en ik ben het niet vaak met je eens, maar in deze welquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef Keshet het volgende:
Ik vind dat er wel verschil zit tussen het doden van je kind of het 's nachts laten huilen van je kind. Maar, deze discussie ga ik niet in dit topic voeren zolang het niks met borstvoeding te maken heeft.![]()
Ik wilde alleen even melden dat ik Juuds opmerking echt niet vind kunnen en dat heb ik gedaan.
Is ook zo...quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef Keshet het volgende:
Ik vind dat er wel verschil zit tussen het doden van je kind of het 's nachts laten huilen van je kind. Maar, deze discussie ga ik niet in dit topic voeren zolang het niks met borstvoeding te maken heeft.![]()
Ik wilde alleen even melden dat ik Juuds opmerking echt niet vind kunnen en dat heb ik gedaan.
Ja? Dat verbaast me. In mijn omgeving is BV veel gebruikelijker dan flesvoeding. Ik was vooral verbaasd dat voor de meeste moeders flesvoeding een bewuste keuze leek. Er was er één die wel wat begonnen met BV maar op had gegeven toen ze een borstontsteking kreeg.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:58 schreef Juud79 het volgende:
Dat er vd 7 nog 3 bv geven is eigenlijk best veel volgens mij. Ik denk dat het gemiddelde veel lager ligt.![]()
Lijkt me geen punt, hoor! Na een jaar is de productie meestal behoorlijk stabiel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Even een vraagje tussen door...
Hoe stabiel is een productie rond 15/16 maanden.. Zou ik een nacht in de week niet kunnen voeden dat het dan niet instort? Ik voed overdag eigenlijk niet meer... Een beetje hoe de dag loopt, soms wel soms niet.
Toen ik nog voedde ben ik eens een lang weekend weggeweest. Voor de zekerheid de kolf meegenomen (voor als de druk te groot zou worden), maar niet hoeven te gebruiken. Daarna kon Marlien gewoon weer bij me drinken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:43 schreef Ticootje het volgende:
Daarom vraag ik het ff hier... Voor de langere voedsters... Hoe ze dat doen met logeren, of weekendje weg zonder kind..
Nu pas? Joh, in Z&G trapte ze toch ook al zo om zich heen. Lekker negeren, doe ik ook!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:18 schreef Keshet het volgende:
Juud, wat een kutopmerking maak je daar zeg.
Ik begin me steeds vaker te storen aan je posts. Misschien wordt het tijd om je oogkleppen eens af te doen en te beseffen dat jij niet alwetend bent?
Waarom stopte je met negeren?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nu pas? Joh, in Z&G trapte ze toch ook al zo om zich heen. Lekker negeren, doe ik ook!
Ik reageer op Keshet, dus... niet?quote:
Indirect kon je het toch niet laten om er toch ff een opmerking over te maken... Dus negeer je het niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:35 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik reageer op Keshet, dus... niet?
okquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Indirect kon je het toch niet laten om er toch ff een opmerking over te maken... Dus negeer je het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |