quote:
Ja dat had ik eigenlijk ook gehoopt maar toch
quote:
Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Marrije het volgende:[..]
Herkenbaar! Pas nu heb ik voor het eerst het gevoel dat het wel goed is zo, we zijn bijna compleet.
TJ, dus deze hersteldagen wegen niet op tegen de weeen die je had. Dat geeft moed
Mooi Jessie, baby's met haar vind ik

Marrije, het is geen pretje om te lopen zo en je krijgt ook een hele lijst mee wat je de eerste 2 tot 6 weken niet mag doen, zoals fietsen, autorijden en stofzuigen.
En ik loop nu als een dubbele bejaarde...
En als je aan 1 wee denk, dan denk je ik heb liever weeen dan een keizersnee... of aan 5 weeen...
Maar toen ik 4 uur doorlopend weeen hadden waar geen 10 of 5 minuten tussenzaten toen maakte het mij eigenlijk niet meer uit, als hij er maar uit was....
Al moet ik zeggen , klinkt toch tegenstrijdig, ik heb toch een traantje gelaten toen ik eenmaal aan de ruggeprik te horen kreeg dat het een keizersnee zou worden...
Maar ja, toen had ik geen pijn meer.
(al zetten ze tijdens persweeen meestal de ruggeprik uit
Ik ben gewoon een pijn en een angsthaast

met de pijngrens van een mug
Maar nu kan ik gaan genieten ondanks de keizersnee...
Maar het is geen "vakantie" want de vrouwen die hier "normaal" waren bevallen, hadden wel pijn en liepen moeilijk maar je kon het wel lopen noemen
Ik schuifel meer

.
Ook als ik nu plas of poep geen idee ik voel niet uit welk gat het komt

maar dat zou komen omdat de boel beneden nog opgezwollen is zeiden ze....van die prettige weeen die maar niet voor ontsluiting zorgden volgens mij.
Maar ik denk maar zo, gebeurd is gebeurd en het hersteld al weer en elke dag weer wat beter en straks loop ik weer rond te springen.
Zie normaal ben ik best positief

alleen tijdens een zwangerschap niet
Rayen is wel afgevallen, zo'n 7 procent, dus dat is nog binnen de marge van 10 procent.
Hij drinkt verder goed, aanhappen is soms effe moeilijk en duurt effe maar de ene keer sneller dan de andere...
Hij maakt dan ook van die zielige piepgeluidjes als het niet lukt

en als het dan nog niet lukt zet hij een driftige keel op

en moet ik hem eerst kalmeren
Ik kan niet wachten tot morgen totdat ik hem ook jullie kan laten zien