Daarom hebben wij ze weer weggedaan. Het was voor even wel leuk, maar het konijn bleek allergisch.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:08 schreef Plumootje het volgende:
Kinderen zijn leuk, maar ook ècht handenbindertjes en op z'n tijd etterbakkies. Bezint eer gij begint...
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:10 schreef trabant het volgende:
Daarom hebben wij ze weer weggedaan. Het was voor even wel leuk, maar het konijn bleek allergisch.
Maar je weet toch wel dat er zonder eigen kindjes geen eigen kleinkinderen komen...of zie jij dat anders ?quote:
Lijkt veel op mijn hormonale ellende, hoewel ik eigenlijk altijd hoofdpijn had ging het juist later toen de jongste geboren was over in migraine.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef Bluezz het volgende:
"Aura" - migraine patiënt meldt zich.
Ik zit nu in de overgang, ik ben nu 52 (hopelijk aan de goeie kant van de overgang, duurt me veel te lang, vanaf 2008 bezig) en ja de migraine neemt af/is bijna weg.
Ik heb 2 zonen (nu 24 en 27) maar ik heb vaak, heel vaak in bed gelegen, 1 dag soms 2 dagen en dat was echt ongelofelijk lastig.
Niet alleen omdat je het hele gezinsleven in de war stuurt, maar je ook vaak Nee moet zeggen en iemand anders de leuke dingen met je kinderen ziet doen (of hoort achteraf) je in allerlei bochten moet wringen om opvang te kunnen krijgen.
Altijd ad hoc en accuut omdat je het bijna niet ziet/voelt aankomen.
Ik was vrij jong moeder (23) heb me in die tijd nooit afgevraagd of die migraine en kinderen te combineren waren, maar man man wat heb ik vaak jankend van frustratie en ellende na zo'n aanval spijt gehad. En kwaad op mezelf, mijn migraine.
Wat heb ik vaak met die kinderen te doen gehad![]()
Oh ja en tijdens de zwangerschappen ook aanvallen gehad, dus maak je geen illusies
Dan had je zoiets duidelijker moeten beschrijven in je posting.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:27 schreef Plumootje het volgende:
@ zuster clivia: Ik dacht aanvankelijk aan adoptie. Er zullen toch wel oma's en opa's zijn die eens een eigen kind hebben genomen maar dat eigen kind wil haar eigen kind niet en oma en opa willen hun kleinkind ook niet, omdat ze geen op en oma willen zijn. Klinkt een beetje maf, maar is wel een optie.
Oke, op die manier, het kwam nogal kwetsend over vandaar ??quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:27 schreef Plumootje het volgende:
@ zuster clivia: Ik dacht aanvankelijk aan adoptie. Er zullen toch wel oma's en opa's zijn die eens een eigen kind hebben genomen maar dat eigen kind wil haar eigen kind niet en oma en opa willen hun kleinkind ook niet, omdat ze geen op en oma willen zijn. Klinkt een beetje maf, maar is wel een optie.
Oeps...quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:59 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Oke, op die manier, het kwam nogal kwetsend over vandaar ??
Verbaasd me dat je TS nog altijd serieus neemtquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:21 schreef Gentileschi het volgende:
[..]
M.b.t. TS, denk dat ze zelf eigenlijk inwendig heel goed weet wat ze wil.
Wat een omslag vanuit je openingspost! Daar gaf je aan open te staan voor alle reacties, en nu neem je alleen reacties van mensen die jij als lotgenoten betitelt serieus? Daganniewerken op fok.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:22 schreef kalinka het volgende:
@ZusterClivia: Dankjewel voor je posts! Slechts iemand die dezelfde ellende doormaakt als jijzelf, kan een zinnig oordeel/advies geven, en dat is precies wat je hebt gedaan. Dankjewel voor de moeite!
Alle andere ruis leg ik naast me neer want wat moet ik ermee (buiten er diagonaal een blik op werpen)? Gelukkig was BB oplettend genoeg om <such> in te zien en mijn andere topic te sluiten. Thank God!
-Laatste Post-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |