abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2011 @ 13:11:00 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_104625952
De dreumesjes:

13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
18 november 2009: Thyn, zoon van DutchieBre
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
09 maart 2010: Lucas, zoon van Cooki
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: D, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
  maandag 21 november 2011 @ 13:12:44 #2
259886 pessie
pi_104626005
En nu ga ik mn huis in dozen pakken. Ook Nathan's kast, al ligt die nu lekker te slapen.
pi_104626264
Ik vond hoogzwanger in de zomer goed te doen hoor :D k doe t gewoon nog een keer :D
  maandag 21 november 2011 @ 13:20:52 #4
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104626285
pessie, 2013 is ook goed hoor :Y
Neem ik dan wel een paar extra verlofdagen op ;)

Sola, ook al een snotjong ;)
Fijn dat ze nog lekker slaapt...

Son :D
pi_104626333
De laatste twee weken van mijn eerste zwangerschap waren een flinke hittegolf. Fantastisch O+ DIe weken zou ik zo weer over doen.
pi_104626480
Had mij ook wel lekker geleken om in de zomer hoogzwanger te zijn O+ Maar ja, toen Hannah werd geboren lag er sneeuw en nu ben ik uitgerekend op 1 januari dus weer een winterkindje. Ergens ook wel heel knus om te cocoonen met warme chocomelk en kruidnootjes c_/
pi_104626522
Ik wil eigenlijk niet weten hoeveel van mijn mede-zwangeren er opnieuw zwanger zijn. Ik vind het eerlijk gezegd nogal confronterend :@

En voor alle duidelijkheid: ik vind het voor iedereen heel fijn dat ze opnieuw zwanger zijn (gefeliciteerd trouwens als ik iemand gemist heb), maar ik zou zelf zó graag opnieuw zwanger zijn (onafhankelijk van wie er nu wel of niet zwanger is), dat ik het soms moeilijk heb met volgen in Z&G. Maar hier is het niet van het niet lukken, maar van het niet willen beginnen -O-

En het seizoen kan me gestolen worden :7 Desnoods moet ik een koude winter én een snikhete zomer door ;)
  maandag 21 november 2011 @ 13:36:11 #8
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104626775
Leonie :*
Ik vind het zo jammer dat het zo loopt voor je. Wil P helemaal niet meer? Ik bedoel eenmaal in de mm was je toch vrij snel zwanger of niet?

Ik moet er eerlijk bijzeggen dat ik ook niet precies weet wie van mijn medezwangeren er zwanger is hoor. Wij hebben het gedaan in ons eigen tempo.

Leonie, doe je nog eens een update met pica van Thomas O+
  maandag 21 november 2011 @ 13:37:43 #9
259886 pessie
pi_104626839
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:27 schreef octopussy het volgende:
Had mij ook wel lekker geleken om in de zomer hoogzwanger te zijn O+ Maar ja, toen Hannah werd geboren lag er sneeuw en nu ben ik uitgerekend op 1 januari dus weer een winterkindje. Ergens ook wel heel knus om te cocoonen met warme chocomelk en kruidnootjes c_/
Zal ik nu een extra zak kopen en naar je sturen als kraamcadeau :P (grapje).

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:28 schreef leonieke het volgende:
Ik wil eigenlijk niet weten hoeveel van mijn mede-zwangeren er opnieuw zwanger zijn. Ik vind het eerlijk gezegd nogal confronterend :@

En voor alle duidelijkheid: ik vind het voor iedereen heel fijn dat ze opnieuw zwanger zijn (gefeliciteerd trouwens als ik iemand gemist heb), maar ik zou zelf zó graag opnieuw zwanger zijn (onafhankelijk van wie er nu wel of niet zwanger is), dat ik het soms moeilijk heb met volgen in Z&G. Maar hier is het niet van het niet lukken, maar van het niet willen beginnen -O-

En het seizoen kan me gestolen worden :7 Desnoods moet ik een koude winter én een snikhete zomer door ;)
Aangezien wij snel zwanger waren is het ook niet niet lukken maar (nog) niet willen beginnen.
Is het omdat jullie in het ziekenhuis zwanger zijn geraakt dat je dat niet ziet zitten? Of is het nu omdat Thomas nog klein is dat je liever wacht? Volgens mij is het in België wel "normaler" om meer leeftijdsverschil te hebben, of heb ik dat mis?

Ik lees net dat je je man misschien niet meekrijgt -O- . Ik kan me een post herinneren toen Thomas net geboren was dat hij zei dat hij er nog wel 1 wilde O+ misschien even herhalen :P

Een foto van Thomas klinkt goed! Heel lang geleden dat ik die gezien heb volgens mij!
pi_104626840
ik zie meer snotneusjes hier. bij ons ook. gelukkig heeft ravi (nog) niet de zeehondimitatie van zn zusje overgenomen. alhoewel hij dat geloof ik errug jammer vindt, aangezien dat een kek lekker hoestdrankje levert :s)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 21 november 2011 @ 13:42:40 #11
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104627022
winterklindjes zijn heel leuk! O+ Vooral als ze op 7 januari geboren worden. O+ Buiten 's nachts -15oC, helemaal leuk. Mijn vader heeft van die avond meteen foto's buiten gemaakt van de sneeuw en zo. Hebben we een sfeerimpressie van haar geboorteavond. O+

Ik bracht Aviva vanochtend naar de groep, en ik keek om me heen en zag alleen minibaby's. Mijn kindje wordt groot! O+ We staan nu al op de 11e plaats. :o

We hebben trouwens gister geverfd met de kinderen. Met dank aan het filmpje van freecell, toen durfde ik het aan. ;) Kinderen uitgekleed, slabs voor, tafel beschermd, een kwastje per persoon en schilderen maar. Eerst vond PR het maar eng, maar uiteindelijk heeft hij ook een mooi boompje geschilderd :D Zaten we met z'n vieren stilletjes te werken aan onze kunstwerken. O+
Daarna de kinderen in bad gedumpt.
Was erg geslaagd!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_104627111
Oh wat klinkt dat leuk.
Ik ga as woensdag ook maar eens verven met Mart.
  maandag 21 november 2011 @ 13:45:35 #13
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104627118
Nog niet goed bijgelezen:

Pessie! Ik ook niet hoor... en de komende jaren ook niet...
Wellicht blijven we gezellig met z'n 3tjes... maar anders op z'n vroegst over een jaar of 4/5 een broertje of zusje voor Oona..

(als t ons dan nog gegunt is)

[ Bericht 8% gewijzigd door Reilain op 21-11-2011 14:12:16 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  maandag 21 november 2011 @ 13:59:01 #14
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104627624
Volgens mij heeft M. een ander kind meegenomen van het kdv afgelopen vrijdag!
Ze slaapt weer geweldig goed... eet lekker en is de vrolijkheid zelf...

Wat heerlijk is dit zeg...

As we speak heeft ze net de hele bak met megablocks omgegooit en is ze ze allemaal weer terug in de bak aan het gooien... Opruimen doet ze erg graag _O_
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_104627728
De 6 IUI's zijn op, dus moeten we over naar IVF en dat ziet P. niet zitten (hij heeft ook altijd gezegd dat IVF voor hem de stap te ver was).
Dat de IUI's op waren is in juni als een grote schok gekomen. Ik had P. net kunnen overtuigen om contact op te nemen met het ziekenhuis om eens een eerste gesprek te hebben om te zien wat de stappen gingen zijn en toen kregen we een brief dat de 4 hormoonbehandelingen zonder inseminatie ook als IUI worden aanzien.

Ik zou zelf heel graag terug beginnen, gewoon omdat we weten dat het nog een tijdje zal duren vooraleer ik zwanger zou kunnen zijn (de intake voor IVF duurt gewoon al een tijd). Maar je moet er toch écht voor met twee zijn ;)

Voor wat het leeftijdsverschil betreft, kijk ik niet echt naar de mensen rondom mij. Iedereen moet daarin doen waar ze zich goed bij voelen (en ik zou me zo goed voelen bij een tweede :D ;) )

Ik zal vanavond nog eens zien voor een foto. Op mijn facebook staan er alleszins wel nog een aantal recente :Y
pi_104628336
Ik haak ook maar weer aan, dit onderwerp spreekt me op het moment erg aan O-) ;)

Toevallig hebben we het er gisteren nog over gehad, een 2e kindje. En ook hier willen we nog niet beginnen, maar omdat het in huis een chaos is (we verbouwen 1 van de 2 woonkamers en de badkamer op eigen tempo :X), en ik net weer m'n sociale leven voor m'n gevoel terug heb zonder dramakind thuis. En toch, ik zou zooooo graag weer willen O+
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 21 november 2011 @ 14:33:01 #17
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_104629037
Ook ik haak ik, spreekt hier ook aan.

Van de ene kant heel graag een tweede, en dan is het ook goed, dan zijn we klaar. Ik merk gewoon dat mijn werk bij de overheid het niet voor mij is, ik wil graag verder en mijn ambities verder invullen maar ook een tweede kindje dus ja wanneer?

Van de andere kant, neeeee, niet nu! Mijn dame slaapt zo slecht en is zo vroeg wakker dat ik niet zou weten hoe ik dat met twee kindjes zou moeten doen. Met 1 heb ik al last van die enorme vermoeidheid, laat staan met twee. Daarbij is haar gezondheid ook nog steeds niet je van het en mijn werk nu nog heel flexibel daarin.

Leeftijdverschil maakt me niets uit, zus en ik schelen anderhalf jaar en die relatie is niet altijd goed geweest. Man en schoonzus schelen vier jaar en kunnen veel beter met elkaar over weg.
  maandag 21 november 2011 @ 14:53:27 #18
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104629860
Davinia, leuk hè? O+
Zijn er foto's gemaakt? O-)

Reilain, heerlijk toch dat je meisje weer lekker in d'r vel zit?

Leonie, ik vind het zo moeilijk en zo niet eerlijk voor je...

Morretje, dan kun je nog even lekker hard rammelen totdat de verbouwchaos achter de rug is O+

becky, ik redeneerde 'gewoon' zo: moe ben ik nu toch al incl gebroken nachten. Liever dan nu meteen door dan strakjes als alles weer rustig is opnieuw beginnen. En zeker als je nu nog werk hebt wat lekker 'meewerkt'.
Ow en leeftijdsverschil: mijn man heeft een collega met kinderen dicht op elkaar die als advies gaf 'nooit doen, 1 groot drama'. Andere collega van hem heeft ze veel verder uit elkaar en die zegt 'altijd ruzie thuis, ik zou ze kort op elkaar doen'. Zoveel mensen, zoveel meningen.
Ik denk dat je alleen maar kan doen wat bij je eigen situatie en wensen past.

Als ik Harry vraag waar de baby in de buik is, dan wijst hij achteloos op mijn buik (of borsten :X ). De baby schopt altijd tegen Harry als hij op mijn buik ligt. Heel gezellig. Ik ben benieuwd als hij straks de baby kan voelen, wat hij er dan van vindt O+
  maandag 21 november 2011 @ 14:55:57 #19
259886 pessie
pi_104629962
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef leonieke het volgende:
De 6 IUI's zijn op, dus moeten we over naar IVF en dat ziet P. niet zitten (hij heeft ook altijd gezegd dat IVF voor hem de stap te ver was).
Dat de IUI's op waren is in juni als een grote schok gekomen. Ik had P. net kunnen overtuigen om contact op te nemen met het ziekenhuis om eens een eerste gesprek te hebben om te zien wat de stappen gingen zijn en toen kregen we een brief dat de 4 hormoonbehandelingen zonder inseminatie ook als IUI worden aanzien.

Ik zou zelf heel graag terug beginnen, gewoon omdat we weten dat het nog een tijdje zal duren vooraleer ik zwanger zou kunnen zijn (de intake voor IVF duurt gewoon al een tijd). Maar je moet er toch écht voor met twee zijn ;)

Voor wat het leeftijdsverschil betreft, kijk ik niet echt naar de mensen rondom mij. Iedereen moet daarin doen waar ze zich goed bij voelen (en ik zou me zo goed voelen bij een tweede :D ;) )

Ik zal vanavond nog eens zien voor een foto. Op mijn facebook staan er alleszins wel nog een aantal recente :Y
Wat ontzettend jammer leo :* .
pi_104631620
Leo :* ik begrijp het heel goed... 't is gewoon zuur!! en ik vind wat dat betreft het Belgische stelsel ook raar... Het is bewezen dat IUI bij jullie werkt.. dat is een veel minder belastende en minder kostende behandeling dan IVF....
pi_104632526
Hier begint het ook een beetje te kriebelen met betrekking tot een tweede.
Liefst zou ik komende zomer weer beginnen aan het hele traject. Maar wij komen uit omgeving Leiden en moeten voor de behandeling helemaal naar Brussel (zelfde ziekenhuis als Leo) omdat de behandeling die wij doen in Nederland niet is toegestaan.

Verder vond ik PGD/ICSI nummer één emotioneel ontzettend zwaar (en dan zijn wij nieteens verminderd vruchtbaar of iets dergelijks) waardoor ik enorme twijfels heb of ik het nog wel een tweede keer wil. Lichamelijk was het allemaal een eitje, maar omg wat een emotionele rollercoaster zijn die 4 weken van de behandeling geweest. :{

Kortom... ik (wij) denken er nog even over na... :Y
  maandag 21 november 2011 @ 16:00:03 #22
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104632612
Nou ja zeg!
Zit ik hier op de bank, zie mijn man thuiskomen dus ik verheug me al helemaal op mijn blije manneke dat vandaag bij opa en oma is geweest, is hij er niet bij...
Hij sliep nog dus nou brengen ze hem dadelijk thuis.
Is dat eventjes een domper...

Kan ik me voorstellen hoor Nikki. :Y
  maandag 21 november 2011 @ 16:21:48 #23
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_104633619
De wens voor een tweede maakt het nog moeilijker als er allerlei trajecten aan vooraf gaan. Wij moeten alleen in bed ons best doen. En dat is al lastig met dat chronische slaaptekort.
pi_104633736
Ik zat net vanmiddag hetzelfde te denken Pessie. " moet ik nu ook willen" "is het gek dat ik echt nog niet wil? "

Ik vind Sofie echt de allerliefste, en kan me nu echt nog niet bedenken dat ik ooit van een tweede net zoveel zou kunnen houden.
Ook zou het bij ons in huis niet ideaal zijn. We hebben wel 3 slaapkamers, maar in 1 van de 3 staan de kledingkasten. Ik zie het niet zitten om 2 kinders samen op de kamer te hebben. In mijn omgeving zie ik regelmatig zo'n 3 jaar tussen de kinderen zitten. Ik gok dat we daar een beetje voor gaan. Rond die tijd zullen we ook gaan kijken voor een nieuw huis.
*poef* nu is het weg
  maandag 21 november 2011 @ 16:38:08 #25
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_104634366
oh ik denk ook dat eer we er voor gaan, ik zwanger en bevallen ben onze mop al lang drie is, misschien wel bijna vier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')