Geen probleem hoor, hoeveel sets wil je hebben? Steekmaat, breedte, ET's?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden als jij fatsoenlijke 17" schadeloze velgen zou kunnen vinden voor +/- 250 euro.
Hoeveel wil je er hebben? Kijk eens op Marktplaats, setjes zat.quote:[..]
Ik zou het knap vinden als jij fatsoenlijke 17" schadeloze velgen zou kunnen vinden voor +/- 250 euro.
Zoek nog maar eens, ik kan slechts 1 setje vinden en die zijn verre van nieuw. 5x114,3 ET rond de 45. Breedte 7,5J, voor een Lexus IS200 en die ik dan ook nog eens mooier vind dan de originelen. Succes.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er hebben? Kijk eens op Marktplaats, setjes zat.
5x114.3 is in NL een "lastige" maat inderdaad, maar alsnog wel eea in te vinden voor dat geld.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zoek nog maar eens, ik kan slechts 1 setje vinden en die zijn verre van nieuw. 5x114,3 ET rond de 45. Breedte 7,5J, voor een Lexus IS200 en die ik dan ook nog eens mooier vind dan de originelen. Succes.
Maar goed, ik heb ze vanmorgen weggebracht om ze opnieuw te laten doen, dus dat is verder geen punt meer
Foto's ging het om!
Daar is wel wat meer aan gedaan zijn dan alleen een ECUtek met wat kleine mods?quote:
Ziet d'r netjes uit kerel, mooie velgenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]
Nu inclusief zomerwielen+verlaging dan.
Niet mijn ding, maar wauw.quote:
Lekker hoor, hoeveel verbruikt tie nou gemiddeld?quote:
Wowquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]
Nu inclusief zomerwielen+verlaging dan.
Gemiddeld rond de 1:20 op de originele 195-55-15ers.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:44 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Lekker hoor, hoeveel verbruikt tie nou gemiddeld?
[..]
Wow![]()
Strak man
Grotere turbo, andere injectoren en nog meer van dat soort grappenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar is wel wat meer aan gedaan zijn dan alleen een ECUtek met wat kleine mods?Zal goed vooruit komen.
Ik post het gewoon.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef Gummiebeer het volgende:
Moet het perse de auto zijn waar je nu in rijd? Of mag het ook een auto zijn die je ooit in bezit heb gehad en er een enorm zwak voor blijft hebben?
OMGquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik post het gewoon.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een R25 TXE in V6 uitvoering. Vol leder. Alles, maar dan ook bijna alles elektrisch. Zelfs luchtkussentjes in de stoelen!![]()
Stom genoeg verkocht... prijzen gaan nu over de 2000 voor een redelijk exemplaar.![]()
V6'en gaan voor 4000 weg...om maar te zwijgen over de verlengde versies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |