Dat heb ik inderdaad ook...quote:Op maandag 21 november 2011 19:09 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb telkens de behoefte om een nieuw character te beginnen en nu met andere skills aan de slag te gaan, maar ik wil niet al m'n quest-vooruitgang kwijtraken.
Nog niet gehadquote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef seto het volgende:
That feel when je niet eens meer de moeite doet om kisten open te maken aan het einde van dungeons omdat je toch al full Legendary Daedric hebt en 25k gold.
[ afbeelding ]
Ach, ik vind even F5 aantikken ook niet zo lastigquote:Op maandag 21 november 2011 18:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb ingesteld dat als ik m'n scrollwiel naar rechts tik, hij quicksaved, damn handig!
25k? Ik zit op 55k (level 32 of 33) en ik heb niet gecheat of iets. Gewoon praktisch niks uitgegeven en wel potions/ge-enchante rings/necklaces verkochtquote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef seto het volgende:
That feel when je niet eens meer de moeite doet om kisten open te maken aan het einde van dungeons omdat je toch al full Legendary Daedric hebt en 25k gold.
[ afbeelding ]
Ik heb wel iets van 10k uitgegeven om blacksmithing te levelen en mijn armor etc te maken denk ik, maar verder doe ik er eigenlijk ook niks mee.quote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
25k? Ik zit op 55k (level 32 of 33) en ik heb niet gecheat of iets. Gewoon praktisch niks uitgegeven en wel potions/ge-enchante rings/necklaces verkocht
Ik hoop dat ie er minder vaak uitknaltquote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef vosss het volgende:
Ik krijg zojuist een melding dat er iets gedownload is van Skyrim.
Iemand enig idee wat die update in houdt?
Tja ik ben erg erg luiquote:Op maandag 21 november 2011 19:22 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ach, ik vind even F5 aantikken ook niet zo lastig
Idem, en geen log terug te vinden. Enkel dat die 18.6 MB gedownload heeft.quote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef vosss het volgende:
ik zie hier helemaal niksquote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb gewoon een Fury spell op hem gegooid. Nu is hij dood.quote:Op maandag 21 november 2011 19:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb Heimskr proberen te vermoorden, maar toen kreeg ik een bounty zonder dat er iemand anders in zijn huis was
Waarschijnlijk is ie dus essential
Gewoon de Thane van Whiterun zijn als je dat doet, kun je je status misbruikenquote:Op maandag 21 november 2011 19:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Toen ik hem had gedood had ik nog steeds een bounty
èènmaalquote:Op maandag 21 november 2011 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon de Thane van Whiterun zijn als je dat doet, kun je je status misbruiken
Ja maar die heeft toch ook maar gelimiteerde invloed wat dat betreft?quote:Op maandag 21 november 2011 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon de Thane van Whiterun zijn als je dat doet, kun je je status misbruiken
Uhu, daarom voor dit soort dingen bewarenquote:
aardig productiefquote:Op maandag 21 november 2011 20:11 schreef Seam het volgende:
25k
Ik zit op 140k
Bijna alle shouts nu@ 50 uur spelen.
Ja alchemy zuigt ballen later, omdat potion shops altijd zo'n lage pot hebben. Gewoon een Dwemer Ruine plunderen een aantal keer voor alle producten om te smelteren en dan heb je zo'n 200 Dwarmen Metal Ingot en kun je met smithing bakken met geld verdienen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:12 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
aardig productief
heb ook 50 uur op de teller en denk ik 8 woorden geleerd en 20k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |