Waar was je anders mee gegaan dan?quote:Op zondag 20 november 2011 22:01 schreef Renesite het volgende:
Meh...
Morgen maar met de auto gezien het weer
Fiets.quote:Op zondag 20 november 2011 22:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waar was je anders mee gegaan dan?
Meh.quote:Op zondag 20 november 2011 22:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je over de mist klaagde. Maar je vindt het dus te koud
Daar valt geen speld tussen te krijgen. Ik bedoel, in de Tour de France hebben ze alleen wat meer piekenquote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef toenie het volgende:
Ach, wel een redelijk constante voorspelling in elk geval
Fietsen met dit weer is verfrissendquote:Op zondag 20 november 2011 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh.
Motivatieprobleempje denk ik.
Mee eens. Misschien overwegen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Fietsen met dit weer is verfrissend
Ben je gek, dan kan ik niet Fok!en.quote:Op zondag 20 november 2011 23:58 schreef Inkomen het volgende:
Het is wel prachtig om nu door de stad te lopen.
Heb jij geen draagbare producten van Apple met internetverbinding dan?quote:Op maandag 21 november 2011 00:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ben je gek, dan kan ik niet Fok!en.
Ik heb een Acer met dezelfde capabiliteiten 14.gifquote:Op maandag 21 november 2011 00:11 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Heb jij geen draagbare producten van Apple met internetverbinding dan?
Vind ik leukquote:Op maandag 21 november 2011 10:03 schreef Luco het volgende:
Jongetjes en meisjes, over 2 weken zal ik Groningen weer aan doen! Nu al zin in!
Australië nu voorbij, of alleen ivm de feestdagen?quote:Op maandag 21 november 2011 10:03 schreef Luco het volgende:
Jongetjes en meisjes, over 2 weken zal ik Groningen weer aan doen! Nu al zin in!
haha fagquote:Op maandag 21 november 2011 09:35 schreef Catch22- het volgende:
Mogguh. Fris vanochtend man. maar sjaal en handschoenen dusja
Grapje zeker? Ik woon op dat fucking plein. Verwachten ze dat ik eerst 200 meter ga lopen voordat ik om mn fiets stap? Stelletje kankerlijers.quote:Op maandag 21 november 2011 14:46 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Tjonge jonge. Politie staat voor Jumbo Beren boetes uit te delen als je daar voorbij fietst. Heb nog gekeken maar zag nergens een bordje dat je daar niet mag fietsen?
daar fiets ik ook altijd, niemand die er last van heeft.quote:Op maandag 21 november 2011 14:46 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Tjonge jonge. Politie staat voor Jumbo Beren boetes uit te delen als je daar voorbij fietst. Heb nog gekeken maar zag nergens een bordje dat je daar niet mag fietsen?
Mwah weet niet, ik heb nog wel eens dat mensen erg langzaam lopen of ineens een beweging naar een andere kant maken waardoor ik op de trap moet remmen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef loecje het volgende:
[..]
daar fiets ik ook altijd, niemand die er last van heeft.
haha mijn meisje doet dat altijd, ik doe dat ook niet; want aso.quote:Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef Jajong het volgende:
Oh trouwens. Een waarschuwing voor iedereen die wel eens bij de Jumbo Beren komt. Er staan altijd fietsen voor mijn deur, echt lettelijk voor mijn deur, waardoor ik er soms niet uit kan. Vanaf nu heb ik besloten die fietsen binnen te zetten, achter 't raam, misschien begrijpen de mensen 't dan.
Dus als je dit wel eens hebt gedaan, of van plan was om te doen; doe het niet.
zou jij je taalgebruik niet wat matigen?quote:Op maandag 21 november 2011 15:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Grapje zeker? Ik woon op dat fucking plein. Verwachten ze dat ik eerst 200 meter ga lopen voordat ik om mn fiets stap? Stelletje kankerlijers.
Als 't aan mij ligt niet, nee hoezo heb je er last van?quote:Op maandag 21 november 2011 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zou jij je taalgebruik niet wat matigen?
Waarschuw haar dan maar vast, want ik ga fietsen verzamelen.quote:Op maandag 21 november 2011 16:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
haha mijn meisje doet dat altijd, ik doe dat ook niet; want aso.
ja, het schelden met ziektes waaraan mensen die ik kende zijn overleden.quote:Op maandag 21 november 2011 16:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als 't aan mij ligt niet, nee hoezo heb je er last van?
Meen je niet. Ik denk dat jij de enige bent hier.quote:Op maandag 21 november 2011 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, het schelden met ziektes waaraan mensen die ik kende zijn overleden.
iedereen wel ja. Het gaat mij er om dat sommige woorden te pas en te onpas gebruikt worden terwijl genoeg betere alternatieven voor zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Catch22- het volgende:
wie kent er niet iemand die aan kanker is overleden?
Eens.quote:Op maandag 21 november 2011 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, het schelden met ziektes waaraan mensen die ik kende zijn overleden.
dat probleem had ik ook toen ik in het centrum woonde.quote:Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef Jajong het volgende:
Oh trouwens. Een waarschuwing voor iedereen die wel eens bij de Jumbo Beren komt. Er staan altijd fietsen voor mijn deur, echt lettelijk voor mijn deur, waardoor ik er soms niet uit kan. Vanaf nu heb ik besloten die fietsen binnen te zetten, achter 't raam, misschien begrijpen de mensen 't dan.
Dus als je dit wel eens hebt gedaan, of van plan was om te doen; doe het niet.
Een betere krachtterm dan kanker bestaat niet.quote:Op maandag 21 november 2011 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
iedereen wel ja. Het gaat mij er om dat sommige woorden te pas en te onpas gebruikt worden terwijl genoeg betere alternatieven voor zijn.
Moooi kutquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:40 schreef Luco het volgende:
Tof dit... M'n 11 uur durende treinrit is zojuist uitgevallen. Vervangend vervoer is geregeld maar meer dan 11 uur in een touringcar zitten heb ik geen trek in. Ik reis met een reden met de trein (al is dat puur omdat het goedkoper was, toch heeft de ruimte en het feit dat je wat kan lopen gigantische voordelen).
Wist niet dat de mist hier zó dik was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:40 schreef Luco het volgende:
Tof dit... M'n 11 uur durende treinrit is zojuist uitgevallen. Vervangend vervoer is geregeld maar meer dan 11 uur in een touringcar zitten heb ik geen trek in. Ik reis met een reden met de trein (al is dat puur omdat het goedkoper was, toch heeft de ruimte en het feit dat je wat kan lopen gigantische voordelen).
Je doet het er om he.quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een betere krachtterm dan kanker bestaat niet.
Ik vind "Wat een kankerzooi" ook wat anders dan "ik hoop dat je kanker aan je teelballen krijgt".quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het altijd een beetje hypocriet om te gaan 'zeuren' over het woord kanker terwijl er genoeg mensen zijn [echt waar!] die het ook niet fijn vinden als je gaat lopen vloeken met het woord 'kut!' of 'godverdomme' etc. Wat maakt kanker dan ineens zo ontzettend erg? Met dat andere kan je ook mensen kwetsen maar dat wordt wèl door iedereen 'te pas en te onpas' gebruikt.
Dat laatste ben ik wel mee eens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:39 schreef Telecaster het volgende:
Ach, ik heb een jaar of wat kanker gehad (succesvol genezen, dank u voor de belangstelling) en stoor me er zelf niet echt aan.
Maar als mensen het gebruik van de term als krachtterm vervelend vinden kunnen ze altijd aan de gebruikers ervan vragen of ze daar rekening mee kunnen houden, natuurlijk.
Dat, en het gebruik van een trainingspak als dagelijke uitdossing.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:01 schreef Jesse_ het volgende:
Het te pas en te onpas gebruiken van kanker is gewoon een van de vele manieren waar je mensen van een lager allooi aan kan herkennen.
Het is zo mogelijk nog dommer om iemand te beoordelen aan zijn taalgebruik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:26 schreef Jesse_ het volgende:
Je hebt blijkbaar geen idee hoe dom het overkomt als iemand zulke taal bezigt.
quote:Op maandag 21 november 2011 16:22 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Mwah weet niet, ik heb nog wel eens dat mensen erg langzaam lopen of ineens een beweging naar een andere kant maken waardoor ik op de trap moet remmen.
Maar jongen toch! - in die situatie is `rododendron` toch een schitterend en niet-kwetsend alternatief..?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het is zo mogelijk nog dommer om iemand te beoordelen aan zijn taalgebruik.
Maargoed, ik gebruik het alleen als ik me gruwelijk bezeer of als ik Fifa12 speel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
Klopt. Leg eens uit wat het dom doet lijken om te schelden met een woord die sómmige mensen als aanstootgevend ervaren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:26 schreef Jesse_ het volgende:
Je hebt blijkbaar geen idee hoe dom het overkomt als iemand zulke taal bezigt.
Het is "een woord dat", om maar eens iets te noemen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt. Leg eens uit wat het dom doet lijken om te schelden met een woord die sómmige mensen als aanstootgevend ervaren?
Het spijt me, ik hoop alleen niet dat Jesse_ met een soortgelijke reactie als bovenstaand de discussie probeert te ontwijken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Het is "een woord dat", om maar eens iets te noemen.
Sja. Wat ik al zei - van mij mag je het gebruiken, hoor, ik lig er niet wakker van.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het spijt me, ik hoop alleen niet dat Jesse_ met een soortgelijke reactie als bovenstaand de discussie probeert te ontwijken.
Het überhaupt nodig hebben van zulke krachttermen is een teken van zwakte. Als je een goed verhaal hebt heb je geen krachttermen nodig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt. Leg eens uit wat het dom doet lijken om te schelden met een woord die sómmige mensen als aanstootgevend ervaren?
Echt? Een goed verhaal staat haaks op de situatie waarin je meestal krachttermen gebruikt. Heeft niks met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het überhaupt nodig hebben van zulke krachttermen is een teken van zwakte. Als je een goed verhaal hebt heb je geen krachttermen nodig.
En ik heb niet eens achteruit trap ram. My bad.quote:
pff, dat scheelt weer voor de mensen die achter je rijdenquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:50 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
En ik heb niet eens achteruit trap ram. My bad.
Haha. Shit hee. Gaat lekker dus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
pff, dat scheelt weer voor de mensen die achter je rijden
Ja dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:31 schreef Catch22- het volgende:
nou ik hou er gelijk mee op want ik wil niet dat de mensen op Fok! denken dat ik dom ben!
Beetje een pot ketel verhaal met je vindi gezeik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:16 schreef Jajong het volgende:
Jesse, doe aub niet zo walgelijk elitair. Kortzichtig schepsel.
Nee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:11 schreef Jesse_ het volgende:
Hoezo niet? Je gebruikt toch krachttermen om je matige belevenissen tegen je matties wat op te op te kalefateren?
Mijn Vindi-verhaal is gebaseerd op 10 jaar ervaring. Jij maakt aannames die gebaseerd zijn op.... niks.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Beetje een pot ketel verhaal met je vindi gezeik.
Die bekt wel lekker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Catch22- het volgende:
Ik zeg ook vaak 'krijg de botrot', is ook niet aardig.
Ik heb het niet specifiek over kanker, maar over dat soort termen in het algemeen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef cerror het volgende:
Wat een politiek correct geneuzel hier.
Puur en alleen omdat kanker dezer tijden een tamelijk veelbesproken ziekte is, vind men het maar niet kunnen om het als krachtterm te gebruiken.
Niet vergeten: tyfus, tering en klere zijn ook krachttermen en ook ziektes.
Vaak hoor ik de mensen die protesteren tegen het gebruik van het woord kanker als krachtterm, schaamteloos tering, kleretyfus etc... roepen.
Komop man. Als je het in iedere zin plakt is het inderdaad overdone. Maar het af en toe als krachtterm gebruiken moet makkelijk kunnen.
Ach, ieder z'n ding. Maar anderen veroordelen die zulke termen wel gebruiken vind ik inderdaad nogal elitair. Mits ze niet overgebruikt worden uiteraard.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet specifiek over kanker, maar over dat soort termen in het algemeen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben bij wie de pauperalarmen afgaan als iemand constant kanker dit, tyfus zo, hoeren dat etc. er uit gooit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n ding. Maar anderen veroordelen die zulke termen wel gebruiken vind ik inderdaad nogal elitair. Mits ze niet overgebruikt worden uiteraard.
Zie mijn opmerking "Mits ze niet overgebruikt worden uiteraard.".quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben bij wie de pauperalarmen afgaan als iemand constant kanker dit, tyfus zo, hoeren dat etc. er uit gooit.
Probeer je er maar uit de redden ja, wat jij insinueerde was dat iedereen die kanker als krachtterm gebruikt; "van lager allooi" was. En seriously, who talks like that, behalve mensen die heel hard hun best proberen te doen om quasi-intellectueel over te komen. Jij bent zeker ook zo'n droeftoeter die bij elk hbo>wo en andersom topic tevoorschijn komt om te zeggen dat hbo'ers scholieren zijn en geen studenten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben bij wie de pauperalarmen afgaan als iemand constant kanker dit, tyfus zo, hoeren dat etc. er uit gooit.
Oei.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n droeftoeter die bij elk hbo>wo en andersom topic tevoorschijn komt om te zeggen dat hbo'ers scholieren zijn en geen studenten.
Bullseye zeker?quote:
Dat vind ik inderdaad ook cancerannoying.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:48 schreef Inkomen het volgende:
Zolang het maar in het Nederlands is en niet in het Engels. Onnodig Engelsthere puke I on.
Daar sta ik ook nog steeds achter, ik wilde andere dingen alleen niet uitsluiten. Omdat het niet in Jan en Jippeke-taal is is het niet direct quasi intellectueel. En ja, ik mag graag tegen droeftoeters die zichzelf onterecht student zeggen dat ze scholieren zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Probeer je er maar uit de redden ja, wat jij insinueerde was dat iedereen die kanker als krachtterm gebruikt; "van lager allooi" was. En seriously, who talks like that, behalve mensen die heel hard hun best proberen te doen om quasi-intellectueel over te komen. Jij bent zeker ook zo'n droeftoeter die bij elk hbo>wo en andersom topic tevoorschijn komt om te zeggen dat hbo'ers scholieren zijn en geen studenten.
Je doet mij denken aan zo'n strenge juf die iedereen op de vingers tikt voor ieder klein kutfoutje (ik ben van lager allooi) om zichzelf voldaan te voelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daar sta ik ook nog steeds achter, ik wilde andere dingen alleen niet uitsluiten. Omdat het niet in Jan en Jippeke-taal is is het niet direct quasi intellectueel. En ja, ik mag graag tegen droeftoeters die zichzelf onterecht student zeggen dat ze scholieren zijn.
Pure compensatie. Zo onzeker over haarzelf dat ze maar op anderen gaat af geven om zichzelf wat beter te voelen. Waarschijnlijk een wo studie zonder baanperspectieven en een sociaal leven van lik-me-vestje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Je doet mij denken aan zo'n strenge juf die iedereen op de vingers tikt voor ieder klein kutfoutje (ik ben van lager allooi) om zichzelf voldaan te voelen.
Of je hebt OCD, of je hebt een hoge eigendunk.
Meer een strenge meester.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Je doet mij denken aan zo'n strenge juf die iedereen op de vingers tikt voor ieder klein kutfoutje (ik ben van lager allooi) om zichzelf voldaan te voelen.
Of je hebt OCD, of je hebt een hoge eigendunk.
Jij elke keer met je malle conclusies.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Pure compensatie. Zo onzeker over haarzelf dat ze maar op anderen gaat af geven om zichzelf wat beter te voelen. Waarschijnlijk een wo studie zonder baanperspectieven en een sociaal leven van lik-me-vestje.
Ik ben niet lid van Dizkartesquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Trouwens Jesse_, ben jij dit?
http://www.dizkartes.nl/verbanden/1052
Nee.quote:
Ik heb dan ook geen hekel aan vindi's.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:29 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Dat had wel die haat voor vindi's verklaard.
Jesse is een goeie gozerquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat Jesse_ de chagrijn van dit topic is?
Jij denkt van wel??? Zou een hoop verklaren als hij dat wel zou zijn.quote:
Houden zoquote:
Ben je Sinterklaas?quote:
Ik wel.quote:
Oh... oh... en dan ook net de enige die mij kent komt hier eventjes langs wippenquote:
iedereen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:31 schreef Inkomen het volgende:
Iedereen die mij kent is mysterieus verdwenen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Oh... oh... en dan ook net de enige die mij kent komt hier eventjes langs wippen
Hoi , hoe is het met jou joh ^^!
Koortsquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef RedFever007 het volgende:
Minimaal 2 mensen kennen mij hier![]()
![]()
Ik ook,quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
iedereen?
Ik was ook op die meet van 19 man, jeweets
Nasty. Hoorde er al meer mensen over. Beterschap!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Beetje koortsig ... griep heeft mij te pakken ..
Dankje , voor de rest best aardig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nasty. Hoorde er al meer mensen over. Beterschap!
O jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
iedereen?
Ik was ook op die meet van 19 man, jeweets
Opdat zij U kennen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef loecje het volgende:
ik ken er toch een aantal.. dat betekent dat die mensen mij ook kennen... owje
Vrtl.quote:
Had jij niet dat radiointerview voor Oog met de Amerikaanse verkiezingen geregeld, of was dat iemand anders?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vrtl.
Was vandaag ook weer op ziggy³'s werkvloer, maar weer niet gezien.. Of ik herkende hem gewoon niet.
Hmm, dan moet je íets specifieker zijn. Ik was daar wel co-producent/regisseur, heb meerdere interviews geregeld toenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Had jij niet dat radiointerview voor Oog met de Amerikaanse verkiezingen geregeld, of was dat iemand anders?
Boem-Dikkie en ik zouden ook nog geïnterviewd worden voor oog.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Had jij niet dat radiointerview voor Oog met de Amerikaanse verkiezingen geregeld, of was dat iemand anders?
Mysterie opgelost, maar we hebben elkaar niet gezienquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Vertel vertelquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja moet ik nog eens achteraan. Was meer een hersenspinsel op 't moment van die kerel volgens mij.
Er is op vrijdagavond zo'n programma op Oogradio over nieuwe bandjes en zo in Groningen. Gast daarvan hoorde onze muziek en zei dat het misschien leuk was om het daar eens over te hebben.quote:
Vind er niets aan, hoewel je wel een heleboel kan doen als je vroeg opstaat.quote:
Dat. Een beetje suf in bed liggen is zonde van m'n tijd.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:12 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Vind er niets aan, hoewel je wel een heleboel kan doen als je vroeg opstaat.
Oh, dan weet ik precies wie je bedoelt. Die persoon is nogal eens 'verstrooid'. Inderdaad gewoon even navragenquote:Op woensdag 23 november 2011 08:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Er is op vrijdagavond zo'n programma op Oogradio over nieuwe bandjes en zo in Groningen. Gast daarvan hoorde onze muziek en zei dat het misschien leuk was om het daar eens over te hebben.
Ik ga niet klikkenquote:
Aaaaah. Doe nou toch 's gezellig..!quote:
Die indruk kreeg ik inderdaad al.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik precies wie je bedoelt. Die persoon is nogal eens 'verstrooid'. Inderdaad gewoon even navragen
[..]
Ik ga niet klikken
Sja.Oplichters zijn het allemaal, vrees ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat zijn goede makelaars voor een kamer? Heb Maxx, pastoor en martinitoren al gevonden. Iemand nog tips?
vind ze nogal duur met de éénmalige kosten/administratiekosten eerlijk gezegdquote:Op woensdag 23 november 2011 16:57 schreef Catch22- het volgende:
Zeeven, die zijn heel schappelijk geprijst + fijne mensen.
Daardoor heb ik zon fijn huisje
Hele lekkere chippies die niet elke supermarkt verkooptquote:
Arme jij.quote:
Sja. Het woord "Stlte" herbergt voor veel mensen toch nog kennelijk vele mystieke geheimen.quote:Op donderdag 24 november 2011 07:31 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Aaaa het is toch niet vervelend als ik tegen mensen zeg in een stilte coupe dat ze stil horen te zijn.. Wat voor arrogante blikken je dan terug krijgt
Heeuuu! Eindelijk weer.quote:Op donderdag 24 november 2011 07:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Arme jij.
Ik zit vanavond gezellig met Boem-Dikkie aan het bier en muziek maken.
450 euro en geen borg (hadden wij iig) Meestal is het 1 maand huur als administratiekosten..quote:Op woensdag 23 november 2011 17:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
vind ze nogal duur met de éénmalige kosten/administratiekosten eerlijk gezegd
Het is vaak best duur omdat je huur + eenmalig huur administratiekosten + borg moet betalen. Jammer is dat altijd. Meteen 1350 euro aftikken.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
450 euro en geen borg (hadden wij iig) Meestal is het 1 maand huur als administratiekosten..
Ja dat hebben de meesten. Wij betaalden die 450 ek + de huur voor de eerste halve maand.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is vaak best duur omdat je huur + eenmalig huur administratiekosten + borg moet betalen. Jammer is dat altijd. Meteen 1350 euro aftikken.
Kun je met een belletje over zetten. Of even naar de bank.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:38 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb nog steeds een jeugdrekening, kom ik net achter.Beetje jammer, want mijn daglimiet is lager dan wat ik over moet maken.
Telefonisch kan niet, moet dus even heen. Probleem is dat mijn bank (Regiobank, onderdeel van SNS) niet in de stad zit, maar thuisthuis. Moet toch maar eens een normale bank nemenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kun je met een belletje over zetten. Of even naar de bank.
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:41 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Telefonisch kan niet, moet dus even heen. Probleem is dat mijn bank (Regiobank, onderdeel van SNS) niet in de stad zit, maar thuisthuis. Moet toch maar eens een normale bank nemen
maar je krijgt wel meer rente;)quote:Op donderdag 24 november 2011 15:38 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb nog steeds een jeugdrekening, kom ik net achter.Beetje jammer, want mijn daglimiet is lager dan wat ik over moet maken.
Sns wel, maar dat onderdeel van mijn bank dus niet. Bij de SNS zelf kan ik niets beginnen.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:50 schreef loecje het volgende:
[..]
maar je krijgt wel meer rente;)
heb ik ook nog tot mn 20ste gehad.
zit er geen sns in de stad dan?
Ik en mn vriendin hebben een huis via MVGM. Die hebben 0,0 bemiddelingskostenquote:Op donderdag 24 november 2011 09:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja dat hebben de meesten. Wij betaalden die 450 ek + de huur voor de eerste halve maand.
Administratiekosten heb je altijd, bij Zeeven is dat lager dan bij de meeste anderen. 450 voor een huis, 300 voor een kamer. Daarbij vaak geen borg of extra maand huur vooraf.
Gewoon doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:51 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Krijg al een hele tijd op mijn laptop een update achtig iets, maar moet ik alles aanvinken?
[ afbeelding ]
Weet niet zo goed wat het allemaal betekent
Toen ik nog in Groningen woonde ging ik altijd naar Cosmo (naast de V&D) Kost volgens mij rond de 25 euro. Was altijd erg tevreden en zelfs als ik naar de kapper moet en ik weet dat ik binnen enkele weken in Groningen ben dan ga ik er nog heen.quote:
Hairpoint, Berkenlaan inderdaad.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:45 schreef RickoKun het volgende:Ohja en een 10 eu kapper in Grun waar die lijn 11 langs gaat, tegenover zoenne zwembad vlakbij begraafplaats Selwerd straatnaam eikenlaan
Maar ja. Dat is,helaas, toch standaard bij de kapper...quote:(maar die makaule dozen praten je de oren vd kop)
Toni & Guy. Maar dan moet je wel minimaal 50e lappen.quote:
Dat niet, en ik hoop dat ze toch over niet te lange tijd dat ding weer opruimen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:14 schreef loecje het volgende:
dat tijdelijke vvv gebouw is niet van steen toch?
Kansloos echt..quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:18 schreef loecje het volgende:
wen er maar alvast aan. dat ding blijft er staan totdat de oostwand en het forum klaar zijn.
dus minimaal tot 2017
Feestjes zijn toch leuk? Of was je toe aan rust?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:16 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb gewoon een bedrijfsfeestje afgezegd. Zo. Ik kan het wel
Ja, maar had vanmiddag het gevoel dat er ineens heel weinig mensen gingen. Dus heb de trein naar mijn ouders maar gepakt voor een lang weekendje! Mja.. nu krijg ik ineens weer heel veel zinquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Feestjes zijn toch leuk? Of was je toe aan rust?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:58 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Dat kan ik dus niet. Ik pak de trein gewoon terug, hahahaha.
Haha nee, treintje is maar 20 minuten hoor! En het duurt tot in de vroege uurtjes dus dat komt goed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kom je daar, is het feestje afgelopen
Dit meen je niet!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:18 schreef loecje het volgende:
wen er maar alvast aan. dat ding blijft er staan totdat de oostwand en het forum klaar zijn.
dus minimaal tot 2017
Haha, onder andere. Werd al overstroomd door whatsappjes, facebook e.d. en ik kan vrij moeilijk nee zeggen..quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
gehehe, heb ik je nog overgehaald ook![]()
nee, forum is de Oostzijde van de Grote Markt, waar nu nog Vindicat en nog wat panden staan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ken heel dat 'forum' verhaal niet. Is dat dat gedoe op het Damsterdiep? Ligt ook al jaren open....
Veel plezier op het feestje dan maarquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:07 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha, onder andere. Werd al overstroomd door whatsappjes, facebook e.d. en ik kan vrij moeilijk nee zeggen..
Thanks, komt goed! Bier en wijn voor een euro ;pquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Veel plezier op het feestje dan maar
Die instelling heb ik altijd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 03:22 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Aiaiai, ik had het kunne weten. Dat viel behoorlijk tegen. Ik had thuis moeten blijven..
forum komt achter de oostwand.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, forum is de Oostzijde van de Grote Markt, waar nu nog Vindicat en nog wat panden staan.
Dank voor de link. Met verbazing gelezen. Vooral de 'veelgestelde vragen', direct de eerste regel al:quote:
vooral dat het inmpressieplaatje in de kerstsfeer is. daar krijgen (veel) mensen zo'n gezellig gevoel bij dus wordt het plaatje beter beoordeeld.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan die 'impressieplaatjes'. Dat ziet er dan gaaf en idyllisch uit enzo, maar strookt totaal niet met de werkelijkheid. Op welke wolken zitten die lui eigenlijk?
Die komt er niet hoor, de omwonenden willen dat heel graag. De minister wilde echter niet meer geld uittrekken voor het Ring project dan nu en dus is een tunnel out of the question. (wel jammer, heb er zoveel werk aan gehadquote:
2013 starten ze als het goed is. Alles ongelijkvloers. 4 lagen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:51 schreef Renesite het volgende:
Dat ze dat achterlijke julianaplein eens snel aanpassen. Fuck dat forum.
Godzijdank!quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die komt er niet hoor, de omwonenden willen dat heel graag. De minister wilde echter niet meer geld uittrekken voor het Ring project dan nu en dus is een tunnel out of the question. (wel jammer, heb er zoveel werk aan gehad)
Tsja, dat is lekker. Ik moet elke werkdag 2x over dat plein heen. Files, en enorme reistijd dus..quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
2013 starten ze als het goed is. Alles ongelijkvloers. 4 lagen.
Er is geen ruimte om een nieuwe ring aan te leggen.. dan kom je in de clinch met Haren, Leek, Slochteren, Staatsbosbeheer, Natuurmonumenten en diverse andere organisaties. Het is wel spijtig dat ze geen 100 km ring aanleggen, maar daar zijn andere eisen aan en daar is ook niet voldoende geld voor. Feit is, dat het aanpassen van de ring naar "westerse" maatstaven helemaal niet nodig is. Echter is men in Groningen de "westerse" problematiek graag voor en dus past men nu al aan met de middelen die wel beschikbaar zijn. Volgens Eurlings was het helemaal niet nodig aanpassingen te doen als er slechts een uurtje wat meer drukte is dan normaal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:38 schreef ibaneX het volgende:
Ben ik blij dat ik er bij de gasunie altijd al af kan, en dan over Ring West ga.
Sowieso de snelweg gewoon om de stad heen leggen. Rijd je over de A7 moet je eerst weer de stad doorkruisen met 70. Maarja, dat is te duur denk ik. Gelukkig is er geld genoeg voor het forum![]()
Oja;
http://www.aanpakringzuid(...)oppunt-julianaplein/
Volgens Eurlings moesten we niet zeiken. "Op andere plekken in NL staat het al vanaf 6:30 vast"quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:42 schreef Renesite het volgende:
Ik moet er om kwart voor 8 altijd invoegend file rijden! En dan vanaf oprit Hoogkerk tot aan Euroborg langzaamrijdend
!
Ja grappig. Wat ik in nog geen 10 minuten kan doen doe ik sowieso een keer zo lang over. Hoef gelukkig pas om half 9 te beginnenquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens Eurlings moesten we niet zeiken. "Op andere plekken in NL staat het al vanaf 6:30 vast"
Als we nu niks doen, staan we met een jaar of 5 ook gewoon keihard vast hoor. Dus goed gedaan van de gemeente en RWS.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja grappig. Wat ik in nog geen 10 minuten kan doen doe ik sowieso een keer zo lang over. Hoef gelukkig pas om half 9 te beginnen!
En binnendoor dan, Peizerweg of Hoendiep, voor het station langs en zo verder? Gaat ook niet snel, maar dat geeft wel een wat constantere reistijd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja grappig. Wat ik in nog geen 10 minuten kan doen doe ik sowieso een keer zo lang over. Hoef gelukkig pas om half 9 te beginnen!
Fiets?quote:
die 8e is ook waar denk ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fiets?
ehhhh
1. 't is ver reizen
2. 't is koud
3. 't is winter
4. mijn fiets is niet van topkwaliteit
5. 't kost nogal wat tijd
6. mijn conditie is die van een egel
7. het idee alleen al.
8. 't is een kwestie van luiheid
ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die 8e is ook waar denk ik
Hmmtsja. Maar goed nieuws: ik heb goede voornemens. De sportscholen zijn vanaf donderdag namelijk wettelijk verplicht elke maand opzeggingen te accepteren, dus je zit niet meer direct aan zo'n kut jaarcontract vast... Dat was voor mij de reden om er niet nogmaals aan te beginnen, aan zo'n sportschool. Want als ie niet bevalt zit je er maar mee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:03 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Stelletje luilakken pffff...
1. Sta eerder op, lekker door de ochtenddauw fietsen en mensen spottenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fiets?
ehhhh
1. 't is ver reizen
2. 't is koud
3. 't is winter
4. mijn fiets is niet van topkwaliteit
5. 't kost nogal wat tijd
6. mijn conditie is die van een egel
7. het idee alleen al.
moet naar zuid-oost. Auto op p3...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En binnendoor dan, Peizerweg of Hoendiep, voor het station langs en zo verder? Gaat ook niet snel, maar dat geeft wel een wat constantere reistijd.
Waar?quote:Op zondag 27 november 2011 00:00 schreef joppie_saus het volgende:
Coca Cola Vanilla gekocht zostraks
Gister al zelfs, hij maakte teveel rotzooi...quote:Op zondag 27 november 2011 11:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aaaaaw. Is-ie het huis uitgestuurd?
quote:Op zondag 27 november 2011 12:03 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Gister al zelfs, hij maakte teveel rotzooi...
Klopt. Je slaapkamer is altijd schoonquote:Op zondag 27 november 2011 13:20 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Coop Meeuwerderweg.
Oh, en ik rotzooi maken? Nee hoor.
Haha ik was alweer vergeten dat ik dat had gepostquote:
Boh G dat is wel bruut!quote:Op maandag 28 november 2011 00:50 schreef Jajong het volgende:
Meh.. Afgelopen 2 dagen 12u getraind. Dat gaat je niet in je kouwe kleren zetten gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |