Ik zou dat wel bijna 500 kcals hoger hebben ingeschat ja:quote:Op maandag 21 november 2011 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wisten jullie dat bovenstaand lijstje nog geen 2000 kcal is volgens de eetmeter
Ik kwam daar ook op in mijn hoofd. Nou, ga nu maar uit van 2300 kcal. Lijkt me realistischer.quote:Op maandag 21 november 2011 11:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou dat wel bijna 500 kcals hoger hebben ingeschat ja:
ontbijt: 450
lunch 600
T: 300
D: 600
T: 500
Ik zou iig wat die bonbons betreft gewoon op het doosje kijken voor de kcalsquote:Op maandag 21 november 2011 11:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik kwam daar ook op in mijn hoofd. Nou, ga nu maar uit van 2300 kcal. Lijkt me realistischer.
Enige die ik uit m'n hoofd weet, +/- 550 kcals/100 gr.quote:Op maandag 21 november 2011 11:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik zou iig wat die bonbons betreft gewoon op het doosje kijken voor de kcals
lolquote:Op maandag 21 november 2011 11:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Enige die ik uit m'n hoofd weet, +/- 550 kcals/100 gr.
64 kcal per stukquote:Op maandag 21 november 2011 11:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik zou iig wat die bonbons betreft gewoon op het doosje kijken voor de kcals
Als ik hier kijk: http://www.calorieteller.nl/energie_behoefte.html zie ik voor mijn leeftijd gemiddeld 55 gram eiwitten bij een dagelijkse kcal van 2050quote:Op maandag 21 november 2011 11:50 schreef V1z0R het volgende:
Mar, E/K/V van 20/60/20 zie je inderdaad vaak. Maar bij een normale 2Mcalzit je dan toch al aan 100gr. eiwit.
En toen? Om vier uur dus? Kon je niet slapen of werd je wakker? Want ik heb het nooit door of ik honger heb of niet om 4 uur 's nachts.quote:Op maandag 21 november 2011 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had gisteren als toetje een sticky toffee date walnut pudding. Hij was mega machtig, heb 'm maar voor 3/4 opgegeten en zat tot vier uur vannacht stikvol
Ik werd wakker en toen dacht ik nog steeds *buuuuuuuuuuuurp*quote:Op maandag 21 november 2011 12:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En toen? Om vier uur dus? Kon je niet slapen of werd je wakker? Want ik heb het nooit door of ik honger heb of niet om 4 uur 's nachts.
Dat en op de terugweg naar Gouda. Vanmiddag m'n rijbewijs aanvragen bij de gemeente. En thuis nog verder aan het werk uiteraard.quote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Zit ze nog steeds met collega opgescheept.
Dat is dus een 10/55/35 verdeling, wat bij 2050kcal misschien voldoende eiwitten bevat voor "voorkoming van biochemisch aantoonbare deficiëntie.". Lijkt mij dus zeker geen verkeerd uitgangspunt omdat ik uitging van 0,7gr. eiwit per kilo lichaamsgewicht.quote:Op maandag 21 november 2011 12:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als ik hier kijk: http://www.calorieteller.nl/energie_behoefte.html zie ik voor mijn leeftijd gemiddeld 55 gram eiwitten bij een dagelijkse kcal van 2050
quote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Zit ze nog steeds met collega opgescheept.
Beter dan helemaal de andere kant op tuffenquote:Op maandag 21 november 2011 12:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat en op de terugweg naar Gouda. Vanmiddag m'n rijbewijs aanvragen bij de gemeente. En thuis nog verder aan het werk uiteraard.
Ik ben er over na aan het denken. Probleem is wel dat ik nu echt trek heb. Neem maar een bakje kwark.quote:Op maandag 21 november 2011 12:33 schreef V1z0R het volgende:
Valt er niet nog goulash van te maken of zo, Tink?
Ook zuur.quote:Op maandag 21 november 2011 12:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben er over na aan het denken. Probleem is wel dat ik nu echt trek heb. Neem maar een bakje kwark.
Ja, maar ook eiwit. Ik had zin in vlees oid. In ieder geval geen zin in groente of brood. Het zure was ook niet het probleem. Het taaie en droge wel.quote:
Als je het hééél dun snijdt? En dan met een lik mosterd en/of mayo en wat sla op brood? Dan is het vaak nog wel te eten.quote:Op maandag 21 november 2011 12:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar ook eiwit. Ik had zin in vlees oid. In ieder geval geen zin in groente of brood. Het zure was ook niet het probleem. Het taaie en droge wel.
Bij die 0,7 gr eiwit per kilo lichaamsgewicht kom ik idd op de 50 (49.. detailquote:Op maandag 21 november 2011 12:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat is dus een 10/55/35 verdeling, wat bij 2050kcal misschien voldoende eiwitten bevat voor "voorkoming van biochemisch aantoonbare deficiëntie.". Lijkt mij dus zeker geen verkeerd uitgangspunt omdat ik uitging van 0,7gr. eiwit per kilo lichaamsgewicht.
Die 20/60/20 zie ik veel bij de vrouwen in de sportschool trouwens.
Bij zo'n verdeling kom ik trouwens heel snel aan (die 10/55/35)
SPOILER: Het Gesprek! :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
^^quote:
Misschien is het mij vooroordeel over jouw lijstjes, maar ik zie heel veel carbs.quote:Op maandag 21 november 2011 13:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Beetje veel vlees, vooral. Voor de rest wel prima denk ik.
stimt. Ik vind carbs 'makkelijk' en lekker.quote:Op maandag 21 november 2011 13:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien is het mij vooroordeel over jouw lijstjes, maar ik zie heel veel carbs.
Denk dat ze bedoelt dat het lijkt alsof je goulash én rundvlees eetquote:Op maandag 21 november 2011 13:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
stimt. Ik vind carbs 'makkelijk' en lekker.
@ Per: wat is er zo gek aan goulash met rundvlees? Stoofvlees, of course. En ik heb denk ik 2 winterpenen en 1 courgette in m'n lunch, en 1 paprika in dinner. Should suffice, right?
Ha. En ik had een stoplicht vandaag! groene courgette, oranje wortle en rode paprika!quote:Op maandag 21 november 2011 13:10 schreef loveli het volgende:
Vuistregel met veggies: varieren in kleuren = varieren in goede stofjes.
Omdat er stond "goulash met aardappelen en rundvlees". Bij mij is goulash sowieso al met rundvlees, dus ik zag in mijn hooofd een bord goulash met aardapppelen en een plak rundvlees ernaastquote:Op maandag 21 november 2011 13:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
stimt. Ik vind carbs 'makkelijk' en lekker.
@ Per: wat is er zo gek aan goulash met rundvlees? Stoofvlees, of course. En ik heb denk ik 2 winterpenen en 1 courgette in m'n lunch, en 1 paprika in dinner. Should suffice, right?
Kan je iets anders laten schieten? Tijdelijk wat minder uitgaan ofzo?quote:Op maandag 21 november 2011 13:35 schreef Chicolate het volgende:
Huurtoeslag is gestort, ik heb weer geld. *gezonde boodschappen gaat doen.
Maria wat fijn dat je gesprek goed gingWat voor iets is het, docent?
Ik moet misschien wat minder gaan werken in de week. Maar ze hebben me nodig op die school (docenten hebben te grote werkdruk en zijn erg blij dat ik extra werk) en ik kan het geld ook wel erg goed gebruiken. Alleen nu hou ik bijna geen vrije tijd meer over want ik werk ongeveer 16 uur per week (effectief gezien). Nouja nog maar even over nadenken.
Dat doe ik alquote:Op maandag 21 november 2011 13:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je iets anders laten schieten? Tijdelijk wat minder uitgaan ofzo?
Hmm. Lastig. Als je wilt kan ik je wel helpen plannen. Daar ben ik toevallig heel goed inquote:Op maandag 21 november 2011 13:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Sociaal heb ik alles op een wat lager pitje staan, zeg niet meer zomaar overal ja op en kies bewust voor vrije avonden. Het huidige probleem speelt vooral overdag, met vergaderingen plannen.
Hangt er van af natuurlijk. Ik moest bijvoorbeeld een hypotheek betalen tijdens mijn studie. Werken ging voor, maar ben uiteindelijk toch afgestudeerd.quote:Op maandag 21 november 2011 13:40 schreef Ewelina het volgende:
Wat is belangrijker? Denk toch je studie dan een bijbaantje...
Bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 21 november 2011 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hmm. Lastig. Als je wilt kan ik je wel helpen plannen. Daar ben ik toevallig heel goed in(echt)
Kan je halve dagen werken en dus je werkdagen over de week spreiden?quote:Op maandag 21 november 2011 13:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod. Die vergaderingen plannen we door 7 agenda's bij elkaar te leggen, daar zou het gewoon schelen als ik niet hele dagen aan het werk was en we wat meer keuze mogelijkheden hadden. Veel dingen op een dag plannen kan ik op zich ook wel, meestal 4 afspraken per dag
.
Doe ik al. Ik werk 2 ochtenden per week (en volg aansluitend college). En dan nog 1 ochtend bij een ander baantje waarvoor ik thuis nog wat leesdingen moet doen enzo. Maar in de praktijk komt het erop neer dat ik 3 dagen per week niet beschikbaar ben voor vergaderingen en op de andere twee mijn rijlessen gepland zijn. Wat zal ik blij zijn als ik klaar ben met rijles, dat scheelt steeds 4 uur totaal door de reistijd van rijles naar universiteit.quote:Op maandag 21 november 2011 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je halve dagen werken en dus je werkdagen over de week spreiden?
Met die huidige boeteregelingen is het voordeliger om minder geld te hebben en sneller af te studeren denk ik.quote:Op maandag 21 november 2011 13:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hangt er van af natuurlijk. Ik moest bijvoorbeeld een hypotheek betalen tijdens mijn studie. Werken ging voor, maar ben uiteindelijk toch afgestudeerd.
Daar heb je gelijk in. Hoe gaat het eigenlijk met jouw studie?quote:Op maandag 21 november 2011 13:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Met die huidige boeteregelingen is het voordeliger om minder geld te hebben en sneller af te studeren denk ik.
Kan je 's avonds lessen? Of zaterdag? Dat deed ik toen ik rijlessen nam.quote:Op maandag 21 november 2011 13:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Doe ik al. Ik werk 2 ochtenden per week (en volg aansluitend college). En dan nog 1 ochtend bij een ander baantje waarvoor ik thuis nog wat leesdingen moet doen enzo. Maar in de praktijk komt het erop neer dat ik 3 dagen per week niet beschikbaar ben voor vergaderingen en op de andere twee mijn rijlessen gepland zijn. Wat zal ik blij zijn als ik klaar ben met rijles, dat scheelt steeds 4 uur totaal door de reistijd van rijles naar universiteit.
's Avonds zo af en toe, en zaterdag helemaal niet. Baal ik ook wel van, dat zou zoveel schelen.quote:Op maandag 21 november 2011 13:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je 's avonds lessen? Of zaterdag? Dat deed ik toen ik rijlessen nam.
Misschien ga ik dat aanbod inpikkenquote:Op maandag 21 november 2011 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hmm. Lastig. Als je wilt kan ik je wel helpen plannen. Daar ben ik toevallig heel goed in(echt)
Tempobeursquote:Op maandag 21 november 2011 13:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Met die huidige boeteregelingen is het voordeliger om minder geld te hebben en sneller af te studeren denk ik.
Is goed.quote:Op maandag 21 november 2011 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat aanbod inpikkenI suck at it.
Bijna klaar. Scriptie is bijna af.quote:Op maandag 21 november 2011 13:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Hoe gaat het eigenlijk met jouw studie?
Ik moet wel, met kinderen, man, baan, huis, veel reistijd en sport. Alleen het schoonmaken van het huis, dat krijg ik er maar niet in gefrommeldquote:Op maandag 21 november 2011 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe niet aan planningen. Hou me er toch nooit aan.
nou, ik was al aan het overwegen om de oven aan te zetten en de deur open te zettenquote:Op maandag 21 november 2011 13:49 schreef V1z0R het volgende:
*mental image van Aurum die met handschoenen aan staat te koken*
Dat klinkt goed MariaNu hopen dat ze niet een zeur gaan aannemen omdat die toevallig meer ervaring heeft of zo.
Muks, als jij 's ochtends bent wezen sporten mag je wel wat meer nemen dan een roggebrood met kaas en een reep. Weet trouwens niet wat er in zo'n reep zit, maar als daar snelle KH's in zit zou je die het beste direct na het sporten kunnen eten.
Een goede kapper is goud waard. Heb er maar eentje meegemaakt over wie ik helemaal tevreden was. Zelf had ze kroeshaar, maar ze wist perfect wat ze met fijn haar moest doen zodat het ook weken na de knipbeurt nog goed viel. Bij die kapper kun je geen kapster reserveren en moet je maar hopen dat de goede er is, dus nu knip ik het zelfquote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef Tinkepink het volgende:
Dit is trouwens neit mijn dag. De kapper heeft net mijn haar verknipt (is hier om de hoek, maar ik ga er niet meer heen)
In ons huisje in R'dam was er geen verwarming in de keuken. Wel enkel glas. Wat resulteerde in het feit dat de koelkast in de winter niet meer aansloeg en je wolkjes stond te blazen tijdens het koken. Ik denk dat het daar een graad of 5-7 was. Niet zo fijn.quote:Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nou, ik was al aan het overwegen om de oven aan te zetten en de deur open te zetten
dan sta je met je jas aan te kokenquote:Op maandag 21 november 2011 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In ons huisje in R'dam was er geen verwarming in de keuken. Wel enkel glas. Wat resulteerde in het feit dat de koelkast in de winter niet meer aansloeg en je wolkjes stond te blazen tijdens het koken. Ik denk dat het daar een graad of 5-7 was. Niet zo fijn.
Ja, dat heb ik wel een paar keer gedaan idd. En al het snijwerk deed ik in de woonkamer.quote:Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dan sta je met je jas aan te koken
Tweede. Het zou op te lossen zijn door mijn haar korter te knippen, maar dan moet er zeker 7 cm af. En dan heb ik halflang/kort haar. En dat vind ik nietsquote:Op maandag 21 november 2011 14:11 schreef _aurum_ het volgende:
Heeft ze het te kort geknipt of heeft ze het model vernaaidHet eerste is een paar weken uitzingen....
Ik heb ook 1 kapper, die is goud waardEnige die iets van mijn afro weet te maken
M'n eerste studentenhuis had ook geen verwarmde keuken, dus koken met sjaal om. Ik zou zo weer teruggaanquote:Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dan sta je met je jas aan te koken
Niet dezelfde kapper de kans geven het nog een keer te verknallen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tweede. Het zou op te lossen zijn door mijn haar korter te knippen, maar dan moet er zeker 7 cm af. En dan heb ik halflang/kort haar. En dat vind ik nietsBen geen muttertier.
Ik had het bij jou ook niet anders verwachtquote:Op maandag 21 november 2011 14:19 schreef Ml-etje het volgende:
Plannen
Vanavond http://www.smulweb.nl/rec(...)e-winter-ovenschotel
Ja, maar daar heb je geen planning voor nodig om dat op te lossen. Een agenda zou moeten volstaan. Wel kut. Kan je nog wisselen?quote:Op maandag 21 november 2011 14:20 schreef loveli het volgende:
Plannenrealiseer me net dat ik werk heb gepland op dag van m'n Zwetheul-reservering.
quote:Op maandag 21 november 2011 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik had het bij jou ook niet anders verwacht.
Volgens mij maak jij nog schema's hoe je je koffer het beste in kunt delen.
Vind dat echt zo'n geldklopperij.quote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga maar eens de gemeente geld geven voor een nieuw rijbewijs. Plus een boete van ¤ 25. Ja, ik raak mn rijbewijs voor de lol kwijt.
En dan ben ik m nog verloren, dus m'n eigen schuld kan je zeggen. Maar als je beroofd wordt van je portemonnee, mag je die boete ook betalen en dat vind ik echt te flauw voor woorden.quote:Op maandag 21 november 2011 14:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind dat echt zo'n geldklopperij.
Als jij nog recht op stufi hebt kunnen ze volgens mij niets aftrekken van de belasting.quote:Op maandag 21 november 2011 15:09 schreef Probability het volgende:
Even een vraagje tussendoor,
hoe zit het met ouderbijdrage/collegeldkrediet/ aftrekken van de belasting/ enz
Wil kijken wat de beste oplossingen zijn zodat ik toch nog door kan studeren en mijn studie af kan maken.
Stomme crisis.
quote:Op maandag 21 november 2011 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai
Prob, ik heb geen idee dus kan je niet helpen.
Vriendin & ik hebben besloten om ons bij een sportschool aan te gaan melden. Ben benieuwd ..
Weet de IBG (of hoe ze tegenwoordig ook heten) dat niet? Of bij de belastingdienst?quote:Op maandag 21 november 2011 15:09 schreef Probability het volgende:
Even een vraagje tussendoor,
hoe zit het met ouderbijdrage/collegeldkrediet/ aftrekken van de belasting/ enz
Wil kijken wat de beste oplossingen zijn zodat ik toch nog door kan studeren en mijn studie af kan maken.
Stomme crisis.
Lekker! Misschien maak ik dat vanavond ook nog wel even voor morgen. Heb nog een paar courgettes liggen die op moeten voordat ik op vakantie ga.quote:Op maandag 21 november 2011 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet zeker dat ik vanavond weer lasagne eet.
Ohhh ook lekker!quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 16:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een tukje gedaan op de bank![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 16:35 schreef V1z0R het volgende:
Mijn D wordt geserveerd door hij die mij Willem noemt, en dat is een lekker shoarma/kofta-schotel met enerzijds pittige saus en anderzijds met knoflooksaus. Dat onder het genot van een koud (en gratis) flesje bier.
Ik word trouwens een beetje flauw van het feit dat Fok! mij beschuldigd van ad-blocker. Moet telkens F5-en om reacties te kunnen lezen
Krijg geregeld bij posts dat er dan staat dat ik in de afgelopen week een ad-blocker heb gebruikt (wat niet zo is) en dat ik een abo moet nemen of ad-blocker uit zetten om ze te lezen.quote:
Yaaaayquote:
Will do, eerst maar even wachten tot 'ie weer opdaagt, zodat ik een screenshot kan nemen.quote:
...quote:Op maandag 21 november 2011 16:15 schreef CarbonC het volgende:
Je kunt altijd nog de hele dag op Fok! posten, in "Slank de blabla in" of (t.z.t.) OUD. Daar vind je genoeg conservatieve, niet geëmancipeerde vrouwen die hun potentie niet benutten.
Je bent 50, net gedumpt door je man en kunt jezelf nu niet onderhouden?quote:Op maandag 21 november 2011 17:06 schreef Perruche het volgende:
Ik herken me volledig in die beschrijving.
Had je niet gedacht he!quote:Op maandag 21 november 2011 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je bent 50, net gedumpt door je man en kunt jezelf nu niet onderhouden?
^^^^quote:Op maandag 21 november 2011 17:06 schreef Perruche het volgende:
Moet je daar 50 voor zijn?quote:Op maandag 21 november 2011 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je bent 50, net gedumpt door je man en kunt jezelf nu niet onderhouden?
Jij ook al!quote:Op maandag 21 november 2011 17:06 schreef Perruche het volgende:
Nu nog een kort pittig kapsel, een lange rok met instappers en je komt er welquote:Op maandag 21 november 2011 17:16 schreef loveli het volgende:
Nou ja, laat ik heel eerlijk zijn... ben niet zo'n voorstander van emancipatie, benut m'n potentie niet en ik ben rete-conservatief
Mijn twee lange rokken collega´s hebben ook lange lokken, hoor. Ik gok zo dat hun echtgenoten een baard hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nu nog een kort pittig kapsel, een lange rok met instappers en je komt er wel
quote:Op maandag 21 november 2011 17:16 schreef loveli het volgende:
Nou ja, laat ik heel eerlijk zijn... ben niet zo'n voorstander van emancipatie, benut m'n potentie niet en ik ben rete-conservatief
Totaal offtopic wil ik deze aanrader graag herhalen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef Perruche het volgende:
Gratis Leestip: "what is the what" door David Eggers. Mooi boek!
Dank u, ik ga bijna op vakantie.quote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Totaal offtopic wil ik deze aanrader graag herhalen.
Al las is "Wat is de wat", maar dat is omdat ik lui ben en slecht in Engels.
Mijn ouders hadden ook geen geld en ik heb er dus een baantje voor 24 uur bijgezocht. Is wel zwaar en ik heb nu een hoge studieschuld, mar het kan wel.quote:Op maandag 21 november 2011 17:33 schreef Probability het volgende:
@viz
zou heel goed kunnen, maar dat (eventuele) geld van de ouderbijdrage hebben ze niet (meer) en dat is dan gewoon jammer/pech voor mij en moet ik naar een andere oplossing zoeken.
Dat. Vergeet ook niet te kijken of je misschien recht hebt op meer stufi nu.quote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ook geen geld en ik heb er dus een baantje voor 24 uur bijgezocht. Is wel zwaar en ik heb nu een hoge studieschuld, mar het kan wel.
^^quote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ook geen geld en ik heb er dus een baantje voor 24 uur bijgezocht. Is wel zwaar en ik heb nu een hoge studieschuld, maar het kan wel.
Dit is vast een slecht moment om te zeggen dat ik van een docent een lijst met namen heb gekregen van onderzoekers in de VS waarbij ik misschien wel een masterproject kan doen en dat daar topinstituten tussen zitten?quote:
Oh dan kan ik maar beter meteen weer met de pil stoppen en een leuke bouwvakker scoren.quote:Op maandag 21 november 2011 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, nee hoor, want als je dat dan daarna hebt gedaan ga je werpen, thuis zitten met de kinderen en ben je tegen de tijd dat je vent je zat is zo lang uit 'het wereldje' vandaan, dat je kansen op een baan die aansluit op je prehistorische opleiding nul zijn en je alsnog in de bijstand terecht komt.
SPOILER: Zo leest de buitenwereld het net even iets minder snel...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat lijkt me slimmer...
Maar wat tof!
Muizel! Hoe gaat ie met jou?quote:Op maandag 21 november 2011 19:01 schreef Muis006 het volgende:
Gegroet mijn mede ongeemancipeerde, ideaalloze female carbon-based bipeds
Lees dit net pas. Misschien als volgende poging. Heb nu een Diane-kloon gekregen, maar zie in de bijsluiter dat ik die niet te lang mag slikken. Iemand ervaring mee?quote:Op maandag 21 november 2011 11:47 schreef conleche het volgende:
En is de Nuvaring niets? Ik had echt geen enkel pukkeltje meer. Nu heb ik er 3 op mijn kin. Bijna permanent.
Ja ik slik ook een Diane kloon. Volgens mn HA mag dat de rest van mn leven. En mag ik onbeperkt doorslikken. Dat laatste lukt mij niet, want doorbraakbloedingen.quote:Op maandag 21 november 2011 19:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lees dit net pas. Misschien als volgende poging. Heb nu een Diane-kloon gekregen, maar zie in de bijsluiter dat ik die niet te lang mag slikken. Iemand ervaring mee?
Goedquote:Op maandag 21 november 2011 19:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]. Ik ga me maar vast inlezen.
En ja he. Zodra ik gekozen heb, gaan we contact leggen. Al wil ik daar pas over anderhalf jaar naartoe, het is wel fijn om nu wat concreets te hebben waar ik mee kan werken.
[..]
Muizel! Hoe gaat ie met jou?
Goed nieuws Amsel. En wat super dat je helemaal naar Australië gaat
.
Allebei! Supergezondquote:Op maandag 21 november 2011 19:08 schreef conleche het volgende:
ende
voor Maria en Chico.
O: gekookt eitje, beschuitje met boter en oude kaas
L: restje eiermie met kip en groenten
T: wodka, macadamianoten
D: hartige taart (gehaktbrood, witlof, curry, bladerdeeg)
T: extra pure choco en/of kiwi
Wat je ouders zouden kunnen doen is het 'peiljaar verleggen'. Het peiljaar is twee jaar terug, op basis van het inkomen van dat jaar, wordt bepaald of iemand recht heeft op aanvullende beurs. Als de financiële situatie van je ouders veranderd is, kan dit dus zinvol zijn, mogelijk zou je dan wel aanvullende beurs kunnen krijgen.quote:Op maandag 21 november 2011 17:33 schreef Probability het volgende:
@viz
zou heel goed kunnen, maar dat (eventuele) geld van de ouderbijdrage hebben ze niet (meer) en dat is dan gewoon jammer/pech voor mij en moet ik naar een andere oplossing zoeken.
Bij deze post dacht ik 'wut, twee persoonlijk voornaamwoorden, waarom?quote:
Ik heb nu een soort eigen systeem dat ik vier weken doorslik, en dan een stopweek houd. Langer doorslikken resulteerde inderdaad in doorbraakbloedingen, maar bij drie weken slikken was mijn ongesteldheid nog behoorlijk heftig. En ik vind dat ik wel recht heb op wat extra gewone dagen (gewoon vanwege karmaquote:Op maandag 21 november 2011 19:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik slik ook een Diane kloon. Volgens mn HA mag dat de rest van mn leven. En mag ik onbeperkt doorslikken. Dat laatste lukt mij niet, want doorbraakbloedingen.
Ik merk nu wel echt verschil. Ik heb nu weer een veel 'mannelijker' manier van denken, als ik die nuvaring heb, ben ik soms echt een wijf.quote:Op maandag 21 november 2011 19:34 schreef Goodbye het volgende:
Oh, labiel ben ik af en toe ook. Ik dacht alleen dat dat gewoon bij mijn persoonlijkheid hoorde.
Dat vat het prima samenquote:
Nee want ze zijn voor mijquote:Op maandag 21 november 2011 19:37 schreef Laureline het volgende:
En die heeft ze nu allemaal onderweg al opgegeten?
Mwehehe!quote:Op maandag 21 november 2011 19:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik merk nu wel echt verschil. Ik heb nu weer een veel 'mannelijker' manier van denken, als ik die nuvaring heb, ben ik soms echt een wijf.
Het lijkt me wel heerlijk hoor, om een keer geen hormonen te slikken en kijken hoe je dan bent, hoe je je voelt, hoe je er uit ziet..quote:Op maandag 21 november 2011 19:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik merk nu wel echt verschil. Ik heb nu weer een veel 'mannelijker' manier van denken, als ik die nuvaring heb, ben ik soms echt een wijf.
Ze smokkeltquote:Op maandag 21 november 2011 19:36 schreef Muis006 het volgende:
Kennen jullie die mop al van Muis' moeder die naar de VS ging en een kilo peanut butter cups mee terug nam?
Hier, dan is ze er welquote:Op maandag 21 november 2011 19:42 schreef Laureline het volgende:
Over buitenlandse versnaperingen gesproken: moblo, jij werkt nu toch bij de Marks & Spencer? Hebben ze daar nog die zakjes chips, onion rings? Daar was ik echt aan verslaafd, toen ze hier in de stad nog zaten! En niets hier op chipsgebied lijkt erop
quote:Op maandag 21 november 2011 19:45 schreef Amsel het volgende:
Ik plan m'n stopweek altijd heel bewust. Zoals vorige week: borrel waar de collega en ik allebei moesten zijn. Mooi dat ik me niet laat overhalen tot enige intimiteiten als ik "ongesteld" ben
Volgens mij wel, zal morgen eens voor je kijken! Kan dan met kerst wel wat meenemen?quote:Op maandag 21 november 2011 19:42 schreef Laureline het volgende:
Over buitenlandse versnaperingen gesproken: moblo, jij werkt nu toch bij de Marks & Spencer? Hebben ze daar nog die zakjes chips, onion rings? Daar was ik echt aan verslaafd, toen ze hier in de stad nog zaten! En niets hier op chipsgebied lijkt erop
Ik aan 'Laurelientjes plegen' en mooie bouquetreeks-romannetjes!quote:Op maandag 21 november 2011 19:45 schreef Goodbye het volgende:
Bij Laureline denk ik altijd gelijk aan chocoladetaart!![]()
Noesquote:Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Eet je één* slagroomsoes, zit je daarna een paar uur af en aan met penspijn en diarree op de wc
*stiekem waren het er vier
Oh en dat had ik idd nog niet gezegd, maar wel gedacht toen ik het las inderdaadquote:Op maandag 21 november 2011 19:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Amsel, goed nieuws trouwens. Knap gedaan van je
Dat heb ik vaak met reageren op mail en sms enzoquote:Op maandag 21 november 2011 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh en dat had ik idd nog niet gezegd, maar wel gedacht toen ik het las inderdaadHebben jullie dat ook wel eens, dat je tijdens het gaarhoofdig bijlezen iets zo fervent denkt dat het voelt alsof je al gereageerd hebt
</wakkere kip>
Echt heel tof, vooral omdat je er eerst zo tegenop zag!Productieve levensverbetering ftw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op maandag 21 november 2011 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Volgens mij wel, zal morgen eens voor je kijken! Kan dan met kerst wel wat meenemen?
In dat kader wil ik nog even opmerken dat ik vanochtend nog een lief smsje kreeg en zodra ik klaar was met het gesprek nog éénquote:Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak met reageren op mail en sms enzo
Neuh, ik ga ook weer niet zo lang weg dat ik vind dat ik dat nodig heb. Ik koop wel een Australische SIM-kaart en kan dan internetten met m'n iPhone, volgens mij moet ik daar genoeg aan hebben. Bovendien is het idee dat ik een beetje loskom van alles en iedereen in NL en dat gaat niet gebeuren als ik constant zit te facebookenquote:Op maandag 21 november 2011 19:57 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat een maand Australie echt wonderen gaat doen! Beetje echte afstand.
Neem jij trouwens je laptop mee? Ik zit te twijfelen. Misschien dat ik een tweedehands netbookje aanschaf.
Hmmmm, daar zit wat in. Ik denk dat je die simkaart ook niet eens nodig hebt. Bijna overal is wel wifi. En dan kan je ook bellen met Viber. Ik wil mijn foto's wel legen eigenlijk, dat zou de voornaamste reden zijn om een netbook te willen. Ik kan wel extra geheugenkaartjes kopen, maar ben bang dat ik die kwijtraak.quote:Op maandag 21 november 2011 20:02 schreef Amsel het volgende:
[..]
Neuh, ik ga ook weer niet zo lang weg dat ik vind dat ik dat nodig heb. Ik koop wel een Australische SIM-kaart en kan dan internetten met m'n iPhone, volgens mij moet ik daar genoeg aan hebben. Bovendien is het idee dat ik een beetje loskom van alles en iedereen in NL en dat gaat niet gebeuren als ik constant zit te facebooken
Alleen niemand die ik zou willen bellen heeft Viberquote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm, daar zit wat in. Ik denk dat je die simkaart ook niet eens nodig hebt. Bijna overal is wel wifi. En dan kan je ook bellen met Viber. Ik wil mijn foto's wel legen eigenlijk, dat zou de voornaamste reden zijn om een netbook te willen. Ik kan wel extra geheugenkaartjes kopen, maar ben bang dat ik die kwijtraak.
Dat dacht ik wel toen ik de laatste paar keer hier posttequote:Op maandag 21 november 2011 20:32 schreef Amsel het volgende:
Ach MaJo, witte boterhammen komen heus niet van de duivel hoor!
Beter wat fietsen dan nietquote:Op maandag 21 november 2011 20:23 schreef MaJo het volgende:
Ik heb al een tijdje niet gepost maar wel meegelezen. Aangezien we sinds kort een hometrainer hebben en ik nu eindelijk iets doe aan lichaamsbeweging kom ik weer eens mee posten. Op die manier hoop ik ook een stok achter de deur te hebben om ook daadwerkelijk te gaan sporten en gezond te eten
O: Twee (witte) boterhammen met gelderse gekookte worst en een glos yoki
doe boterhammen met MEEL, zoals volkoren maar ook tarwe, gekookte worst is erg vet, liever dan kipfilet, vol met eiwitten, kaas ook eiwitten, stroop wat ijzer
T: Twee rijstwafels
[lust ik niet, jij? pak lekker wat fruit/i]
L: Twee (witte) boterhammen met gelderse gekookte worst, een tomaat en een paar plakjes komkommer
[i]zie O.. en ipv yogi wat melk?
T: Twee eierkoeken wat pure chocolade en 1 eierkoek, of geen eierkoek maar wat nootjes?
D: Chili con carne met appelmoes
Lekker en voedzaam. Veel groente erin?
S: een kwartier op de hometrainer, 7km gefietst
T: een beetje kwark?
Qua eten is het niet heel spannend maar ben wel trots op mezelf dat ik heb gesport
Arme coco...quote:Op maandag 21 november 2011 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Pufff, bleekselderij... wat is dat goor!!
Bleekselderij met coco's, dat is zo'n beetje mijn grootste nachtmerrie
Bleekselderij bij Coco waar ze het niet wil... het stopt wel !quote:
Salade zoals hierboven zou jij ook best kunnen lusten!quote:Op maandag 21 november 2011 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Pufff, bleekselderij... wat is dat goor!!
Bleekselderij met coco's, dat is zo'n beetje mijn grootste nachtmerrie
Is het zo slecht?quote:Op maandag 21 november 2011 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Beter wat fietsen dan niet
En mijn eerste uitgebreide reactie ging fout
*checkt telefoon* je hebt het zelf ook niet.quote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef Amsel het volgende:
[..]
Alleen niemand die ik zou willen bellen heeft ViberEn ik vind het wel een relaxed idee dat ik overal kan opzoeken hoe laat de bus gaat enzo, zonder dat ik dan per se in een MacDonalds hoef te zitten voor wifi
Ach ik zie het allemaal wel. Komt tijd komt raad.
Heb in de quote nog wat dingen gezetquote:Op maandag 21 november 2011 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is het zo slecht?
Ik wil gaan proberen elke dag een half uur te fietsen, 's ochtends een kwartier en 's avonds een kwartier. Ik ben benieuwd
Nu wel! En als ik kijk wie het nog meer hebben, dan zijn dat - naast jij - vooral mannen met wie ik ooit eens 1 of 2 dates heb gehad en verder niksquote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef conleche het volgende:
[..]
*checkt telefoon* je hebt het zelf ook niet.Ik vind het haske fijn! Als je wifi-verbinding goed is kan je gewoon gratisch bellen. Ik ga iedereen dwingen het te downloaden voor ik weg ga.
Die kan je dan mooi uit bed bellen!!quote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nu wel! En als ik kijk wie het nog meer hebben, dan zijn dat - naast jij - vooral mannen met wie ik ooit eens 1 of 2 dates heb gehad en verder niks
Misschien houd ik wel van hele kinky spelletjes....quote:Op maandag 21 november 2011 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bleekselderij bij Coco waar ze het niet wil... het stopt wel !
Timing jaquote:Op maandag 21 november 2011 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
In dat kader wil ik nog even opmerken dat ik vanochtend nog een lief smsje kreeg en zodra ik klaar was met het gesprek nog één![]()
Dat was echt timing btw
Ik stond twee tellen buiten en deed net m'n telefoon weer aan en kreeg een paar tellen later je 'und und und'-sms!
![]()
Oh dat had ik niet gezienquote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb in de quote nog wat dingen gezet
Terusten menschen (Sigme, zelf hoef ik geen varken maar als er hier in de buurt een meet is dan mag ik mee? )
Nee, m'n laptop zou ik sws niet meenemen. Maar ik dacht aan zo'n stom netbookje. Die zijn nieuw een paar 100 euro, dus op marktplaats kan je er voor 100 euro wel 1 vinden denk ik. Die wegen nog geen kilo. Ik vind het wel leuk om een soort blogje op Facebook bij te houden. Denk ik. Ben toch niet het type dat elke avond tot laat blijft feesten en dan is een half uurtje voor je gaat slapen, je foto's legen en op stick zetten en wat internetten misschien wel een lekker ritueel.quote:Op maandag 21 november 2011 21:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Over vakanties: geen laptop meenemen. Is zwaar, duur en kan kapot.
Ik ben de laksheid zelve en maak niet eens backups van mijn foto's, maar stop wel mijn volle geheugenkaartjes in mijn moneybelt.![]()
Dat heb ik geleerd nadat na 4 weken vakantie mijn camera werd gejat en alle geheugenkaarten bij mn camera zaten en ik dus geen foto's meer had.
Wat een leeg leven moet jij levenquote:Op maandag 21 november 2011 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik ken Vieber niet, ben nog nooit down under geweest en heb vandaag geen slagroomsoezen of bleekselderij op!
NEEEEEEEEEE! Reizen zonder al te veel normaal leven! Heerlijk. Even niets!quote:Op maandag 21 november 2011 19:57 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat een maand Australie echt wonderen gaat doen! Beetje echte afstand.
Neem jij trouwens je laptop mee? Ik zit te twijfelen. Misschien dat ik een tweedehands netbookje aanschaf.
Jaquote:
Oh, jij bent geneigd een een negatief advies hieromtrent uit te brengen, meen ik te bemerken?quote:Op maandag 21 november 2011 21:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE! Reizen zonder al te veel normaal leven! Heerlijk. Even niets!
Oh, ik ben zo jaloers op jullie reizigers!
Een negatief reisadviesquote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, jij bent geneigd een een negatief advies hieromtrent uit te brengen, meen ik te bemerken?
een klein beetje negatief, maar!quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, jij bent geneigd een een negatief advies hieromtrent uit te brengen, meen ik te bemerken?
Ik zou als groente-experiment zeker geen bleekselderij nemen, XM! Ik weet niet of er onderzoek naar gedaan is, maar ik denk dat er meer mensen zijn die van spruitjes houden dan van bleekselderij.quote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef Amsel het volgende:
Men neme een bleekselderij, snijde de boven en onderkant eraf, schille de bleekselderij en smere er een enorme hoeveelheid roomkaas op
Geheugenkaartjes gewoon bij je paspoort stoppen. Daar let je ook vast wel goed op.quote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, m'n laptop zou ik sws niet meenemen. Maar ik dacht aan zo'n stom netbookje. Die zijn nieuw een paar 100 euro, dus op marktplaats kan je er voor 100 euro wel 1 vinden denk ik. Die wegen nog geen kilo. Ik vind het wel leuk om een soort blogje op Facebook bij te houden. Denk ik. Ben toch niet het type dat elke avond tot laat blijft feesten en dan is een half uurtje voor je gaat slapen, je foto's legen en op stick zetten en wat internetten misschien wel een lekker ritueel.
Ik vond laatst een geheugenkaartje terug onder de achterbank van mijn auto toen de accu verwisseld moest worden, dus ik ben niet goed met die dingen.![]()
Wel echt, echt klote zeg, dat al je foto's kwijt waren!!
Ik doe hem door de bolognese, proef je niets van! Of misschien ook wel en hou ik van bleekselderij...quote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef conleche het volgende:
Gééééééééééeen bleekselderij. Of eventueel kapot gestoofd met heel veel andere dingen, maar zo niet dan GEEN
Da's één. Nu Loveli nog.quote:
Gestoofd gaat de vieze smaak weg, dus dan slik ik het ook gewoon door hoor. Maar uit salades vis ik ze er 1 voor 1 uit. En ieder hapje wordt dan minutieus bekeken alvorens ik het in mijn mond stop.quote:Op maandag 21 november 2011 22:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik doe hem door de bolognese, proef je niets van! Of misschien ook wel en hou ik van bleekselderij...
Ik eet het wel in een salade, ik vind het gekookt echt heeeeeellll vies. Wat jij doet doe ik dus wel als er ergensquote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Gestoofd gaat de vieze smaak weg, dus dan slik ik het ook gewoon door hoor. Maar uit salades vis ik ze er 1 voor 1 uit. En ieder hapje wordt dan minutieus bekeken alvorens ik het in mijn mond stop.
Jaaaa!quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's één. Nu Loveli nog.
Oh, dat boek van Dave Egger ga ik dan ook kopen! Nu heb ik het al zo vaak zien staan. Ik moet ook nog steeds Maria's tip doen. White teeth van Zadie Smith. Ik denk dat ik morgen eens de stad in ga.
Bah, ik heb toch zo'n hekel aan die kotssmileyquote:Op maandag 21 november 2011 22:38 schreef Syrena het volgende:
Zo, wat een liberaal gebruik van de kotssmiley vandaag
Skilzz, I haz themquote:
Ja, daar ben ik oko wel benieuwd naar, dan gooi ik er een paar op mn telefoon. Gewoon als backup tijdens mn vakantie.quote:
mycket gracias!quote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Skilzz, I haz themmaar ik PM je even.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:38 schreef Syrena het volgende:
Zo, wat een liberaal gebruik van de kotssmiley vandaag
Ga voor een kindle. Heb 2 weken geleden uitgebreid warenonderzoek gedaan, en kindles kwamen wat mij betreft het beste uit de test.quote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef conleche het volgende:
[..]
En doe mij ook zo'n PM. Ik heb dan nog wel geen ebook, maar dat gaat niet lang meer duren. Die Li postte vanmiddag vond ik iets te klein. Ik wil een 6 inch denk ik. Wat heb jij, Syreen?
Ja, ik denk dat ik die ook doe. Ik hoor goede kritieken van alle kanten en die is 6 inch, toch?quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ga voor een kindle. Heb 2 weken geleden uitgebreid warenonderzoek gedaan, en kindles kwamen wat mij betreft het beste uit de test.
Nou las ik wéér 'kindje'quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ga voor een kindle. Heb 2 weken geleden uitgebreid warenonderzoek gedaan, en kindles kwamen wat mij betreft het beste uit de test.
Vooral die twee weken warenonderzoek intrigeert dan.quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
De zin wordt wel vermakelijk als je 'kindle' vervangt door 'kindje'.
5 inch, Cybook Opus. Heel lichtgewicht, goed leesbaar in de zon. Prima voor op reis, maar ik lees heel snel, dus ik moet al snel het blad "omslaan" en de knoppen zijn een beetje stug, dus ik wil een groterequote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef conleche het volgende:
[..]
En doe mij ook zo'n PM. Ik heb dan nog wel geen ebook, maar dat gaat niet lang meer duren. Die Li postte vanmiddag vond ik iets te klein. Ik wil een 6 inch denk ik. Wat heb jij, Syreen?
wat zijn epubs? Kranten? /n00bquote:Op maandag 21 november 2011 22:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
5 inch, Cybook Opus. Heel lichtgewicht, goed leesbaar in de zon. Prima voor op reis, maar ik lees heel snel, dus ik moet al snel het blad "omslaan" en de knoppen zijn een beetje stug, dus ik wil een grotereOp m'n werk gaan we een proef draaien met gadgets, en ik heb al gevraagd of er een 6 of 7 inch reader kan worden geprobeerd. Heb idd Kindle gevraagd, vind het jammer dat die geen epubs aankan, maarrrr dat zou wel nog komen.
Preciesquote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Vooral die twee weken warenonderzoek intrigeert dan.
Mn latijn is wat roestigquote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef conleche het volgende:
Moet je maar eens vergelijken wat een verschil die ene inch geeft!
maar epubs zijn natuurlijk makkelijk te converteren...quote:Op maandag 21 november 2011 22:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
5 inch, Cybook Opus. Heel lichtgewicht, goed leesbaar in de zon. Prima voor op reis, maar ik lees heel snel, dus ik moet al snel het blad "omslaan" en de knoppen zijn een beetje stug, dus ik wil een grotereOp m'n werk gaan we een proef draaien met gadgets, en ik heb al gevraagd of er een 6 of 7 inch reader kan worden geprobeerd. Heb idd Kindle gevraagd, vind het jammer dat die geen epubs aankan, maarrrr dat zou wel nog komen.
Veelgebruikt formaat voor ebooks. Zoals je een een pdf kunt hebben met een boek erin, kun je ook een epub hebben. Als je een lezer kiest is het handig als ie dat formaat aan kan, want dan hoef je niet om te zetten.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hihi vriendje laten schrikken door dit topic!
Wil je een kindle van me?
QFT.quote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef conleche het volgende:
Gééééééééééeen bleekselderij. Of eventueel kapot gestoofd met heel veel andere dingen, maar zo niet dan GEEN
quote:
QFTquote:
Niet bijgelezen, maar blijkbaar does size matter.quote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef conleche het volgende:
Moet je maar eens vergelijken wat een verschil die ene inch geeft!
Dat heb ik gister gegeten! Ik heb een pakje bietjes geblenderd met wat extra water erbij en dat als bouillon gebruikt. Maar er is ook.een risotto topic ergens waar vast het recept van ColdFeet in zondzwerft.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:43 schreef Probability het volgende:
Ik ga morgen risotto + bietjes maken (vegetarisch) heeft iemand nog een lekker recept?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |