Hoe herkenbaar!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef Kleurdoos het volgende:
En ofTroostslok, ik verveelmeslok, ik heb dorstslok, ik kom je lastigvallenslok, knuffelslok etc
de anonieme veelvoedsters...quote:
Hé, hoe weet je dat ik dat ben?!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:30 schreef Keshet het volgende:
Feeders zijn jullie!Is er al een verband aangetoond tussen emo-eters en borstvoeding?
![]()
![]()
Heerlijk toch, dat je je kindje zo kan troosten!Leuke blog trouwens sverbern!
Oef, dan zou ik even heel hard moeten gaan zoeken. Nu geen tijd voor in elk geval, komt later.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:35 schreef Asyniur het volgende:
Wup, heb jij nog ergens die link van die Mongolese moeders die je toen op fb had gezet?
Deze?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:35 schreef Asyniur het volgende:
Huh, ik zou zweren dat ik daarstraks hier een bericht gepost had
Wup, heb jij nog ergens die link van die Mongolese moeders die je toen op fb had gezet?
Ja!quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:23 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Deze?
http://www.drmomma.org/20(...)of-genghis-khan.html
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:23 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Deze?
http://www.drmomma.org/20(...)of-genghis-khan.html
Zie je ons al zitten bij een centrale meet in Utrecht park?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:48 schreef Morretje het volgende:
[..]Wat een tof stuk!
![]()
En idd, peuterrivaliteit? *flash* x tig![]()
Lolquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Hij doet t er goed op jamaar wist niet of t stuwingtechnisch misschien anders handiger was
![]()
Misselijk gevoel wel hoor alsof je borsten moeten kotsen
Hier hetzelfde! Ik gaf altijd 2 borsten: 15+5 minuten zoals me in de kraamtijd was aangeleerd. Maar ik had erg veel melk en door steeds allebei de borsten aan te bieden bleef de productie groeien. J. kon het na een tijdje niet meer allemaal op dus toen ging ik nogal veel overhouden. Overgestapt op 1 borst per keer en na een weekje was het helemaal gereguleerd. Hij kan nu een borst goed leegdrinken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:58 schreef Kleurdoos het volgende:
ik bood eerst altijd 2 borsten aan, maar ik weet zeker dat ik bij lex echt way meer melk heb dus nu laat ik hem nog maar 1 borst goed leegdrinken per keer.. hij had een aantal groene luiers en dat duidt meestal op teveel 'voormelk' nu zijn ze weer mooi geel en hij verslikt zich ook niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb dat ook gehad, een heel klein puntje huid, wat wit is, bij mij was het toen ik een verstopte melkklier had. Maar toen had ik ook een harde knobbel in mijn borst die gevoelig was.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:31 schreef Nirak het volgende:
geen melkblaar.. daar kom ik iedere keer uit als ik google, maar t lijkt gewoon borstweefsel, t is geen blaar
Daar had de kraamhulp niet helemaal gelijk in. Stuwing in de kraamtijd is namelijk voor het grootste gedeelte vocht, geen melk. Veel masseren kan er zelfs voor zorgen dat je jezelf een kneuzing bezorgt (zeker op de manier zoals veel kraamverzorgsters het voor doen, met van die schrapende knokkelsquote:Op woensdag 30 november 2011 09:59 schreef Nirak het volgende:
Mijn is door de kraam verteld dat als je harde plekken van stuwing niet weg gaan tijdens het drinken je risico loopt op borstontsteking.. en mijn harde plekken gaan niet overal vanzelf weg tijdens het drinken, dus ik masseer als een malle als ik er weer een betrapt heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |