Dat vind ik knap, ik heb heel weinig geduld dus het zou niks voor mij zijn denk ik. Bovendien kan ik niet meten.quote:Op maandag 21 november 2011 09:05 schreef freecell het volgende:
Hallo!
Das nog wel heel weinig dagen!
Niet online geweest het weekend, nog iets gebeurd?
Ik heb zaterdag samen met een vriendin bij vrienden het laminaat gelegd in de woonkamer![]()
Zonder 1 foutje, barstje of kiertje. En dat met het allergoedkoopste IKEA laminaat en een kamer met veel hoekjes.
We waren best trots!
(en nu nog spierpijn in m'n billen, hihi)
Hmmm, dat zijn toch ook niet mijn sterkste punten, hahaquote:Op maandag 21 november 2011 09:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, ik heb heel weinig geduld dus het zou niks voor mij zijn denk ik. Bovendien kan ik niet meten.
Fijnquote:Op maandag 21 november 2011 09:08 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij heb ik nog last van de narcose, ik weet heel niet of er iets gebeurd is dit weekend. Nou ja, het gaat beter met me.
Gewoon een goed team dus.quote:Op maandag 21 november 2011 09:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, dat zijn toch ook niet mijn sterkste punten, haha
Ochtoch....quote:Op maandag 21 november 2011 09:12 schreef freecell het volgende:
Hum, peuter met rode wangen zegt net: 'mijn keel doet zeer!'
Mjah, zo ziet hij er ook wel uit
En er moest een kusje op
Alleen TU techneuten van deze uni, besloten beursquote:Op maandag 21 november 2011 11:21 schreef AnneX het volgende:
Steer, gisteravond vroeg ik je naar de link van de carrierebeurs...wie-wat-waar enzo.
Is het ook voor werkzoekenden hbo + ? Of alleen techneuten?
Nee joh! Eindhovenquote:Op maandag 21 november 2011 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben je dan weer op zoek Annex?? Nee toch?
Ik schrok alquote:Op maandag 21 november 2011 11:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee joh! EindhovenHeb ik al eens twee jaar gewoond.
Nichtje is zonder werk toen Philips besloot te reorganiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |