Wat een bro science.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:22 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
1) stop met ze te doen voor n week of 2. Je moet er wel echt zin in hebben, of tenminste de mentale kracht hebben om er echt vol voor te gaan! Maak in die week(en) een leuke programmatje van bijv 6 weken voor bijv 1 dag in de week puur MP gericht. Stap 2 t/m 6 kan je in ogenschouw nemen dan:
2) varrieer met hoge reps, medium reps en singles.
3) triceps werk op orde?
4) face pulls / front raises / dips?
5) techniek check?
6) het is bij mij de lift bij uitstek die het meest onderhevig is aan goede programmering..
Als ik de dag ervoor deads heb gedaan icm power cleans, zijn de traps kapot, mp is kut dan.
Spierpijn adhv benchen (en aanverwanten)? Weer een slechte MP dag...
7) Als je de MP en bench gescheiden houdt op trainingsdagen, dan is het misschien een optie om op BP dag met dumbels als warmingup MP's te doen. Niet te zwaar en te veel, maar opwarmen en dan 3 * 5 bijv. Vinden je schouders ook erg prettig.
Ongevraagd advies ftw!
Kan allebei natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een bro science.
Je moet nooit stoppen, gewoon deloaden en daarna weer rustig 2.5kg per training erbij.
Toch raad ik het niet aan om 2! weken te stoppen, in het Stronglift boek staat namelijk dat je nooit moet stoppen, als je vast zit gewoon op dat gewicht blijven en als het echt niet gaat deloaden en rustig weer opbouwen.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
DIE MOHST ZADISFYIN FEHLIN YHU CAN GET IN DEH GYM IS DEH PAHMP!!!
Je weet niet half hoe goed het voor je lichaam is om een maandje niks te doen, raad het iedereen aanquote:Op donderdag 24 november 2011 14:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toch raad ik het niet aan om 2! weken te stoppen, in het Stronglift boek staat namelijk dat je nooit moet stoppen, als je vast zit gewoon op dat gewicht blijven en als het echt niet gaat deloaden en rustig weer opbouwen.
True thatquote:Op donderdag 24 november 2011 14:52 schreef kidkash19 het volgende:
Je weet niet half hoe goed het voor je lichaam is om een maandje niks te doen, raad het iedereen aan
In een trainingsperiode van bijv. 12 weken kun je beter blijven doorgaan. Daarna 2 weken rusten en weer knallen. Maarj ieder z'n ding.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:52 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe goed het voor je lichaam is om een maandje niks te doen, raad het iedereen aan
Misschien moet je dat 'nooit' even in wat perspectief plaatsen.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
in het Stronglift boek staat namelijk dat je nooit moet stoppen,
quote:For everyone else who’s been training for a while and has been moving some serious weights over the course of many hours accumulated in the gym, listen up. Sometimes a single week off every 8-12 weeks (as I always recommend to everyone) isn’t long enough to let everything heal up properly.
We put ourselves through a pretty good pounding with all the heavy lifting and you have to think about the knees, hips, shoulders, lower back, etc. They need a break once in a while.
ARNOLD DEED HET DUS IS GOEDquote:Op donderdag 24 november 2011 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
Roteren jullie de polsen op de top van een dumbbell shoulder press? Waarom wel/niet?
Kerel, train jij toevallig nog bij UM? Ik ben er net geweest, heb volgende week een verplichte introductie...was jij er tevreden over?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien moet je dat 'nooit' even in wat perspectief plaatsen.
Ik train er, introductie stelt niks voor. Van de vier begeleiders er die rond lopen hebben er maar twee verstand van oefeningen. Gewoon niks van aantrekken, want er lopen wel verscheidenen mensen rond die het wel serieus nemen (zolang je niet teveel op het enorme gehalte beachboys let).quote:Op donderdag 24 november 2011 16:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kerel, train jij toevallig nog bij UM? Ik ben er net geweest, heb volgende week een verplichte introductie...was jij er tevreden over?
Ja, viel me net al op toen ik er rondliep. Maar jij bent dus wel tevreden?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik train er, introductie stelt niks voor. Van de vier begeleiders er die rond lopen hebben er maar twee verstand van oefeningen. Gewoon niks van aantrekken, want er lopen wel verscheidenen mensen rond die het wel serieus nemen (zolang je niet teveel op het enorme gehalte beachboys let).
Kracht verlies ik wel snel.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
True that
Mensen die denken dat je in 2 weken al je gains verliest![]()
Voor dat geld is het prima en vanwege het beachboy gehalte heb je vaak alle tijd om te deadliften en squatten. Ik ben er wel tevreden mee.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, viel me net al op toen ik er rondliep. Maar jij bent dus wel tevreden?
Moest trouwens wel goed zoeken zeg, ze hadden het bijna niet beter kunnen verstoppen
Nice!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Voor dat geld is het prima en vanwege het beachboy gehalte heb je vaak alle tijd om te deadliften en squatten.
never mind.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een bro science.
Je moet nooit stoppen, gewoon deloaden en daarna weer rustig 2.5kg per training erbij.
Kan inderdaad helemaal geen kwaad. Alle sporters hebben een off season. Is goed voor de lichaam en goed voor de geest.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:52 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Aesthetics > kracht.quote:
Ik ben daar begonnen met trainen vorig jaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Voor dat geld is het prima en vanwege het beachboy gehalte heb je vaak alle tijd om te deadliften en squatten. Ik ben er wel tevreden mee.
Daar kon ik me ook vreselijk aan ergeren, vooral van die stagiaires die net iets in hun schoolboek gelezen hebben en dan meteen de wijsneus uit gaan hangenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:17 schreef Halcon het volgende:
Bemoeizuchtige instructeurs heb ik een hekel aan.
Inderdaad. Als ze er iets van weten is het te verdedigen, maar da's dus meestal (999 van de 1.000 keer) niet het geval.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Daar kon ik me ook vreselijk aan ergeren, vooral van die stagiaires die net iets in hun schoolboek gelezen hebben en dan meteen de wijsneus uit gaan hangen
je krijgt alleen maar nepspieren van die shakies is gewoon cosmetika doe jij maar eens 30 situps stakkerquote:
idd je ziet altyd die bodybuilders ofzo met hun anabole shakies maar functionele kracht hebbe ze nietquote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
je krijgt alleen maar nepspieren van die shakies is gewoon cosmetika doe jij maar eens 30 situps stakker
sory maja heb net crenartine bestelt heb gehoort dat je met die shit nog harder gaat ma niet langer dan 4 weke gebruike anders maak je eige lichaam geen crenartines meer aan en krijg je maagbloedinge en alles dit dat zus zoquote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
je krijgt alleen maar nepspieren van die shakies is gewoon cosmetika doe jij maar eens 30 situps stakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |