quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:33 schreef dylanrr het volgende:
Mijn auto:
Helaas geen Cosworth, maar met 2.3 is 'ie ook vlug zat.
quote:Op maandag 7 november 2011 09:53 schreef Kiekmieg het volgende:
[ http://img97.imageshack.us/img97/1871/img00266201109051730.jpg (copy/paste deze link) ]
Waarom die gasaansluiting zo lelijk in de carrosserie?quote:
Tja; tweedehands gekocht; ik had t ook wel geweten als ik die LPG zelf erin had laten zetten; al heeft die gasaansluiting nu wel een heule mooie dop!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Waarom die gasaansluiting zo lelijk in de carrosserie?![]()
Kan toch ook gespoten en al in de bumper
Jij hebt iets met geel?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:23 schreef cabrioger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een MG Midget van '79.
'Toeval'. De motor is/was niet van mijquote:
Nee, dat is origineel ? Lekker geel laten, of spierwit, staat die dingen ook wel goed !quote:Op donderdag 24 november 2011 13:27 schreef cabrioger het volgende:
[..]
'Toeval'. De motor is/was niet van mijen voor de rest heb ik niet veel gele auto's gehad in mijn autohistorie.
Eigenlijk moest hij natuurlijk groen zijn (British Racing Green)!
Net iets ouder dan 11 jaar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:46 schreef dylanrr het volgende:
Nette 206, hoef je je zeker niet voor te schamen.
Okt. 2000.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:50 schreef dylanrr het volgende:
11 jaar? Ik werd misleid door de facelift achterlichten en door het feit dat alles in carosseriekleur was. Ik dacht dat 'ie van 2005 oid was.
Het is wat de gek er voor geeft. Poetsbeurt zal 'm niet echt doen sprankelen denk ik. Originele velgen heb ik niet. Zit wel een toffe 5 cylinder 2.4l diesel in.quote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef Meike26 het volgende:
Daar zal je niet zo veel voor vangen/vragen, mag ik aannemen ?
Verwijder die stickers even + goede poets beurt en originele velgen eronder, zal je zomaar paar honderd euro meer op kunnen leveren.
Wat zou dat ding ongeveer moeten opbrengen? Richtprijs?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:28 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Het is wat de gek er voor geeft. Poetsbeurt zal 'm niet echt doen sprankelen denk ik. Originele velgen heb ik niet. Zit wel een toffe 5 cylinder 2.4l diesel in.
Weinig mis met zo'n auto, maar mijn god wat is die gasaansluiting ontzettend treurig verwerkt zeg. Waardeloos inbouwbedrijf en ook wansmaak van de vorige eigenaar. Dat zou ik echt never nooit op die manier geaccepteerd hebben. Hoe handig het misschien ook is op die hoogte, het is gewoon geen porem.quote:
Ik hoop ergens tussen de 1000 en 2000 euro, leuke er aan is de lange wielbasis en het geisoleerde hoogdak, de schoonheidsprijs zal hij wel niet krijgen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat zou dat ding ongeveer moeten opbrengen? Richtprijs?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:36 schreef hornage het volgende:
Ik zal eens een mooie auto posten
[ afbeelding ]
Nette V40. Heerlijke auto's. 2 liter?quote:
2.0T Automaat, leert RDW mij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Nette V40. Heerlijke auto's. 2 liter?
Kloptquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
2.0T Automaat, leert RDW mij.
Jouw Mito?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:36 schreef hornage het volgende:
Ik zal eens een mooie auto posten
[ afbeelding ]
Ik heb wellicht wel interesse (over een paar maanden), maar dan moeten we het nog stevig over de prijs hebben, vooral omdat ie nog ingevoerd moet worden.. Wat is 't bouwjaar van dat ding en hoeveel heeft ie gelopen? En ook belangrijk: zit er een tweede zitrij in?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:07 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Ik hoop ergens tussen de 1000 en 2000 euro, leuke er aan is de lange wielbasis en het geisoleerde hoogdak, de schoonheidsprijs zal hij wel niet krijgen.
Het was vroeger trouwens een ambulance volgens de autopapieren.
Vulopening vind ik nu ook weer niet zo heel erg op die plek; ja, had m liever in de bumper gehad, maar goed.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:51 schreef FalleNk810i het volgende:
Je hebt zo'n lelijke vulopening ergens op je auto.
Die gastank moet je ergens kwijt, zonde van de ruimte.
En dat je dus om de haverklap moet tanken.
En het kost meer in de wegenbelasting.
Extra rommel onder de motorkap als ik me niet vergis?
Ziet er uit als een sportieve versie!quote:
Audi LED lampjes op een Altoquote:
Opnieuw gespoten of gepolijst?quote:Op zondag 4 december 2011 16:28 schreef GalaxyMan het volgende:
Hmm ok
dit was hem eerst
[ afbeelding ]
en zo is ie nu
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |