http://www.nu.nl/politiek(...)peace-uitzetten.htmlquote:PVV wil Greenpeace uitzetten
Greenpeace gaat zo vaak over de schreef dat de actiegroep het land uit moet worden gezet.
Dat stelt PVV-Kamerlid Richard de Mos maandag in De Telegraaf. Staatssecretaris van Milieu Joop Atsma (CDA) moet volgens hem alles uit de kast halen om Greenpeace weer in het gareel te krijgen.
De beweging radicaliseert, stellen VVD en PVV in de krant. De VVD wil subsidies voor milieuorganisaties die de wet overtreden stopzetten. Ook zouden ze geen geld meer mogen krijgen via bijvoorbeeld de Postcodeloterij, zegt VVD-Kamerlid René Leegte in de krant.
Verbaasd
Greenpeace zegt in verbaasd te zijn dat de PVV de beweging 'monddood' wil maken. Directeur Sylvia Borren wijst erop dat de organisatie geweldloos te werk gaat. "Het zou logischer zijn als de heer De Mos samen met de eigen kiezers en miljoenen Greenpeacesupporters opkomt tegen vervuilende praktijken."
Een maand geleden pleitte de VVD met steun van de PVV voor het opheffen van fiscale voordelen voor organisaties als Greenpeace. Zo zou het niet meer mogelijk moeten zijn dat giften aan Greenpeace fiscaal aftrekbaar zijn. Ook zou de milieuorganisatie belasting moeten betalen over schenkingen of erfenissen.
Ballon
Greenpeace zette vorige maand kwaad bloed bij de VVD en de PVV met een actie rond het transport van kernafval. De milieuorganisatie wilde een ballon met een tekst door de treinrails naar boven laten komen, maar dat werd tijdens de voorbereidingen verhinderd. Het OM onderzoekt of de actie gevaar voor het transport had kunnen opleveren
Nee.quote:Op maandag 21 november 2011 09:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Greenpeace, dat is toch die club die rotsblokken om de zeebodem gooit om daarmee vissersschepen te laten kapseizen?
De Mos.quote:Op maandag 21 november 2011 09:26 schreef t-8one het volgende:
Ook meteen het land uit
Een beetje zoals je in de middeleeuwen buiten de stadsmuren gezet werd.
Ohw, en daarnaast de Mos
Waarom zit zo'n gast in de tweede kamer, vergeleken met hem is zelfs Dion Graus slim.
Jong, zulke bijdehande vragen stel je maar in de kroeg, de PVV werkt aan oplossingen.quote:Op maandag 21 november 2011 09:28 schreef Jarno het volgende:
Hoe zet je eigenlijk een organisatie het land uit?
Aahhhh ok, dus het is gewoon zijn versie van 'de klas uit' ? Helder.quote:Op maandag 21 november 2011 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
De Mos, is dat niet die man die schooldirecteur had kunnen zijn?
tochdapperdatjijmenseneenmongooldurfttenoementerwijljezelfnieteenseenfatsoenelijkleesbarezinkantikkenquote:Op maandag 21 november 2011 09:35 schreef Basp1 het volgende:
Wat grappig zelfs particuliere instanties zoals de postcodeloterij mogen door het te veel aan vrijheid ook ingeperkt worden door de inteelt mongolen van de pvv.
ga iets inhoudelijks toevoegen ipv te huilen over typo's en slechte zinnen.quote:Op maandag 21 november 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tochdapperdatjijmenseneenmongooldurfttenoementerwijljezelfnieteenseenfatsoenelijkleesbarezinkantikken
Ah, Basp zegt iets gemeens over de PVV. Ga je nu huilen?quote:Op maandag 21 november 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tochdapperdatjijmenseneenmongooldurfttenoementerwijljezelfnieteenseenfatsoenelijkleesbarezinkantikken
Nee, ik heb niets met de PVV verder. Ik verbaas me alleen nog steeds over het feit dat mensen zo makkelijk anderen een mongool durven te noemen terwijl ze dus hun eigen taal niet eens redelijk beheersen. En ja, das ontopic.quote:Op maandag 21 november 2011 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, Basp zegt iets gemeens over de PVV. Ga je nu huilen?
Man man man, je bent een fervent NWS-bezoeker. Daar doet men niets anders dan elkaar en de mensen die de hoofdrol spelen in nieuwsitem uitmaken voor mongool. En nu neem jij het iemand kwalijk als diegene de PVV terecht een partij voor mongolen noemt?quote:Op maandag 21 november 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets met de PVV verder. Ik verbaas me alleen nog steeds over het feit dat mensen zo makkelijk anderen een mongool durven te noemen terwijl ze dus hun eigen taal niet eens redelijk beheersen. En ja, das ontopic.
Ach ja, het is nog vroeg zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 21 november 2011 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man man man, je bent een fervent NWS-bezoeker. Daar doet men niets anders dan elkaar en de mensen die de hoofdrol spelen in nieuwsitem uitmaken voor mongool. En nu neem jij het iemand kwalijk als diegene de PVV terecht een partij voor mongolen noemt?
Dat was idd nogal... selectief.quote:Op maandag 21 november 2011 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man man man, je bent een fervent NWS-bezoeker. Daar doet men niets anders dan elkaar en de mensen die de hoofdrol spelen in nieuwsitem uitmaken voor mongool. En nu neem jij het iemand kwalijk als diegene de PVV terecht een partij voor mongolen noemt?
Onzin das gehuil van jouw kant, en 'toevalliger wijs' in een topic dat jou niet aanstaat. Het heeft helemaal niets met de typo te maken maar alles met de mening van de persoon.quote:Op maandag 21 november 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets met de PVV verder. Ik verbaas me alleen nog steeds over het feit dat mensen zo makkelijk anderen een mongool durven te noemen terwijl ze dus hun eigen taal niet eens redelijk beheersen. En ja, das ontopic.
Greenpeace heeft zn hoofdkantoor hier zitten. Die kun je natuurlijk wel gaan verbieden.quote:Op maandag 21 november 2011 09:28 schreef Jarno het volgende:
Hoe zet je eigenlijk een organisatie het land uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |