abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105135156
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:43 schreef Gentileschi het volgende:

[..]

Babytruitjes breien :?
lapjesdeken

[ Bericht 10% gewijzigd door Plumootje op 03-12-2011 23:08:50 ]
pi_105135615
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:08 schreef Plumootje het volgende:
Kinderen zijn leuk, maar ook ècht handenbindertjes en op z'n tijd etterbakkies. Bezint eer gij begint...
Daarom hebben wij ze weer weggedaan. Het was voor even wel leuk, maar het konijn bleek allergisch.
Farts are jazz to assholes
pi_105136140
:X
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:38:14 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105136441
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:10 schreef trabant het volgende:

Daarom hebben wij ze weer weggedaan. Het was voor even wel leuk, maar het konijn bleek allergisch.
:D
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105141166
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:55 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Voor de kleinkinderen in spé. ;)
Maar je weet toch wel dat er zonder eigen kindjes geen eigen kleinkinderen komen...of zie jij dat anders ?

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef Bluezz het volgende:
"Aura" - migraine patiënt meldt zich.
Ik zit nu in de overgang, ik ben nu 52 (hopelijk aan de goeie kant van de overgang, duurt me veel te lang, vanaf 2008 bezig }:| ) en ja de migraine neemt af/is bijna weg.

Ik heb 2 zonen (nu 24 en 27) maar ik heb vaak, heel vaak in bed gelegen, 1 dag soms 2 dagen en dat was echt ongelofelijk lastig.
Niet alleen omdat je het hele gezinsleven in de war stuurt, maar je ook vaak Nee moet zeggen en iemand anders de leuke dingen met je kinderen ziet doen (of hoort achteraf) je in allerlei bochten moet wringen om opvang te kunnen krijgen.
Altijd ad hoc en accuut omdat je het bijna niet ziet/voelt aankomen.

Ik was vrij jong moeder (23) heb me in die tijd nooit afgevraagd of die migraine en kinderen te combineren waren, maar man man wat heb ik vaak jankend van frustratie en ellende na zo'n aanval spijt gehad. En kwaad op mezelf, mijn migraine.
Wat heb ik vaak met die kinderen te doen gehad ;(
:( :r

Oh ja en tijdens de zwangerschappen ook aanvallen gehad, dus maak je geen illusies ;)
Lijkt veel op mijn hormonale ellende, hoewel ik eigenlijk altijd hoofdpijn had ging het juist later toen de jongste geboren was over in migraine.

Door verwijdering van allebei mijn eierstokken kwam ik in de overgang .....halleluja wat een verademing, ok af en toe aanvallen van enige oververhitting...maar aju zware hoofdpijn, aju migraine aanvallen. Wanneer ik nu een dag hoofdpijn heb door bv te laat naar bed dan denk ik ...hoe heb ik het ooit volgehouden toen . Die pijn damn....gelukkig is het nu ook na 2 paracetamol weg :D
pi_105143445
@ zuster clivia: Ik dacht aanvankelijk aan adoptie. Er zullen toch wel oma's en opa's zijn die eens een eigen kind hebben genomen maar dat eigen kind wil haar eigen kind niet en oma en opa willen hun kleinkind ook niet, omdat ze geen op en oma willen zijn. Klinkt een beetje maf, maar is wel een optie. :{
pi_105145489
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:27 schreef Plumootje het volgende:
@ zuster clivia: Ik dacht aanvankelijk aan adoptie. Er zullen toch wel oma's en opa's zijn die eens een eigen kind hebben genomen maar dat eigen kind wil haar eigen kind niet en oma en opa willen hun kleinkind ook niet, omdat ze geen op en oma willen zijn. Klinkt een beetje maf, maar is wel een optie. :{
Dan had je zoiets duidelijker moeten beschrijven in je posting.

M.b.t. TS, denk dat ze zelf eigenlijk inwendig heel goed weet wat ze wil.
pi_105147199
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:27 schreef Plumootje het volgende:
Oke, op die manier, het kwam nogal kwetsend over vandaar ?? :)
pi_105149612
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:59 schreef zusterclivia het volgende:

[..]

Oke, op die manier, het kwam nogal kwetsend over vandaar ?? :)
Oeps... :% dat spijt me oprecht. Daar heb ik totaal niet bij stilgestaan :@
pi_105150346
...heb 't al veranderd... :{
pi_105157617
:*
pi_105161823
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:21 schreef Gentileschi het volgende:

[..]

M.b.t. TS, denk dat ze zelf eigenlijk inwendig heel goed weet wat ze wil.
Verbaasd me dat je TS nog altijd serieus neemt :{ . Ik niet meer :N .
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:22:31 #113
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_105256461
@ZusterClivia: Dankjewel voor je posts! Slechts iemand die dezelfde ellende doormaakt als jijzelf, kan een zinnig oordeel/advies geven, en dat is precies wat je hebt gedaan. Dankjewel voor de moeite!
Alle andere ruis leg ik naast me neer want wat moet ik ermee (buiten er diagonaal een blik op werpen)? Gelukkig was BB oplettend genoeg om <such> in te zien en mijn andere topic te sluiten. Thank God!
-Laatste Post-
Never Judge A Book By Its Cover
pi_105261039
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:22 schreef kalinka het volgende:
@ZusterClivia: Dankjewel voor je posts! Slechts iemand die dezelfde ellende doormaakt als jijzelf, kan een zinnig oordeel/advies geven, en dat is precies wat je hebt gedaan. Dankjewel voor de moeite!
Alle andere ruis leg ik naast me neer want wat moet ik ermee (buiten er diagonaal een blik op werpen)? Gelukkig was BB oplettend genoeg om <such> in te zien en mijn andere topic te sluiten. Thank God!
-Laatste Post-
Wat een omslag vanuit je openingspost! Daar gaf je aan open te staan voor alle reacties, en nu neem je alleen reacties van mensen die jij als lotgenoten betitelt serieus? Daganniewerken op fok. :N
Omdat er zeker ook zinnige dingen weden gezegd heb ik het in eerste instantie opengelaten, ondanks de hints naar persoonlijke vetes die blijkbaar hier uitgevochten moesten worden. Maar nu gaat er een slotje op.
Mocht je het hier niet mee eens zijn, dan verwijs ik je naar ons FB topic.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')