Nee, in geen van beiden is ze aanwezigquote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef speknek het volgende:
Als je het huis in Whiterun hebt zou ze daar naartoe moeten gaan, anders schijnt ze in Dragonreach rond te lopen, bij de eettafel. In mijn ervaring zie je d'r waarschijnlijk niet meer terug.
dan moet je z'n lijk ergens anders heen slepenquote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb een Battle-Born in Whiterun doodgemaakt en nu zit zijn dochter de hele tijd naast hem te treuren
quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, ff proberen:WheheSPOILER: Dwemer auw _O-Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
ow mijn god! whahahah hoe lomp kun je wezen!?quote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef CarlosJacques het volgende:
Is deze al gepost? Ik kon hem wel waarderen
Als ze weggelopen is kan het een aantal dagen gametijd duren voordat ze weer thuis is geloof ikquote:Op maandag 21 november 2011 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, in geen van beiden is ze aanwezigIk begon gehecht te raken aan deze sta-in-de-weg
DUDE!quote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef CarlosJacques het volgende:
SPOILER: Leap of FaithOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
Geniaal welquote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef CarlosJacques het volgende:
Probeer eens 2 punten in Summoner te proppen. Dan summon je je beestjes vlakbij je target zodat zij gelijk aggro krijgen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef Sephael het volgende:
Nieuwe character gemaakt, wilde een soort summoner spelen. Het idee was om mijn summons te laten tanken terwijl ik van een afstandje met een bound bow de meeste damage doe. Nu zit ik af en toe met het probleem dat ik wordt aangevallen in plaats van mijn summon. Iemand een idee hoe ik er voor kan zorgen dat mijn summon altijd de tank is?
Ik zat te denken aan calm spells, dus dat ga ik zo maar is proberen.
Ja, over het algemeen gaat dat prima, maar af en toe word ik target #1. Vooral als ik even niet door heb dat er vijanden aan komen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:07 schreef Silv het volgende:
[..]
Probeer eens 2 punten in Summoner te proppen. Dan summon je je beestjes vlakbij je target zodat zij gelijk aggro krijgen.
Zou je kunnen proberen ja.quote:Op maandag 21 november 2011 23:10 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ja, over het algemeen gaat dat prima, maar af en toe word ik target #1. Vooral als ik even niet door heb dat er vijanden aan komen.
Ik had zonet een geniale ingeving, die eigenlijk ongelofelijk simpel is. Wat dacht je van invisibility...
Hmm, zie net wel dat ik voor invisibility eerst level 75 illusion moet hebben.. Dat gaat dus nog even duren.quote:
datquote:
Ghehehe, ik had in Oblivion een Redguard, z'n huidskleur helemaal wit, het haar van die "cornrows" lichtblauw gemaakt en een hij had een heel sip koppie. Char name? Alien Motherfucker.quote:Op maandag 21 november 2011 23:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Iemand een leuke character gemaakt zoals in Oblivion?
[ afbeelding ]
of ME:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |