en ik ben het niet vaak met je eens, maar in deze welquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef Keshet het volgende:
Ik vind dat er wel verschil zit tussen het doden van je kind of het 's nachts laten huilen van je kind. Maar, deze discussie ga ik niet in dit topic voeren zolang het niks met borstvoeding te maken heeft.![]()
Ik wilde alleen even melden dat ik Juuds opmerking echt niet vind kunnen en dat heb ik gedaan.
Is ook zo...quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef Keshet het volgende:
Ik vind dat er wel verschil zit tussen het doden van je kind of het 's nachts laten huilen van je kind. Maar, deze discussie ga ik niet in dit topic voeren zolang het niks met borstvoeding te maken heeft.![]()
Ik wilde alleen even melden dat ik Juuds opmerking echt niet vind kunnen en dat heb ik gedaan.
Ja? Dat verbaast me. In mijn omgeving is BV veel gebruikelijker dan flesvoeding. Ik was vooral verbaasd dat voor de meeste moeders flesvoeding een bewuste keuze leek. Er was er één die wel wat begonnen met BV maar op had gegeven toen ze een borstontsteking kreeg.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:58 schreef Juud79 het volgende:
Dat er vd 7 nog 3 bv geven is eigenlijk best veel volgens mij. Ik denk dat het gemiddelde veel lager ligt.![]()
Lijkt me geen punt, hoor! Na een jaar is de productie meestal behoorlijk stabiel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Even een vraagje tussen door...
Hoe stabiel is een productie rond 15/16 maanden.. Zou ik een nacht in de week niet kunnen voeden dat het dan niet instort? Ik voed overdag eigenlijk niet meer... Een beetje hoe de dag loopt, soms wel soms niet.
Toen ik nog voedde ben ik eens een lang weekend weggeweest. Voor de zekerheid de kolf meegenomen (voor als de druk te groot zou worden), maar niet hoeven te gebruiken. Daarna kon Marlien gewoon weer bij me drinken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:43 schreef Ticootje het volgende:
Daarom vraag ik het ff hier... Voor de langere voedsters... Hoe ze dat doen met logeren, of weekendje weg zonder kind..
Nu pas? Joh, in Z&G trapte ze toch ook al zo om zich heen. Lekker negeren, doe ik ook!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:18 schreef Keshet het volgende:
Juud, wat een kutopmerking maak je daar zeg.
Ik begin me steeds vaker te storen aan je posts. Misschien wordt het tijd om je oogkleppen eens af te doen en te beseffen dat jij niet alwetend bent?
Waarom stopte je met negeren?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nu pas? Joh, in Z&G trapte ze toch ook al zo om zich heen. Lekker negeren, doe ik ook!
Ik reageer op Keshet, dus... niet?quote:
Indirect kon je het toch niet laten om er toch ff een opmerking over te maken... Dus negeer je het niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:35 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik reageer op Keshet, dus... niet?
okquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Indirect kon je het toch niet laten om er toch ff een opmerking over te maken... Dus negeer je het niet.
Ik vind het een puntje... Hoeveel.... Want toen ik stopte met het voeden van Jen kon ik er 6 maanden daarna nog wel druppels uit krijgen. Leyla drinkt eigenlijk 1 beker sap over een hele dag, en de rest drinkt madammeke bij mij... Ik vind het een beetje engig denk ik om dan te gaan overslaan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Tico, ik ben een maand, bijna 2 maanden gestopt (toen ik 18 mnd voedde, en toen ze 20 maand was, (ziek was ze) wilde ze drinken en toen kwam er gewoon melk uit.
Muhquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nu pas? Joh, in Z&G trapte ze toch ook al zo om zich heen. Lekker negeren, doe ik ook!
Leyla drink minimaal 4x per avond / nacht.. (Ik ga geen exacte getallen noemen, dan verklaren mensen me denk voor gek)quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Maaaarrrr sidenote: ik voedde Elin nog wel minstens ;') 8 keer per dag.. bij 18 mnd, de reden waarom ik ook wilde stoppen toen
Mijn eigenwijs doet dit al vanaf begin af aan.. ook op het kdv met gekolfde melk drinken, dat ik gewoon werd gebeld, omdat ze echt niet dronk.. Madam wacht gewoon op mama...quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:54 schreef Morretje het volgende:
Tico, eigenlijk ben je bang dat ze zelf te weinig gaat drinken dan? Ik weet niet hoe eigenwijs je kleine is, maar zou ze dat niet anders opvangen als jij er niet bent denk je? Dat ze gewoon wel meer uit een bekertje gaat drinken?
hence mn minimaal 8quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Leyla drink minimaal 4x per avond / nacht.. (Ik ga geen exacte getallen noemen, dan verklaren mensen me denk voor gek)
quote:
Ja, dat herinner ik me nog.. Nog steeds dus. Hm, lastig. Ik zou het zelf niet durven geloof ik. Hier zou er dan niet meer geslapen worden als mevroi niet kan drinken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn eigenwijs doet dit al vanaf begin af aan.. ook op het kdv met gekolfde melk drinken, dat ik gewoon werd gebeld, omdat ze echt niet dronk.. Madam wacht gewoon op mama...
Ja in de nacht is het huil -> hoppa tiet erin... Slok slok, slaap...quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef Kleurdoos het volgende:
En ofTroostslok, ik verveelmeslok, ik heb dorstslok, ik kom je lastigvallenslok, knuffelslok etc
Lex is wat dat betreft al iets braver.. maar ik voed zeker elk uur wel even (behalve 's nachts, dan komt hij 2x en als hij in de doek of kinderwagen zit dan kan hij ookk wel een uur of 3 vooruit), ik ga er ook vanuit dat dat de reden is waarom mijn kinderen nooit huilen..ik prop gewoon hun mond dicht
Ik ben inmiddels anderhalve week gestopt. Toen ik gisteren onder de douche even keek hoe het er eigenlijk mee staat, spoot ik mezelf zo in mijn gezicht. En dat na 9 maanden voeden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:43 schreef Ticootje het volgende:
Daarom vraag ik het ff hier... Voor de langere voedsters... Hoe ze dat doen met logeren, of weekendje weg zonder kind..
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef Kleurdoos het volgende:
En ofTroostslok, ik verveelmeslok, ik heb dorstslok, ik kom je lastigvallenslok, knuffelslok etc
Lex is wat dat betreft al iets braver.. maar ik voed zeker elk uur wel even (behalve 's nachts, dan komt hij 2x en als hij in de doek of kinderwagen zit dan kan hij ookk wel een uur of 3 vooruit), ik ga er ook vanuit dat dat de reden is waarom mijn kinderen nooit huilen..ik prop gewoon hun mond dicht
Nouja ik ben het ermee eens, ik denk echt dat ik die makkelijke baby's te danken heb aan het dragen en voeden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:23 schreef sverbern het volgende:
[..]![]()
Doet me hieraan denken: http://www.drmomma.org/2010/09/why-african-babies-dont-cry.html
Leyla begraaft zich tussen mn borsten, of gaat in de houding liggen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:24 schreef Morretje het volgende:
Moet ze maar aan wennen dan
De mijne begint vaak zelf al m'n shirt open te maken
MILF?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:30 schreef Kleurdoos het volgende:
heb je t nu over dat ze in r gezicht spuit?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:30 schreef Kleurdoos het volgende:
heb je t nu over dat ze in r gezicht spuit?
Nee joh, je snapt gewoon dat ik er ook zo over denk. Als je baby geen issues heeft, heb je grote kans dat je hem of haar blij houdt door aan alle behoeften te voldoen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:27 schreef Morretje het volgende:
Ik kan me d'r ook wel in vinden idd, Vanyel Sverbern. Als er aan al je behoeften voldaan wordt, waarom zou je dan nog ongelukkig zijn he..
-edit- Euh, mag het excuus hormonen nog aangevoerd?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |