Daar is wel wat meer aan gedaan zijn dan alleen een ECUtek met wat kleine mods?quote:
Ziet d'r netjes uit kerel, mooie velgenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]
Nu inclusief zomerwielen+verlaging dan.
Niet mijn ding, maar wauw.quote:
Lekker hoor, hoeveel verbruikt tie nou gemiddeld?quote:
Wowquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]
Nu inclusief zomerwielen+verlaging dan.
Gemiddeld rond de 1:20 op de originele 195-55-15ers.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:44 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Lekker hoor, hoeveel verbruikt tie nou gemiddeld?
[..]
Wow![]()
Strak man
Grotere turbo, andere injectoren en nog meer van dat soort grappenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar is wel wat meer aan gedaan zijn dan alleen een ECUtek met wat kleine mods?Zal goed vooruit komen.
Ik post het gewoon.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef Gummiebeer het volgende:
Moet het perse de auto zijn waar je nu in rijd? Of mag het ook een auto zijn die je ooit in bezit heb gehad en er een enorm zwak voor blijft hebben?
OMGquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik post het gewoon.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een R25 TXE in V6 uitvoering. Vol leder. Alles, maar dan ook bijna alles elektrisch. Zelfs luchtkussentjes in de stoelen!![]()
Stom genoeg verkocht... prijzen gaan nu over de 2000 voor een redelijk exemplaar.![]()
V6'en gaan voor 4000 weg...om maar te zwijgen over de verlengde versies.
Ervaring met een Renault Traffic (quote:Op woensdag 11 april 2012 23:08 schreef FalleNk810i het volgende:
Heeft mn ma ook, alleen dan zonder die sticker bende maar met zwarte gril. Vindt m er niet mooier op worden met die rare grijze kleur.
Verder weet ik niet wat je hiervoor hebt gereden maar echt goed bochtenwerk doet de twingo niet hoor.
Me likequote:Op donderdag 12 april 2012 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
M'n hobby/lekker weer auto:
[ afbeelding ]
Die combinatie komt me bekend voor, post jij soms ook onder een kloon in PTA?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
M'n Daily:
Nissan Sunny 1987
[ afbeelding ]
M'n hobby/lekker weer auto:
[ afbeelding ]
Nope...quote:Op donderdag 12 april 2012 14:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Die combinatie komt me bekend voor, post jij soms ook onder een kloon in PTA?
Je doelt toch niet op '68 he?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Die combinatie komt me bekend voor, post jij soms ook onder een kloon in PTA?
Wat dat betreft wel goede bakken ja. Ik heb met die van mij in drie jaar 60k gereden. Altijd goed warm gereden, maar daarna wel flink mee doorgeknald, nooit last van gehad en zonder problemen bij twee ton weer verkochtquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
De Almera, heb 'm bijna 5 jaar, still going strong.. (Seat is van een vriend)
[ afbeelding ]
Nissan hequote:Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel goede bakken ja. Ik heb met die van mij in drie jaar 60k gereden. Altijd goed warm gereden, maar daarna wel flink mee doorgeknald, nooit last van gehad en zonder problemen bij twee ton weer verkocht
Ik heb ook 6 jaar in een '93 GA14DS en 3 jaar in een ''98 SR20De gereden, duur wanneer je onderdelen nodig hebt, maar verschrikkelijk betrouwbaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nissan he![]()
Die oude modellen zijn zeker niet spannend, maar technisch best goeie wagens
Mijne staat inmiddels op 274.000 km(150K hiervan is in de laatste 6 jaar erop gezet, dus de eerste 19 jaar van z'n leven had'ie het heel erg rustig
)
Ik rij een 87-er..quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:40 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik heb ook 6 jaar in een '93 GA14DS en 3 jaar in een ''98 SR20De gereden, duur wanneer je onderdelen nodig hebt, maar verschrikkelijk betrouwbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |