Het zal wel loslopen. Sowieso doe je er nu niks meer aan.quote:Op maandag 21 november 2011 12:59 schreef Beeldspraak het volgende:
@Lienekien, Jep die plakjes en het pakje was dicht tot net. Het stonk niet, al verschillen de meningen over de lucht van kipfilet natuurlijk XD. En emm het smaakte niet raar, wel beetje smakeloos maar dat kan komen omdat ik het bij de liddl heb gehaald :'D
Moet ik alvast 112 voor je bellen?quote:Op maandag 21 november 2011 13:02 schreef Beeldspraak het volgende:
Ja kijk als het nou 5 dagen na de THT was.. Maar 12 dagen is wel aardig wat toch? Die tenminste staat niet voor 1 jaar neem ik aan
Ja, zo'n Page voordeelpak, 3-laags, 20 rollenquote:Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef Beeldspraak het volgende:
XD NEEEEEEEEEE en dan is ook juist nu net het toiletpapier op :| Snel inslaan denk ik maar?
ditquote:
Pas op he, dat spul is doorgaans maar 3 weken houdbaar!quote:Op maandag 21 november 2011 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, zo'n Page voordeelpak, 3-laags, 20 rollen
Dat is ook klinkklare onzin.quote:Op maandag 21 november 2011 18:52 schreef Lienekien het volgende:
Een goede afweer kan een voedselvergiftiging voorkomen, maar ik heb nog nooit gelezen dat je afweer verbetert van het doormaken van een voedselvergiftiging.
Ook nog niet wakker blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Wil je voor die 98 cent het risico lopen te gaan projectielkotsen en de diaree onder de bril te moeten wegpoetsen?
Mijn Espresso apparaat is stuk, geen koffiequote:
Yups. THT is ongeopende datum.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:25 schreef Bleie het volgende:
Eenmaal geopend, bederft het toch veel sneller?
de meeste vleeswaren zijn zo steriel en gezouten / geconserveerd dat het geen drol uitmaakt volgens mij. rosbief, filet american ed zou ik wat voorzichtiger mee zijn. en altijd goed proeven he alvorens je het in zijn geheel wegsliktquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:25 schreef Bleie het volgende:
Even een kick, want ik heb wel een aanverwante vraag. Hoe zit het met de houdbaarheid van vleeswaren (broodbeleg dus) als de verpakking is geopend? Ik snap dat je vooral ook af moet/kunt gaan op uiterlijk, reuk en geur, maar mijn man houdt ook altijd vast aan de tht-datum, terwijl die volgens mij alleen geldt voor de ongeopende verpakking. Eenmaal geopend, bederft het toch veel sneller?
Ik nuttig het meestal binnen een week. Na een week is het droger en gaat het anders smaken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:25 schreef Bleie het volgende:
Even een kick, want ik heb wel een aanverwante vraag. Hoe zit het met de houdbaarheid van vleeswaren (broodbeleg dus) als de verpakking is geopend? Ik snap dat je vooral ook af moet/kunt gaan op uiterlijk, reuk en geur, maar mijn man houdt ook altijd vast aan de tht-datum, terwijl die volgens mij alleen geldt voor de ongeopende verpakking. Eenmaal geopend, bederft het toch veel sneller?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de meeste vleeswaren zijn zo steriel en gezouten / geconserveerd dat het geen drol uitmaakt volgens mij. rosbief, filet american ed zou ik wat voorzichtiger mee zijn. en altijd goed proeven he alvorens je het in zijn geheel wegslikt
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Wil je voor die 98 cent het risico lopen te gaan projectielkotsen en de diaree onder de bril te moeten wegpoetsen?
nou ja de vraag is dus over geopende dingen. 2 dagen zoals officieel in restaurants geloof ik geldt hou ik thuis iig niet aan.quote:
En een goede, moderne koelkast met strict gescheiden vries en koelsysteem (niet alleen qua vakjes maar ook qua techniek), en luchtcirculatie maakt ook een boel uit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat ook belangrijk is, is hoe koud staat je koelkast. Mijne staan op 2 en 4 graden. Zaken zijn dan duidelijk langer goed dan bij 7-9 graden.
Qftquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:49 schreef vriendelijkevriend het volgende:
http://www.troskompas.nl/(...)at-mee/305/browse/2/
eieren heb ik dubbele dingen over gelezen. uit- in- uit- in de koelkast is slecht ivm condens, maar op zich kunnen ze wel in de koelkast (in zoverre mijn kennis rijkt). mandarijnen enzo blijven langer goed in de koelkast. appels ook. aardbijen ook. frambozen ook. ananas niet. banaan niet. en nog zo wat.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Qft
. Fruit, eieren, tomaten en sommige groenten kunt u beter niet in de koelkast bewaren; de kwaliteit gaat daarin harder achteruit. Ingrediėnten die in de supermarkt niet in de koeling liggen, hoeven thuis ook niet in de koelkast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |