef Albertoooo het volgende:
Paul, je hebt nog 5 minuten,gooi die turbo dr is in!![]()
![]()
Dennis en Uevgenia (of hoe je dat schrijft)..quote:
wauw! Ik wil mezelf de Samsung Galaxy Note kado doenquote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef Mederiacvm het volgende:
Ik
[..]
Ik krijg hem voor Sinterklaas![]()
![]()
Kuch ik sterf nog liever.quote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Moet je aan Drassss vragen, die kijkt dat altijd.![]()
Laat je ons weten hoe die bevalt?quote:Op maandag 21 november 2011 19:24 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
wauw! Ik wil mezelf de Samsung Galaxy Note kado doenThe chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
Familie van Burner82?quote:Op maandag 21 november 2011 19:24 schreef zoem het volgende:
Dennis Weening ken ik wel. Het is inderdaad Euvgenia Burner82![]()
Ik verbaas me zelf iedere dag weerquote:Op maandag 21 november 2011 19:24 schreef zoem het volgende:
Dennis Weening ken ik wel. Het is inderdaad Euvgenia Burner82
De Asus Transformer kan ik sowieso aanraden. Goede tablet, met dockingstation (toetsenbord). Accu gaat 9 uur mee. Dockingstation ook, totaal 18 uur plezierquote:Op maandag 21 november 2011 19:25 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Laat je ons weten hoe die bevalt?![]()
De Note heb ik nog niet in de winkel waar ik werk gezien. Misschien binnenkort een hands-on![]()
![]()
Wat vind jij van de app?
Ik geef het twee sterrenThe chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
Ja, ze is mijn strenge russische stief-tantequote:
Zeker weten, ik zal wel een topic aanmaken. Zit nog te denken of ik een één jarig abo zal nemen of een simlockvrije, maar dat is wel 5honderd nog wat neuro's in één keer.quote:Op maandag 21 november 2011 19:25 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Laat je ons weten hoe die bevalt?![]()
Ik geef het een 8!quote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef Mederiacvm het volgende:
Wat vind jij van de app?
Ik geef het twee sterren![]()
Liever hem aan tafel dan die Euvgenia of Dennisquote:Op maandag 21 november 2011 19:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Aaaaaargh, die vent is zo bloedirritant.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 19:29 schreef Drassss het volgende:
Niet zo klagen Julius dat hij niet mooi is, als hij maar groot is!![]()
![]()
Nee, die Dennis zegt gewoon een beetje wat ie lekker vind en wat niet. Die Krabbe gaat smaken analyseren, dat vind ik vervelend.quote:Op maandag 21 november 2011 19:30 schreef zoem het volgende:
[..]
Liever hem aan tafel dan die Euvgenia of DennisDit, dus.![]()
Dimi FAAL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 19:33 schreef Dekatria het volgende:
Dimi FAAL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die had ik nog niet gezien.
![]()
eng ding hè?quote:Op maandag 21 november 2011 19:34 schreef Inkomen het volgende:
ik zou trouwens geen vingers meer overhouden na het werken met zo'n ding![]()
Ik heb ook een ongeluk gehad met zo'n snijmachine, stukje duim eraf gezaagd toen ik vleeswaren aan het snijden was bij Albert Heijn toen ik daar werkte![]()
ai!quote:Op maandag 21 november 2011 19:35 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb ook een ongeluk gehad met zo'n snijmachine, stukje duim eraf gezaagd toen ik vleeswaren aan het snijden was bij Albert Heijn toen ik daar werkte![]()
![]()
Dus nu mis je nog steeds een stukje of is dat teruggegroeid?quote:Op maandag 21 november 2011 19:35 schreef Maver24 het volgende:
ja, hoewel mijn ervaring met professionele snijmachines is dat je je vooral snijdt aan de randjes en knoppen, niet aan de messenquote:![]()
![]()
ja dat was zeker ai, ik had een bekertje gekregen met jodium om het schoon te maken maar ik had dus een ader doorgesneden en zag zo me bekertje vollopen met bloed zeg maar. ik naar het ziekenhuis toequote:![]()
Wat een klasbak hequote:Op maandag 21 november 2011 19:36 schreef Cateye2011 het volgende:
wat heeft die Krabbé opeens een hoop verstand van eten![]()
Z'n vrouw kookt graag walvis.quote:Op maandag 21 november 2011 19:36 schreef Cateye2011 het volgende:
Joop de relnichtquote:Op maandag 21 november 2011 19:38 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een opmerking
"t wordt tijd dat er weer eens een huishoudschool open gaat"![]()
![]()
Terecht,quote:Op maandag 21 november 2011 19:38 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een opmerking
"t wordt tijd dat er weer eens een huishoudschool open gaat"
Huishoudschool en dienstplicht, 2 dingen die per direct weer moeten worden heringevoerd![]()
De blanke John Williams, die kan ook allesquote:Op maandag 21 november 2011 19:36 schreef Cateye2011 het volgende:
klokklokklok en weg is 't.quote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef Albertoooo het volgende:
Juul schenkt die saus puur in zn bek zo![]()
niet haten op Juul hoor, is mijn vriendjequote:Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Niet alles, de helft bewaart ie in zn kin, als back-up![]()
![]()
Daar is-tie weer: het ziet er fruttig uitThe chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
pinkt braakhekke nou een traantje weg, met dat servet zo bij zn oog.
emotioneel wrak.Niemand houdt mij tegen![]()
met bord en al!quote:Op maandag 21 november 2011 19:55 schreef zoem het volgende:
Juul gaat het helemaal opeten... uh dat doet hij toch altijd?Niemand houdt mij tegen![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 19:55 schreef Drassss het volgende:
Zijn dit de lievelings peren van Juul?![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat ziet hij er daar jeugdig en fris uit!is van vorig jaar.
![]()
Hij hield zijn buik inquote:Op maandag 21 november 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat ziet hij er daar jeugdig en fris uit!
Volgend jaar heeft hij 3 onderkinnen![]()
![]()
Nou bij deze: Dimitri, ga naar huisThe chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
Zou die Dimitri het eens ooit eens zijn met het commentaar van de jury ?
Zit hij daar weer met zo'n houding van tja wat weten die er nu van.![]()
![]()
Hij krijgt nooit klachten als hij zijn hamburgers aan het bakken is dus logisch dat hij het niet snapt toch?quote:Op maandag 21 november 2011 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
![]()
Was weer een handige vooruitblikquote:Op maandag 21 november 2011 20:00 schreef Mederiacvm het volgende:
Nou bij deze: Dimitri, ga naar huis
Hier had uw advertentie kunnen staan :P![]()
Van elke provincie één kok door!
Paul: "mijn kans is 1 op 8"
2 minuten later: "mijn kans is 1 op 4"
Samantha en Tim:![]()
![]()
Dimitri is al sinds het begin de irritante zuurpruim van het programma. Volgens mij zit hij er alleen maar bij omdat hij zwart is.quote:Op maandag 21 november 2011 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
Ik wil ze boeken voor mijn verjaardagsfeest.quote:Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.![]()
Dan kom ik ook!quote:Op maandag 21 november 2011 20:47 schreef Miasan het volgende:
[..]
Ik wil ze boeken voor mijn verjaardagsfeest.
Eten, niet koken, tenzij pizza.![]()
Gekookte pizza lijkt mij nou ook niet alles.quote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dan kom ik ook!
Eten, niet koken, tenzij pizza.![]()
Vandaag weer gemist![]()
Morgen ben ik er weer bij
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Bekeken.
Krabbé heeft ongeveer als enig jurylid inderdaad wel verstand van eten en koken, maar die is daar dan ook zelf al jaren mee beig.
Braakhekke kan zelf helemaal niet koken, de rest zei mij nog veel minder.
Wie was dat wijf die geen selderij lustte?
Mooi dat AAAAAANTon doar is.
Wat mij betreft Micha, Paul en Dimtri verder exit en Sytze in de herkansing verder.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Dat was smullen voor onze Juul!Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Present
LOSSSSS
Operation DessertStormquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:02 schreef Dekatria het volgende:
Ohh Anton heeft ook bij de commando's gezeten!
[ afbeelding ]![]()
Hoeveel sterren?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Zo vanuit stilstand he!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:02 schreef Dekatria het volgende:
Ohh Anton heeft ook bij de commando's gezeten!
[ afbeelding ]Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Mag ik niet jouw sous zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:03 schreef roos85 het volgende:
Ik zou JJ wel als sous willen hebben hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
ff ontbijten fixen voor Juulquote:
Goedenavond, ik lees enkel meer vanavond, kan helaas niet meekijkenThe chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
quote:
wat is de opdracht?Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Ach, echt afkijken is er niet bij natuurlijk met een eitje bakkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:06 schreef Drassss het volgende:
Raar dat die andere mochten meekijken?
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: