Wat dat betreft wel goede bakken ja. Ik heb met die van mij in drie jaar 60k gereden. Altijd goed warm gereden, maar daarna wel flink mee doorgeknald, nooit last van gehad en zonder problemen bij twee ton weer verkochtquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
De Almera, heb 'm bijna 5 jaar, still going strong.. (Seat is van een vriend)
[ afbeelding ]
Nissan hequote:Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel goede bakken ja. Ik heb met die van mij in drie jaar 60k gereden. Altijd goed warm gereden, maar daarna wel flink mee doorgeknald, nooit last van gehad en zonder problemen bij twee ton weer verkocht
Ik heb ook 6 jaar in een '93 GA14DS en 3 jaar in een ''98 SR20De gereden, duur wanneer je onderdelen nodig hebt, maar verschrikkelijk betrouwbaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nissan he![]()
Die oude modellen zijn zeker niet spannend, maar technisch best goeie wagens
Mijne staat inmiddels op 274.000 km(150K hiervan is in de laatste 6 jaar erop gezet, dus de eerste 19 jaar van z'n leven had'ie het heel erg rustig
)
Ik rij een 87-er..quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:40 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik heb ook 6 jaar in een '93 GA14DS en 3 jaar in een ''98 SR20De gereden, duur wanneer je onderdelen nodig hebt, maar verschrikkelijk betrouwbaar
Het valt mij wel op dat ik een hoop Nissan of Seat rijders hier zie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
De Almera, heb 'm bijna 5 jaar, still going strong.. (Seat is van een vriend)
[ afbeelding ]
Ik heb er 2 gepost!quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het valt mij wel op dat ik een hoop Nissan of Seat rijders hier zie.
Ik mis bijvoorbeeld mensen die in een Volvo of oude Jaguar rijden uit de jaren 80.
Beiden kosten heb ik begrepen toch geen drol anno 2012.
Fok > veel studenten / jongeren > over het algemeen weinig budget voor onderhoud.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het valt mij wel op dat ik een hoop Nissan of Seat rijders hier zie.
Ik mis bijvoorbeeld mensen die in een Volvo of oude Jaguar rijden uit de jaren 80.
Beiden kosten heb ik begrepen toch geen drol anno 2012.
Mooie auto. Samen met de cabrio de 1 van de mooiste audi`squote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef 12345r het volgende:
Vandaag maar eens even wat fotoos geschoten met de nieuwe rs4 velgen en Weitec veren / dempers onder de koep;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben tevree
1.3 2NZ-FEquote:
Als je weet wat voor subliem chassis een yaris heeft is de keus zeker niet raar. Ding gaat als een kart door de bocht haha! Alleen een beetje underpoweredquote:Op zondag 20 mei 2012 18:02 schreef steeez het volgende:
750KG, netjes hoor.
Een Yaris zou niet mijn keus zijn, maar toch een leuke set-up
Kwijlquote:Op maandag 16 januari 2012 22:49 schreef Jerroentje het volgende:
In den beginne...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:35 schreef Will-I-Am86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |