Of een geluidsopname.quote:Op zondag 20 november 2011 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zal wel een welles nietes spelletje worden. Tenzij er echt getuigen zijn die zich gaan melden.
Camerabeelden van beveiligingscamera's? Zeg maar wat hoor, weet niet in hoeverre die daar aanwezig zijnquote:
Waar gaat het over, al heeft hij het gezegd dan is dit gebeurd in het heetst van de strijd en dan kunnen er wel minder overwogen uitspraken vallen, maar is dit nou echt dusdanig erg?. Ik durf te betwijfelen dat er in die bespreking ergere dingen zijn gezegd als Cruijff zich heeft laten uitlokken tot dit soort uitspraken.quote:Op zondag 20 november 2011 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zal wel een welles nietes spelletje worden. Tenzij er echt getuigen zijn die zich gaan melden.
Waarom niet? Ze zijn er ook via via achter gekomen wat er is gezegd. Er is vast wel iemand die de opnames wil lekken tegen wat duizendjes op z'n rekening.quote:
Zeggen tegen iemand dat hij er alleen maar zit omdat hij zwart is vind ik toch wel vrij ernstig ja. Dan haal je namelijk de huidskleur erbij en als dat je sterkste argument is, zelfs in het heetst van de strijd, ben je ontzettend zielig (let op: ik weet niet wat de waarheid is en neem daar verder ook geen stelling over in)quote:Op zondag 20 november 2011 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar gaat het over, al heeft hij het gezegd dan is dit gebeurd in het heetst van de strijd en dan kunnen er wel minder overwogen uitspraken vallen, maar is dit nou echt dusdanig erg?. Ik durf te betwijfelen dat er in die bespreking ergere dingen zijn gezegd als Cruijff zich heeft laten uitlokken tot dit soort uitspraken.
Nee hoor, niet via via. Davids vertelde tegen media, Vermeulen heeft Ten Have opgebeld en die heeft het gezegd. Dat is dus Davids -> media/journalist -> Ten Have, ofwel RvC -> media/journalist -> RvC. Dat vind ik toch niet echt via viaquote:Op zondag 20 november 2011 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze zijn er ook via via achter gekomen wat er is gezegd. Er is vast wel iemand die de opnames wil lekken tegen wat duizendjes op z'n rekening.
Cruijff is een mens, en mensen kunnen weleens ziek worden van positieve discriminatie.quote:Op zondag 20 november 2011 23:24 schreef Anno2012 het volgende:
Cruijff zou al vaker bepaalde dingen hebben gezegd volgens bepaalde mensen. Ik geloof er helemaal niks van. Cruijff is en blijft de eindbaas.
De postbode van Ten Have die bij de post het geheime bandje met de geluidsopname "toevallig" tegenkwamquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
Tja als ik verkracht wordt door een neger, kan ik ook wel in het heetst van de strijd roepen: 'KUTNEGER'
Dat maakt me nog geen racist. Of is dit een te extreem voorbeeld?
Dat is ie ook niet, net zomin als Jan Wouters toen hij Abdelloui destijds een kutmarokkaan noemde. Cruijff wordt niet vaak tegengesproken en als dat opeens gebeurd is het niet ondenkbaar dat ie, Amsterdamse volksjongen die hij is, in zijn woede wat onbetamelijke dingen zegt. Over de kaalheid van Ten Have, over de lelijkheid van Olffers en ook over de huidskleur van Davids.quote:Op zondag 20 november 2011 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cruijff is een mens, en mensen kunnen weleens ziek worden van positieve discriminatie.
Dat maakt Cruijff alleen nog geen racist.
Extreem voorbeeld niet, maar de vergelijking klopt niet. Of zijn er dingen voorgekomen tussen Davids en Cruijff die ik niet wil weten?quote:Op zondag 20 november 2011 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
Tja als ik verkracht wordt door een neger, kan ik ook wel in het heetst van de strijd roepen: 'KUTNEGER'
Dat maakt me nog geen racist. Of is dit een te extreem voorbeeld?
Tenzij hij er daadwerkelijk bijgehaald is omdat het een neger is.quote:Op zondag 20 november 2011 23:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zeggen tegen iemand dat hij er alleen maar zit omdat hij zwart is vind ik toch wel vrij ernstig ja. Dan haal je namelijk de huidskleur erbij en als dat je sterkste argument is, zelfs in het heetst van de strijd, ben je ontzettend zielig (let op: ik weet niet wat de waarheid is en neem daar verder ook geen stelling over in)
Tja, uh.. daar kan ik niks tegen inbrengen, maar dat lijkt mij niet de reden dat hij daar zit. Moch het wel zo zijn, vind ik het alsnog niet heel taktisch gezegd, maar het is dan iig direct, weet je meteen waar je aan toe bentquote:Op zondag 20 november 2011 23:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Tenzij hij er daadwerkelijk bijgehaald is omdat het een neger is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Nou vind het best wel een ernstige aantijging. Vind eigenlijk ook dat ze hier bewijs voor moeten hebben om het hard te kunnen maken want het is niet niks wat er gezegd wordt..quote:Op zondag 20 november 2011 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cruijff is een mens, en mensen kunnen weleens ziek worden van positieve discriminatie.
Dat maakt Cruijff alleen nog geen racist.
Radiocommentaar van Ajax in de CL finale was wel degelijk van Arno "wop wop wop" Vermeulen & Jackie van Gelder.quote:Op zondag 20 november 2011 22:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is niet Arno vermuelen maar jeroen stekelenburg of bas tichelen.
quote:Arno Vermeulen
Arno Vermeulen (Alkmaar, 13 mei 1960) is chef voetbal en commentator bij Studio Sport van de NOS. Vermeulen was in de jaren negentig een bekend voetbalverslaggever bij NOS Langs de Lijn op Radio 1. Zo verzorgde hij onder andere in 1995, samen met Jack van Gelder, het radiocommentaar bij de Champions Leaguefinale tussen Ajax en AC Milan. Bovendien was hij in diezelfde periode werkzaam als verslaggever en presentator van het tv-programma AVRO-Sportpanorama. 1996 stapte hij over naar betaalzender FilmNet/SuperSport, daar versloeg hij voetbalwedstrijden. Oud-spits Wim Kieft stond Vermeulen bij tijdens het commentaar.
Ik denk het.quote:Op zondag 20 november 2011 23:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Extreem voorbeeld niet, maar de vergelijking klopt niet. Of zijn er dingen voorgekomen tussen Davids en Cruijff die ik niet wil weten?
Als je dit niet weet, ben je nooit buiten geweest.quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef Wilskracht het volgende:
Dus je kunt beter klootzaak zeggen dan Zwart
(Behalve als je Sjaak heet)
Je zit alleen in de RvC omdat je een klootzak bent?. Daar hebben ze de overige leden al voor hoor (Inclusief Cruijff)quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef Wilskracht het volgende:
Dus je kunt beter klootzaak zeggen dan Zwart
(Behalve als je Sjaak heet)
Goeie tv toch.quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef De_kromme het volgende:
Trouwens, als Jack een echte Ajacied was, had hij ten Have niet in SV toegelaten.
Dit verhaal gaat compleet escaleren, vannacht nog.
'Sjek je weet toch dat je mij Steven kunt noemen'quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef De_kromme het volgende:
Trouwens, als Jack een echte Ajacied was, had hij ten Have niet in SV toegelaten.
Dit verhaal gaat compleet escaleren, vannacht nog.
Dat was dan weer tenenkrommendquote:Op zondag 20 november 2011 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Sjek je weet toch dat je mij Steven kunt noemen'
Idd *ril*quote:Op zondag 20 november 2011 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Sjek je weet toch dat je mij Steven kunt noemen'
Allemaal doorgesproken van Ten Have en Davids dat 'Steven' het die avond nog zou bevestigen dat kan niet anders, maar ik vind het ook pijnlijk hoe close Arno en Sjek blijkbaar met hem zijn. Dan kan je bijna niet meer ontkennen dat de NOS een groot lek was voor de Ten Have groep.quote:
Dat was toch al lang en breed duidelijk?quote:Op zondag 20 november 2011 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal doorgesproken van Ten Have en Davids dat 'Steven' het die avond nog zou bevestigen dat kan niet anders, maar ik vind het ook pijnlijk hoe close Arno en Sjek blijkbaar met hem zijn. Dan kan je bijna niet meer ontkennen dat de NOS een groot lek was voor de Ten Have groep.
VBL FBquote:Op zondag 20 november 2011 23:45 schreef Geo3kant het volgende:
Ik werd van de week ook racist genoemd hier, kan ik ook stappen ondernemen of ergens naar toe bellen?
Maar nog wel ontkend door de NOS zelf mag ik hopen?. Eerst Arno met zijn 'Ja ik heb Ten Have er net maar even over opgebeld', dan Steven zijn liefdesverklaring aan Sjek... Ik heb het de hele tijd als half grapje afkunnen doen, maar ik begin me er langzamerhand wel echt over op te winden ondanks dat het amateurisme waarmee het gebeurd nog steeds wel enigszinds grappig isquote:Op zondag 20 november 2011 23:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat was toch al lang en breed duidelijk?
Dat werpt een heel ander licht op de zaak. Was dat ook de reden dat Cruijff niet meeging naar het WK78? Ik ruik een complot die al 33 jaar in de doofpot zit, Cruijff is pedo en heeft het met Davids gedaan toen Davids nog maar 4 jaar was. Omdat hij dit nog altijd goed moet maken, is Davids in de RvC gekomen en nu probeert Cruijff dit te verbergen onder racisme. Ik heb het altijd al gewetenquote:
Blanke zou ik zelf niet erg vinden.quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je dit niet weet, ben je nooit buiten geweest.
Als dit verzonnen is.. is de man echt triest, leuk als ajax punten verspeelt maar als iemand moedwillig die club kapot probeert te maken.. nee dat hoort niet, nergens niet.quote:
Misschien is Davids 4 jaar eerder ook wel verwekt in het zwembad en is het nog incest ook... Dit gaat mogelijk dieper dan ik al dacht.quote:Op zondag 20 november 2011 23:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat werpt een heel ander licht op de zaak. Was dat ook de reden dat Cruijff niet meeging naar het WK78? Ik ruik een complot die al 33 jaar in de doofpot zit, Cruijff is pedo en heeft het met Davids gedaan toen Davids nog maar 4 jaar was. Omdat hij dit nog altijd goed moet maken, is Davids in de RvC gekomen en nu probeert Cruijff dit te verbergen onder racisme. Ik heb het altijd al geweten
Of gaat dit te ver?
Ik geloof eigenlijk wel dat het is gezegd, maar volledig uit context getrokken en na een lange ruzie/woordenwisseling, maar het is sowieso zielig hoe het nu naar buiten wordt gebracht.quote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als dit verzonnen is.. is de man echt triest, leuk als ajax punten verspeelt maar als iemand moedwillig die club kapot probeert te maken.. nee dat hoort niet, nergens niet.
Ik vind het aardig triest worden.. waar is de tijd gebleven dat journalisten nog objectief waren? (als die tijd er uberhaupt ooit geweest isquote:Op zondag 20 november 2011 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal doorgesproken van Ten Have en Davids dat 'Steven' het die avond nog zou bevestigen dat kan niet anders, maar ik vind het ook pijnlijk hoe close Arno en Sjek blijkbaar met hem zijn. Dan kan je bijna niet meer ontkennen dat de NOS een groot lek was voor de Ten Have groep.
?quote:Op zondag 20 november 2011 23:50 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Blanke zou ik zelf niet erg vinden.
Wat zou dan de context zijn waar jij het goed kan praten?quote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk wel dat het is gezegd, maar volledig uit context getrokken en na een lange ruzie/woordenwisseling, maar het is sowieso zielig hoe het nu naar buiten wordt gebracht.
En witte? (is misschien een betere vergelijking)quote:Op zondag 20 november 2011 23:50 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Blanke zou ik zelf niet erg vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |