De pollquote:Op maandag 21 november 2011 08:19 schreef Walter81 het volgende:
Poll: Gebruik jij je mistlampen bij 500 meter zicht?
• Natuurlijk niet. 500m is méér dan 50m
• Ik wel, want ik laat zien dat ik dom ben.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoe moeilijk kan het zijn om mistlampen alléén bij <50m zicht aan te doen.
Het is anders best irritant als er de hele tijd zo'n felle rode lamp in je bakkes schijnt.quote:Op maandag 21 november 2011 08:59 schreef dubrillion het volgende:
Ik snap niet wat hier het probleem van is?
Zolang je groot licht niet aan zet heb je nul hinder van mistlampen.
haha ja de meest voorkomende fout...quote:Op maandag 21 november 2011 09:02 schreef actuarisje het volgende:
Extra klacht: als je dan mistverlichting voert, zet dan in ieder geval je dimlicht uit. Naast je mistlicht gewoon stadsverlichting voeren en geen dimlicht
Jij hebt geen auto? Een auto is wettelijk verplicht een mistlamp te hebben in Nederlandquote:Op maandag 21 november 2011 09:04 schreef killurz het volgende:
jankerds...en als mensen ze niet aandoen en jullie krijgen een ongeluk lopen jullie ook te huilen
(ik heb ze niet eens)
Helaas heb je nogal wat mensen met kleine pikkies die mistlampen als verlengstuk van hun te kleine autootje gebruiken.quote:Op maandag 21 november 2011 08:34 schreef SicSicSics het volgende:
^^ Ik heb ze altijd aan, aan de voorkant. Dat staat lekker stoer!
Irrelevant, het is nooit verplicht hem te gebruiken.quote:Op maandag 21 november 2011 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Jij hebt geen auto? Een auto is wettelijk verplicht een mistlamp te hebben in Nederland
Ik heb alleen dim/groot/parkeer/mist voor/achter schakelaars, hoe ik dan apart mijn stadslichten ontsteek is me dan even een raadsel.quote:Op maandag 21 november 2011 09:02 schreef actuarisje het volgende:
Extra klacht: als je dan mistverlichting voert, zet dan in ieder geval je dimlicht uit. Naast je mistlicht gewoon stadsverlichting voeren en geen dimlicht
alleen auto's van na december 1997quote:Op maandag 21 november 2011 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Jij hebt geen auto? Een auto is wettelijk verplicht een mistlamp te hebben in Nederland
Dat komt omdat vrouwen al 2000 jaar te horen krijgen dat 5cm 20cm is.quote:Op maandag 21 november 2011 08:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
De poll...
verder terechte klacht.. alhoewel het voor veel mensen (vrouwen) wel moeilijk is om 50m in te schatten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |