quote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef antidood1 het volgende:
De TT is "Excuses UDOWU", de eerste 2 zinnen van de OP zijn dan ook excuses en de rest is alleen maar banbespreking en opnieuw de discussie proberen op de laten waaien
En dan ook nog die link naar je eigen topic![]()
Dit dus. En dit:quote:Op maandag 21 november 2011 14:57 schreef BBQSausage het volgende:
Iedereen haten op UDOWUAls je het zo erg vindt, post / lees daar dan gewoon niet meer. Doe ik ook niet meer.
Triest gedoe om je frustratie te uiten over een topicreeks
quote:Op maandag 21 november 2011 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
Oerbeer heeft zich een nacht lang uit de naad gewerkt om te voorkomen dat een kutuser het hele forum onderspamde. Niks kan zijn reputatie als mod meer schaden.
Nee, hij heeft weldegelijk een punt.quote:
Als het zo makkelijk was zou er ook nooit oorlog zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, hij heeft weldegelijk een punt.
Daarnaast; waarom al die haat? Wat mij betreft gaat iedereen gewoon normaal met elkaar om.
Oh ja, dat was het probleem!quote:Op maandag 21 november 2011 16:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was zou er ook nooit oorlog zijn.
Dan wordt het zo'n saaie boel hier.quote:Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat iedereen gewoon normaal met elkaar om.
ik doe normaal, maar oerbeer is heel erg pedant!quote:Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, hij heeft weldegelijk een punt.
Daarnaast; waarom al die haat? Wat mij betreft gaat iedereen gewoon normaal met elkaar om.
Je stelt je best wel aan dame.quote:Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik doe normaal, maar oerbeer is heel erg pedant!
Ligt er aan hoor, "normaal met elkaar om gaan" is een heel ruim begrip.quote:Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dan wordt het zo'n saaie boel hier.
alleen omdat je het ergens niet mee eens bent ga je je zo aanstellen, serieusquote:Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik doe normaal, maar oerbeer is heel erg pedant!
helemaal niet hij doet tegen meer mensen erg pedantquote:Op maandag 21 november 2011 16:45 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Je stelt je best wel aan dame.
ik deed dat nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:48 schreef muhahaha het volgende:
*Ja meester zij begonnen boehoe snik snik*
Je had al een eigen reeks en nu vernaggel je een andere reeks.
Ik zal er verder geen worden meer aan vuil maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |