abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104654481
Ik ken het verhaal:p Voorheen dronk ik echt veel ijsthee. Nu hoef ik dat niet te doen ik drink het en 5 minuten later ben ik al kotsmisselijk en binnen een kwartier weer alles kwijt. dan liever thee daarintegen wel een fruitthee smaakt toch beter xd nou ik hoop dat het bij je werkt. Hoor het wel;)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_104654547
Sonnetje
ik wist toen ik 4 weken was dat ik zwanger was en was toen al enorm misselijk. de misselijkheid isnu zo goed als weg op bepaalde producten na maar eht overgeven is gebleven dus hopelijk trekt het nog bij:P hoop voor jou dat je geluk hebt en er gewoon helemaal geen last van krijgt
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  maandag 21 november 2011 @ 22:13:28 #278
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_104654789
Nieuwe kleintjes geboren, gefeliciteerd TJ *O* , Raantje *O* en Jessie *O*

Troeta, jij gefeliciteerd met je 2e streepje *O*

Evenstar, even rust tussendoor. Bizar hoor, hopelijk kun je gauw weer verder met je bevalling :*

Zo, schoonouders zijn ook ingelicht, Devin heeft ze aan de telefoon verteld dat mama een baby in d'r buik heeft :D
Mijn ouders wisten het al, 2 collega's weten het sinds vandaag.... dus hier mag ik ook in het lijstje:
Rond 15 juli krijgen we er als het goed is een kindje bij *)
.... met gevoel voor drama....
  maandag 21 november 2011 @ 22:13:47 #279
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104654803
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:06 schreef Incantrix het volgende:
Fluugs, op het plaatje bij de rode stip in de buurt, dus zeg maar bij het begin van de zenuw, zitten ook je SI-gewrichten en daar kun je ook last van hebben. Dat hat ik ook, en Rocka ook tijdens haar zwangerschap van Flip (en met haar geluk Asy vast ook -O- )..
Dat is bij mij precies de plek die zeer doet en dus mijn rechterbil van de ischias.
Maar goed, ik ben al over de helft en tot dusver heb ik het overleefd.
Heb jij nu nog nergens last van wat dit soort dingen betreft?

Zo, en nu ga ik echt mijn bed opzoeken. Morgen weer dreumesdagje...
Truste meiden :*
pi_104654808
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef Sam1993 het volgende:
Sonnetje
ik wist toen ik 4 weken was dat ik zwanger was en was toen al enorm misselijk. de misselijkheid isnu zo goed als weg op bepaalde producten na maar eht overgeven is gebleven dus hopelijk trekt het nog bij:P hoop voor jou dat je geluk hebt en er gewoon helemaal geen last van krijgt
Dat zou helemaal.mooi zijn :D
Helemaal geen kwaaltjes zou super zijn. Maar heb wel zoiets van als de misselijkheid t ergste is is dat ook te overzien. T was vooral s ochtends en als k eerst at voor t douchen ging t ook prima. T was niet heel heftig ofzo :) gewoon wel s vervelend mja
  maandag 21 november 2011 @ 22:14:23 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104654855
Ooh Kersjes wat moedig van je! :o
Van harte gefeliciteerd! *O*
pi_104655015
Kersjes! Wat tof! Gefeliciteerd *O* *O* *O*
  maandag 21 november 2011 @ 22:17:13 #283
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_104655040
Oh, behalve het geheime kliekje weet niemand het op FB nog!!
Graag even zo houden alstublieft :)
.... met gevoel voor drama....
pi_104655244
Leuk Kersjes!
:)
pi_104655252
Gefeliciteerd Jessie!
Tralalalaaa
pi_104655256
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:13 schreef Kersjes het volgende:
Nieuwe kleintjes geboren, gefeliciteerd TJ *O* , Raantje *O* en Jessie *O*

Troeta, jij gefeliciteerd met je 2e streepje *O*

Evenstar, even rust tussendoor. Bizar hoor, hopelijk kun je gauw weer verder met je bevalling :*

Zo, schoonouders zijn ook ingelicht, Devin heeft ze aan de telefoon verteld dat mama een baby in d'r buik heeft :D
Mijn ouders wisten het al, 2 collega's weten het sinds vandaag.... dus hier mag ik ook in het lijstje:
Rond 15 juli krijgen we er als het goed is een kindje bij *)
Wat super zeg! Gefeliciteerd en stoer ook *O*

En geheime kliekjes? }:|
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104655285
Verse baby's gefeliciteerd! Zag prachtige foto's voorbij komen.

Troeta, sonnetje en kersjes van harte met jullie 2de streepje!

Echt leuk inderdaad om de 2010 mama's hier ook weer te zien. Wij hebben op Lotte erg lang moeten wachten met een miskraam tussendoor en aangezien ze 9 maanden ontzwangeren aanraden zijn we daarna weer begonnen en was het in 1x raak! Schrikken maar we zijn er super blij mee. Hadden meer verwacht van goh als Lotte naar de kleuterschool gaat zal de 2de wel komen haha
  maandag 21 november 2011 @ 22:21:13 #288
30252 Soempie
Procreating
pi_104655314
Kersjes, gefeliciteerd! ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 21 november 2011 @ 22:24:47 #289
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104655547
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef Soempie het volgende:
Wat een mooi jongetje. O+ Zoveel haartjes al.

En TJ, ik had gehoopt dat je iets anders zou zeggen. :')
Ja dat had ik eigenlijk ook gehoopt maar toch :N

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Marrije het volgende:

[..]

Herkenbaar! Pas nu heb ik voor het eerst het gevoel dat het wel goed is zo, we zijn bijna compleet.

TJ, dus deze hersteldagen wegen niet op tegen de weeen die je had. Dat geeft moed oO<

Mooi Jessie, baby's met haar vind ik O+
Marrije, het is geen pretje om te lopen zo en je krijgt ook een hele lijst mee wat je de eerste 2 tot 6 weken niet mag doen, zoals fietsen, autorijden en stofzuigen.
En ik loop nu als een dubbele bejaarde...

En als je aan 1 wee denk, dan denk je ik heb liever weeen dan een keizersnee... of aan 5 weeen...
Maar toen ik 4 uur doorlopend weeen hadden waar geen 10 of 5 minuten tussenzaten toen maakte het mij eigenlijk niet meer uit, als hij er maar uit was....
Al moet ik zeggen , klinkt toch tegenstrijdig, ik heb toch een traantje gelaten toen ik eenmaal aan de ruggeprik te horen kreeg dat het een keizersnee zou worden...
Maar ja, toen had ik geen pijn meer.
(al zetten ze tijdens persweeen meestal de ruggeprik uit :o :o :o
Ik ben gewoon een pijn en een angsthaast :+ met de pijngrens van een mug :Y *O*

Maar nu kan ik gaan genieten ondanks de keizersnee...
Maar het is geen "vakantie" want de vrouwen die hier "normaal" waren bevallen, hadden wel pijn en liepen moeilijk maar je kon het wel lopen noemen :P
Ik schuifel meer _O- .
Ook als ik nu plas of poep geen idee ik voel niet uit welk gat het komt :@ maar dat zou komen omdat de boel beneden nog opgezwollen is zeiden ze....van die prettige weeen die maar niet voor ontsluiting zorgden volgens mij.
Maar ik denk maar zo, gebeurd is gebeurd en het hersteld al weer en elke dag weer wat beter en straks loop ik weer rond te springen. :+
Zie normaal ben ik best positief :9 alleen tijdens een zwangerschap niet _O-

Rayen is wel afgevallen, zo'n 7 procent, dus dat is nog binnen de marge van 10 procent.
Hij drinkt verder goed, aanhappen is soms effe moeilijk en duurt effe maar de ene keer sneller dan de andere...
Hij maakt dan ook van die zielige piepgeluidjes als het niet lukt O+ en als het dan nog niet lukt zet hij een driftige keel op ;) en moet ik hem eerst kalmeren O+ :+

Ik kan niet wachten tot morgen totdat ik hem ook jullie kan laten zien O+
Rayen 2½ jaar!
pi_104655619
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef Rixtje het volgende:
Verse baby's gefeliciteerd! Zag prachtige foto's voorbij komen.

Troeta, sonnetje en kersjes van harte met jullie 2de streepje!

Echt leuk inderdaad om de 2010 mama's hier ook weer te zien. Wij hebben op Lotte erg lang moeten wachten met een miskraam tussendoor en aangezien ze 9 maanden ontzwangeren aanraden zijn we daarna weer begonnen en was het in 1x raak! Schrikken maar we zijn er super blij mee. Hadden meer verwacht van goh als Lotte naar de kleuterschool gaat zal de 2de wel komen haha
Dank je! jij ook nog gefeliciteerd! Alles goed met Lotte ook?
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef miss-jones25 het volgende:
Sorrrry Troeta

Ik vergeet de hele tijd je te feliciteren

Dusssss Gefeliciteerd *O*
Dank je wel! alles goed met jou??
  maandag 21 november 2011 @ 22:26:05 #291
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_104655630
Jeeeeeej Kersjes! Wat een leuk nieuwtje!
Gefeliciteerd!!!
pi_104655961
Even heel snel zonder gelezen te hebben maar er komt een jongetje bij! Dus straks ben ik een meisjes en een jongensmoeder <3
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_104656028
Wat leuk sproet O+ een broertje voor mini sproet O+
pi_104656346
Kersjes ook gefeliciteerd!!
pi_104656476
Kersjes, van harte feli met je zwangerschap! O+
pi_104658534
Sproet wat leuk een jongetje!

Het gaat erg goed Troeta deze zwangerschap lijkt wel voorbij te vliegen terwijl die van Lotte voor mijn gevoel voorbij kroop. Met Lotte gaat het ook goed die is erg druk met gaan staan!

TJ wat kan je het heerlijk vertellen!
pi_104659280
TJ, Raantje en Jessie, gefeliciteerd met jullie kleintjes! *O* Heerlijk!

Troeta en Kersjes, gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom hier! *O*

Oh Sproetje, wat leuk, een jongetje. O+
Jongetjes zijn zo leuk.

Ons voorspellende nichtje, die tot nu toe alle keren het geslacht goed heeft voorspeld in de familie denkt dat we een meisje krijgen.
Ko is ervan overtuigd dat hij een zusje krijgt. O+
Haha, ik ben zo benieuwd! Nog maximaal 20 weken! :D
Wat gaat het snel zeg.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_104664229
Môgge. Meld met baby nog in de buik.

Het gerommel is gisteren rond een uur of 11 gestopt. Ioc heb alleen maar heel erg veel pijn in mijn rug. En dan ook echt precies op één enkele plek. En paracetamol lijkt niet te werken. Alleen warmte dmv een kruiken geeft wat verlichting. Geen idee waar de pijn vandaan komt. Ik weet alleen dat ik er gisteren na een dutje mee wakker werd. Ik heb dus ook geen idee of ik de huisarts hiervoor moet bellen of het ziekenhuis. Jullie een idee?
pi_104664321
Sproet een jongen, zo leuk!!! Ik ben zo benieuwd wat ik dan in mijn buik heb :D nog even geduld tot feb :D

Kers!!! Daar ben je!! Juli wordt vet gezellig zo! Ik hoop dat eea je bespaard blijft dit keer :*

SB bellen kan altijd, gewoon even doen! Hopelijk gaat het snel echt doorzetten bij je!
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2011 @ 07:16:51 #300
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104664330
snel posten voordat het topic sluit :o :@

jessie! gefeliciteerd met je tropische verrassing ! *O*
(hoe spreek je het uit? )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')