SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Don't be a drag, just be a queen!
niceeeequote:Op maandag 21 november 2011 12:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Hihi, laatste werkdag bij de spar!
quote:Op maandag 21 november 2011 13:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ga mijn baard er afhalen hoor, hij groeit niet mooi. Stom ding..
Neen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben jullie ook allemaal je facebook in piratentaal staan?
ik heb geen fbquote:Op maandag 21 november 2011 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben jullie ook allemaal je facebook in piratentaal staan?
ja maar die was toch niet serieus alleen mijn naam kloptequote:
quote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef Beach het volgende:
[..]
ja maar die was toch niet serieus alleen mijn naam klopte
quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef Beach het volgende:
[..]
juist nu ik aan het masturberen ben? jij voyeur
Zeg dat ze haar bek moet houden en een kop thee moet brengen... dat helpt vaak welquote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Bloody anoying..
Ik ben druk bezig met school.. komt mijn moeder binnen.. zeg ik dat ik het druk heb.. maar toch wil ze het over iets hebben wat bij iemand gebeurd is die ik niet ken.. GRR
Zo ga ik niet met mijn moeder om hoor! Heb d'r wel weggestuurd!quote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zeg dat ze haar bek moet houden en een kop thee moet brengen... dat helpt vaak wel
quote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zo ga ik niet met mijn moeder om hoor! Heb d'r wel weggestuurd!
Weer over?quote:Op maandag 21 november 2011 21:47 schreef Renesite het volgende:
Had net opeens een misselijke hoofdpijn, niet normaal zeg
Ga jij zomaar offline als ik met een tandenborstel nakend in mijn slaapkamer sta?quote:
Ehh??quote:Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga jij zomaar offline als ik met een tandenborstel nakend in mijn slaapkamer sta?
Hoi!quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:36 schreef PatriQue89 het volgende:
De trein is facking voi.. Blijkbaar reed de vorige trein niet.. Vanaf het 2de station moesen er al mensen staan.. #blijdatikzit
ben d'r bijna.. Op weg naar Sauwerd nu.. Daar stapt bijna nooit iemand in.. En dan Noord.. Dan kan ik eruit!quote:
Sauwerdquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ben d'r bijna.. Op weg naar Sauwerd nu.. Daar stapt bijna nooit iemand in.. En dan Noord.. Dan kan ik eruit!
Wat goehoeeedquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Het eerste cijfer dit jaar is bekend, en gelijk een voldoende. Nou jeetje zeg.
Zit hier met tranen in de ogen van blijdschap voor jou!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Het eerste cijfer dit jaar is bekend, en gelijk een voldoende. Nou jeetje zeg.
Smaakt goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nu de rest nog. Bloemenvrouw hallo. Hoe maakt u het?
En terecht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zit hier met tranen in de ogen van blijdschap voor jou!
Goed! En ik kom er net achter dat jij waarschijnlijk met broertje van ex op school zit en mogelijk ook wel dezelfde studiequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nu de rest nog. Bloemenvrouw hallo. Hoe maakt u het?
Oh nou er komen 960 studenten binnen per jaar, dus geen idee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goed! En ik kom er net achter dat jij waarschijnlijk met broertje van ex op school zit en mogelijk ook wel dezelfde studie![]()
Gelukkig, zou wat zijn als die bij je in een groepje zat ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh nou er komen 960 studenten binnen per jaar, dus geen idee.
Vast wel, wat heb je?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:20 schreef dralion13 het volgende:
Nu antibiotica kuur, komt het ooit nog goed met mij
Oh hoi!quote:Op dinsdag 22 november 2011 07:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hai Appel wat ben je vroeg?
Veel hoesten, erge vermoeidheid (gister viel ik om 8 uur in slaap achter mijn laptop, laatste keer dat ik om 8 uur sliep kan ik me niet meer herinneren), hoofdpijn, owja, en een lul van een huisarts, die mij niet laat uitpraten, niet naar mij wil luisteren en mij maar random medicijnen voorschrijft (de vorige keer dat ik er was wist hij zeker dat het geen bronchitis was, dus gaf hij mij codeïne, dat hiel niet dus geeft hij me nu maar antibiotica omdat het toch bronchitis is).quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gelukkig, zou wat zijn als die bij je in een groepje zat ofzo
[..]
Vast wel, wat heb je?
Heyhey.quote:
Wat? Wat raar van die huisartsquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Veel hoesten, erge vermoeidheid (gister viel ik om 8 uur in slaap achter mijn laptop, laatste keer dat ik om 8 uur sliep kan ik me niet meer herinneren), hoofdpijn, owja, en een lul van een huisarts, die mij niet laat uitpraten, niet naar mij wil luisteren en mij maar random medicijnen voorschrijft (de vorige keer dat ik er was wist hij zeker dat het geen bronchitis was, dus gaf hij mij codeïne, dat hiel niet dus geeft hij me nu maar antibiotica omdat het toch bronchitis is).
En ik kan geen andere huisarts krijgen omdat alle studenten bij de studentenhuisarts moeten
Komt er zeker, het is nog niet eens af en ik heb nu al de meeste coole deur in de geschiedenis van alle deuren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:07 schreef dralion13 het volgende:
Dan willen we wel een foto van het resultaat
Neequote:
Ik heb geen foto's van jullie johquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
thuiiiis
sta ik er ook tussaen bloempje en cosmo ? en jan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet helemaal af, maar dat doe ik wel als ik meer toffe foto's heb
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef Bloempje. het volgende:
Mag mijn foto op het stopcontact ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet helemaal af, maar dat doe ik wel als ik meer toffe foto's heb![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mag mijn foto op het stopcontact ?
Ik, met heeeuuul kort haar nogquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TOF!
Wie is die vrouw met die baby? Jij? Of je moeder?
Ooooquote:
euuwwwquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:22 schreef Bloempje. het volgende:
Dat is mijn neefje trouwens, ik heb niet stiekem een kind
Oh wauw waarr? Ze vielen me inderdaad al opquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:23 schreef Bloempje. het volgende:
OH KLINKS! Die dingetjes met die uiltjes en robots? Die komen uit een veeeet lief winkeltje waar ik gister was wat jij vast ook vet vind. Zoiets als toen in Amsterdam maar net anders. Met allemaal van zulk soort cadeaupapiertjes, maar ook vet leuke boekjes en kaarten en hebbedingetjes en oehoehoeh
Joahh! Was in Haarlemquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh wauw waarr? Ze vielen me inderdaad al opLEUK we moeten echt een keertje gaan winkelen ofzo
Ik ben nog nooit in Haarmel geweest.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joahh! Was in HaarlemVet leuk daar, was er al heel lang niet geweest en helemaal vergeten dat ze daar allemaal van die lieve leuke winkeltjes hebben
En de Douwe Egberts koffiedingest is daar vet groot en fijn en ik had speculaascappuccino
Haarmelquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Haarmel geweest.
Oh oepsquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haarmel
Gek joh, moeten we een keer heen danIs leuk daar
Ik ging er vroeger toen ik klein was altijd winkelen met mijn mama
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, shoppen in Haarmel, woehoee![]()
Ja nogal mevrouwquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Toffe stad moet dat zijn hehehhee.
Geen idee waar het ligt ook eigenlijk.Slecht he als Juf?
Ik ben overwerkt van al dat deurversierenquote:
Ja was lief johquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik las je bericht jaEn die kat ging steeds in je jas snuffelen en doen enzo
Dat zeg jij, mevrouw ik moet mijn vriendje mijn fokwachtwoord laten veranderen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mensen die zichzelf niet in bedwang kunnen houden.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat zeg jij, mevrouw ik moet mijn vriendje mijn fokwachtwoord laten veranderen?
Wat goed!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]nou zeg
ik sta al een paar dagen niet eens in de top 100
Tjemineetje. Ik helemaal niet de laatste tijd eigenlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ook al post ik zoveel voor mn gevoel
is niet erg we zijn allemaal alleenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hallo lang niet gesproken. Groetjes van het thuisfront, nogsteeds alleen.
Jeetje dit klinkt wel als een eenzame wereld.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is niet erg we zijn allemaal alleen
Inderdaad. En dat is heel niet, de meeste mensen zijn niet helemaal alleen. Misschien eenzame zwervers, maar zelfs die hebben soms nog een hond.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jeetje dit klinkt wel als een eenzame wereld.
Nu plaats je mij helemaal onderaan de eenzaamheidsketen, zelfs onder zwervers.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat is heel niet, de meeste mensen zijn niet helemaal alleen. Misschien eenzame zwervers, maar zelfs die hebben soms nog een hond.
Helemaal niet. Jij hebt fokvriendjes en echte vriendjes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nu plaats je mij helemaal onderaan de eenzaamheidsketen, zelfs onder zwervers..
Oke, klopt, veel gehandicapten/bejaarden zijn vet zielig en alleen inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
bejaarden zijn alleen
veel gehandicapten zijn alleen
hetzelfde geldt voor autisten
en nog veel meer mensen die alleen zijn
en iedereen weet het maar kan er niks aan veranderen
of wil dat niet veranderen omdat het teveel werk is
ok
Oke, ik heb het over de extreme autistien nuquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Autisten worden niet blij van mensen?. Veel zijn bang om te falen tussen de mensen dus trekken zich terug.
Zeker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maar zit er een verschil tussen alleen en eenzaamheid?
Klopt, maar hoe vaak de echte onwijze autisten me straal negeren totdat ze me een beetje kennenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En dan nog hebben die wel iemand om zich heen, voor de zorg ofzo..
Oh sorry.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe vaak de echte onwijze autisten me straal negeren totdat ze me een beetje kennen
Wat is er meisje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nu helemaal grijs
ik kan wel janken verdomme
kutmail gehad
nja over stagequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat is er meisje?
En the fuck. Hoe kom ik nou weer in een PM discussie over naaktfoto's terecht.
Watt? Wat naarquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nja over stagedat het weer niet goed is en dat mn stagebegeleidster mn beoordelaarster heeft gemaild en dat als het niet vordert dat ik weer een onvoldoende krijg jeeej
en huh wat
dat heeft ze net gemaildquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Watt? Wat naarJemig zeg. Gesprekje met je stagebegeleider over wat er precies niet goed is en hoe je dat dan zou kunnen veranderen? Dat hielp bij mij goed, echt specifieke dingen waar ik aan kon werken, ik kreeg eerst alleen feedback van: ja, het is niet zo goeeed. En je moet beter plannen bladiebla, maar niet echt hulp hoe ik dat dan beter kon doen. En toen ik die wel kreeg ging het opeens veel beter
. Alsnog maar net aan gehaald, maargoed
.
En ja, kreeg een PM van die FokR? Over dat ik een leuke foto had in hoe zie je er nu uit ooit en of ik ooit in S&G had gepost![]()
. Dus ik: neuhhh, ga ik ook nooit doen enzo en sowieso dat ik de kwaliteit van de zogenaamd sexy naaktfoto's op fok nou niet zo geweldig vind en vaak gewoon bedroevend slecht. Terwijl het best mooi kan zijn. En jeetje.
dat is een viezerik die gozer..quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Watt? Wat naarJemig zeg. Gesprekje met je stagebegeleider over wat er precies niet goed is en hoe je dat dan zou kunnen veranderen? Dat hielp bij mij goed, echt specifieke dingen waar ik aan kon werken, ik kreeg eerst alleen feedback van: ja, het is niet zo goeeed. En je moet beter plannen bladiebla, maar niet echt hulp hoe ik dat dan beter kon doen. En toen ik die wel kreeg ging het opeens veel beter
. Alsnog maar net aan gehaald, maargoed
.
En ja, kreeg een PM van die FokR? Over dat ik een leuke foto had in hoe zie je er nu uit ooit en of ik ooit in S&G had gepost![]()
. Dus ik: neuhhh, ga ik ook nooit doen enzo en sowieso dat ik de kwaliteit van de zogenaamd sexy naaktfoto's op fok nou niet zo geweldig vind en vaak gewoon bedroevend slecht. Terwijl het best mooi kan zijn. En jeetje.
Neenee, niet doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat heeft ze net gemaildmaar goed. bah. beter komt het goed anders stop ik maar met het leven ofzo.
lol die user
Ik weet het, ik heb m wel eens zien postenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat is een viezerik die gozer..die heeft mij ook wel eens een hele nacht nudepics gestuurd
Ew.quote:Today, I was getting intimate with my girlfriend for the first time. In an attempt to be romantic, I tried taking her panties off with my teeth. I got a mouthful of pubes stuck in my braces. FML
Iehwquote:
Dat moet je helemaal zelf weten waar je m in steekt, als ik het maar niet op m'n beeldscherm te zien krijgquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ram mijn piemel in andere dingen, hard.
haha idd!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb m wel eens zien postenStuurde nu ook een foto inderdaad, ik was niet zo onder de indruk, maar volgens mij snapt ie het niet helemaal
. Misschien moet iedereen in S&G en KPD even een fotografiecursusje gaan doen.
Ow, dat stond wel in de agenda..quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:50 schreef Bloempje. het volgende:
Of als ik je maar niet op stage op een spoedeisende hulp tegenkom of zo
Ik bedoel, ik zeg niet dat ik de meeste geweldige foto's ooit maak, maar beter dan die klapharken moet me toch wel lukkenquote:
'Bloempje opzoeken op stage met penisbreuk omdat ik m te hard ergens in gemept heb'?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ow, dat stond wel in de agenda...
Jaquote:
Zou ik maar doen ja, schijnt bijzonder pijnlijk te zien en de verpleegkundigen op de eerste hulp lachen je achter je rug om uitquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ben gelukkig altijd extra lief voor het..
heb je hem niet gezien?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:57 schreef Bloempje. het volgende:
Serieus, volgens mij wordt ie dan ook enorm blauw. Dat moet er maf uitzien
Neuh, dat hebben we aan de arts over gelatenquote:
Vertel het ons.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb wel eens iets anders aan mijn piemel gehad wat pijn deed.. Bohhh
ik had een urineweginfectie.. Dokter kon alleen niet vertellen hoe het kwam.. Grr.. Voelde het door heel mijn jonge heer. Net of ze er aldoor een mes instaken!quote:
Auw, naarquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik had een urineweginfectie.. Dokter kon alleen niet vertellen hoe het kwam.. Grr.. Voelde het door heel mijn jonge heer. Net of ze er aldoor een mes instaken!
En waarschijnlijk worden het er 4quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Even haat op ov chipkaart... op site staat dat je heb binnen 2 week binnen hebt, als je een nieuwe aanvraagt... bel ik net.. zeggen ze 3 week
Haha.. nee.. moest urine inleveren.. maar als het weer zou gebeuren kreeg ik weer onderzoek.. omdat het uitzonderlijk schijnt te zijn dat mannen dat hebben, en dan ook nog met mijn leeftijdquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Auw, naarGing ie er toen ook nog met zo'n wattenstokje in, of hoefde dat niet?
Dat lijkt me zo naar
Ik hoop ook nooit een katheter in te hoeven brengen
Hopen van niet dan maarquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha.. nee.. moest urine inleveren.. maar als het weer zou gebeuren kreeg ik weer onderzoek.. omdat het uitzonderlijk schijnt te zijn dat mannen dat hebben, en dan ook nog met mijn leeftijd
Ik had die van mij binnen een week.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Even haat op ov chipkaart... op site staat dat je heb binnen 2 week binnen hebt, als je een nieuwe aanvraagt... bel ik net.. zeggen ze 3 week
Beetje niet mij herkennen... tssss... Ik lijk niet op die homo die aan het werk was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:28 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik had die van mij binnen een week.
Kusje op je overgewichtquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Beetje niet mij herkennen... tssss... Ik lijk niet op die homo die aan het werk was.
Als je overgewicht hebt, dan zit dat vaak overal toch? Ga je m dan ooooveral kusjes geven?quote:
Manquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Tegen een anaboy zeggen dat hij overgewicht heeft, slim..
Moet je rennen. En als je (net als ik) te lui bent om te sporten niet miepenquote:
Niet eten helpt ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moet je rennen. En als je (net als ik) te lui bent om te sporten niet miepen
Neehoor. Ja, echt niets eten wel. Maar weinig eten helpt juist nietquote:
Hoe heb je dat paard je huis in gekregen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hallo ik ben een prins op het witte paard.
In galop.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoe heb je dat paard je huis in gekregen?
Hemeltje. Ik ga voortaan bij jullie op school downloaden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ging vandaag op school iets downloaden, is die downloadsnelheid echt zo fucking hoog. Zelfs de uploadsnelheid was 3x zo hoog als mijn maximum downloadsnelheid. 4873kb/s.
Mijn internet is standaard zo snelquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hemeltje. Ik ga voortaan bij jullie op school downloaden.
Ik huil altijd samen met mijn Fok-vriendjes. Zullen we samen huilen?quote:
Mijn internet faalt vaakquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn internet is standaard zo snelUpload is 4096 max.
Heb dus net een nieuwe router. Heb weer mijn snelheidquote:
En ik ga nu geen flauw Groningen grapje makenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb dus net een nieuwe router. Heb weer mijn snelheid
Groningen heeft betere infrastructuur?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En ik ga nu geen flauw Groningen grapje maken
Ik zeg toch ook dat ze flauw zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen heeft betere infrastructuur?
Ghihihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
In Groningen ben je waarschijnlijk de enigste met internet, hier moeten we de bandbreedte verdelen met zijn allen.
Dat natura moet je niet te hard zeggen/quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ze flauw zijnIk weet heus wel dat jullie niet meer met paard en wagen rijden en in natura betalen
Oh. Hemeltjequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat natura moet je niet te hard zeggen/
Laatst nog in de supermarkt. Leuke knul. Kreeg na afloop zo mijn boodschappen meequote:
Oh, handig wel. Ik neem broertje mee als ik daar ooit iets moet kopen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laatst nog in de supermarkt. Leuke knul. Kreeg na afloop zo mijn boodschappen mee
Bij de Hema? *kuch*quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, handig wel. Ik neem broertje mee als ik daar ooit iets moet kopen.
Is goed hoorquote:
Pix.quote:
Mijn ouders hebben in Groningen ook heul wel internetquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
In Groningen ben je waarschijnlijk de enigste met internet, hier moeten we de bandbreedte verdelen met zijn allen.
Welke school zat je trouwens?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben in Groningen ook heul wel internet [ afbeelding ]
Omgquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
8 december uitslag van mn verslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen oh mijn hemeeeeeeeeeel
Eerst op het Leon van Gelder en daarna op het Kamerlingh Onnes, jij dan?quote:
Leon van Gelder?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Eerst op het Leon van Gelder en daarna op het Kamerlingh Onnes, jij dan?
Het was een leugenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Tegen een anaboy zeggen dat hij overgewicht heeft, slim..
3?quote:
Gespierde Gangsterquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja. Dikke negerin of gespierde ganstanegeR?
Gespierde negerin.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja. Dikke negerin of gespierde ganstanegeR?
Yaayquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik doe mee Bloemps!Mag dattttt?
Omg ik zou Jan slaan als hij zoiets zou zeggenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
TuurlijkKlips wilde alleen ook met dr trouwen. Ik liet het plaatje zien en toen zei ie: TYFUS!
en nu zegt ie niets meer. Volgens mij zit ie te sjorren in een hoekje
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben zojuist lesbisch geworden en ga met dit meisje trouwen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik doe mee Bloemps!Mag dattttt?
Oh hoezo? Ik weet toch wel dat ie mij ook heul leuk vindt enzo, mag ie best een ander meisje ook knap vinden. Zeker als ik lesbisch om dr zou worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg ik zou Jan slaan als hij zoiets zou zeggen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg ik zou Jan slaan als hij zoiets zou zeggen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
gwn gwn jaloers dit datquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh hoezo? Ik weet toch wel dat ie mij ook heul leuk vindt enzo, mag ie best een ander meisje ook knap vinden. Zeker als ik lesbisch om dr zou worden.
Logische reactie van klipsquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
TuurlijkKlips wilde alleen ook met dr trouwen. Ik liet het plaatje zien en toen zei ie: TYFUS!
en nu zegt ie niets meer. Volgens mij zit ie te sjorren in een hoekje
Hij fapt en fokt tegelijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAAROM ZIT JE HIER DAN NOG! VIESPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUK!!!
Oh ach ja, zolang het geen echte, bereikbare meisjes zijn ben ik dat niet echtquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
gwn gwn jaloers dit dat
EWWWquote:
hahahahhaquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh ach ja, zolang het geen echte, bereikbare meisjes zijn ben ik dat niet echtMaar als andere meisjes Klipsje willen versieren, oehoehoeh
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAAROM ZIT JE HIER DAN NOG! VIESPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUK!!!
quote:
Sssshtquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EWWW
[..]
hahahahhazoals die ene keer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |