Waar was je anders mee gegaan dan?quote:Op zondag 20 november 2011 22:01 schreef Renesite het volgende:
Meh...
Morgen maar met de auto gezien het weer
Fiets.quote:Op zondag 20 november 2011 22:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waar was je anders mee gegaan dan?
Meh.quote:Op zondag 20 november 2011 22:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je over de mist klaagde. Maar je vindt het dus te koud
Daar valt geen speld tussen te krijgen. Ik bedoel, in de Tour de France hebben ze alleen wat meer piekenquote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef toenie het volgende:
Ach, wel een redelijk constante voorspelling in elk geval
Fietsen met dit weer is verfrissendquote:Op zondag 20 november 2011 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh.
Motivatieprobleempje denk ik.
Mee eens. Misschien overwegen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Fietsen met dit weer is verfrissend
Ben je gek, dan kan ik niet Fok!en.quote:Op zondag 20 november 2011 23:58 schreef Inkomen het volgende:
Het is wel prachtig om nu door de stad te lopen.
Heb jij geen draagbare producten van Apple met internetverbinding dan?quote:Op maandag 21 november 2011 00:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ben je gek, dan kan ik niet Fok!en.
Ik heb een Acer met dezelfde capabiliteiten 14.gifquote:Op maandag 21 november 2011 00:11 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Heb jij geen draagbare producten van Apple met internetverbinding dan?
Vind ik leukquote:Op maandag 21 november 2011 10:03 schreef Luco het volgende:
Jongetjes en meisjes, over 2 weken zal ik Groningen weer aan doen! Nu al zin in!
Australië nu voorbij, of alleen ivm de feestdagen?quote:Op maandag 21 november 2011 10:03 schreef Luco het volgende:
Jongetjes en meisjes, over 2 weken zal ik Groningen weer aan doen! Nu al zin in!
haha fagquote:Op maandag 21 november 2011 09:35 schreef Catch22- het volgende:
Mogguh. Fris vanochtend man. maar sjaal en handschoenen dusja
Grapje zeker? Ik woon op dat fucking plein. Verwachten ze dat ik eerst 200 meter ga lopen voordat ik om mn fiets stap? Stelletje kankerlijers.quote:Op maandag 21 november 2011 14:46 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Tjonge jonge. Politie staat voor Jumbo Beren boetes uit te delen als je daar voorbij fietst. Heb nog gekeken maar zag nergens een bordje dat je daar niet mag fietsen?
daar fiets ik ook altijd, niemand die er last van heeft.quote:Op maandag 21 november 2011 14:46 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Tjonge jonge. Politie staat voor Jumbo Beren boetes uit te delen als je daar voorbij fietst. Heb nog gekeken maar zag nergens een bordje dat je daar niet mag fietsen?
Mwah weet niet, ik heb nog wel eens dat mensen erg langzaam lopen of ineens een beweging naar een andere kant maken waardoor ik op de trap moet remmen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef loecje het volgende:
[..]
daar fiets ik ook altijd, niemand die er last van heeft.
haha mijn meisje doet dat altijd, ik doe dat ook niet; want aso.quote:Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef Jajong het volgende:
Oh trouwens. Een waarschuwing voor iedereen die wel eens bij de Jumbo Beren komt. Er staan altijd fietsen voor mijn deur, echt lettelijk voor mijn deur, waardoor ik er soms niet uit kan. Vanaf nu heb ik besloten die fietsen binnen te zetten, achter 't raam, misschien begrijpen de mensen 't dan.
Dus als je dit wel eens hebt gedaan, of van plan was om te doen; doe het niet.
zou jij je taalgebruik niet wat matigen?quote:Op maandag 21 november 2011 15:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Grapje zeker? Ik woon op dat fucking plein. Verwachten ze dat ik eerst 200 meter ga lopen voordat ik om mn fiets stap? Stelletje kankerlijers.
Als 't aan mij ligt niet, nee hoezo heb je er last van?quote:Op maandag 21 november 2011 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zou jij je taalgebruik niet wat matigen?
Waarschuw haar dan maar vast, want ik ga fietsen verzamelen.quote:Op maandag 21 november 2011 16:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
haha mijn meisje doet dat altijd, ik doe dat ook niet; want aso.
ja, het schelden met ziektes waaraan mensen die ik kende zijn overleden.quote:Op maandag 21 november 2011 16:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als 't aan mij ligt niet, nee hoezo heb je er last van?
Meen je niet. Ik denk dat jij de enige bent hier.quote:Op maandag 21 november 2011 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, het schelden met ziektes waaraan mensen die ik kende zijn overleden.
iedereen wel ja. Het gaat mij er om dat sommige woorden te pas en te onpas gebruikt worden terwijl genoeg betere alternatieven voor zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Catch22- het volgende:
wie kent er niet iemand die aan kanker is overleden?
Eens.quote:Op maandag 21 november 2011 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, het schelden met ziektes waaraan mensen die ik kende zijn overleden.
dat probleem had ik ook toen ik in het centrum woonde.quote:Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef Jajong het volgende:
Oh trouwens. Een waarschuwing voor iedereen die wel eens bij de Jumbo Beren komt. Er staan altijd fietsen voor mijn deur, echt lettelijk voor mijn deur, waardoor ik er soms niet uit kan. Vanaf nu heb ik besloten die fietsen binnen te zetten, achter 't raam, misschien begrijpen de mensen 't dan.
Dus als je dit wel eens hebt gedaan, of van plan was om te doen; doe het niet.
Een betere krachtterm dan kanker bestaat niet.quote:Op maandag 21 november 2011 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
iedereen wel ja. Het gaat mij er om dat sommige woorden te pas en te onpas gebruikt worden terwijl genoeg betere alternatieven voor zijn.
Moooi kutquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:40 schreef Luco het volgende:
Tof dit... M'n 11 uur durende treinrit is zojuist uitgevallen. Vervangend vervoer is geregeld maar meer dan 11 uur in een touringcar zitten heb ik geen trek in. Ik reis met een reden met de trein (al is dat puur omdat het goedkoper was, toch heeft de ruimte en het feit dat je wat kan lopen gigantische voordelen).
Wist niet dat de mist hier zó dik was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:40 schreef Luco het volgende:
Tof dit... M'n 11 uur durende treinrit is zojuist uitgevallen. Vervangend vervoer is geregeld maar meer dan 11 uur in een touringcar zitten heb ik geen trek in. Ik reis met een reden met de trein (al is dat puur omdat het goedkoper was, toch heeft de ruimte en het feit dat je wat kan lopen gigantische voordelen).
Je doet het er om he.quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een betere krachtterm dan kanker bestaat niet.
Ik vind "Wat een kankerzooi" ook wat anders dan "ik hoop dat je kanker aan je teelballen krijgt".quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het altijd een beetje hypocriet om te gaan 'zeuren' over het woord kanker terwijl er genoeg mensen zijn [echt waar!] die het ook niet fijn vinden als je gaat lopen vloeken met het woord 'kut!' of 'godverdomme' etc. Wat maakt kanker dan ineens zo ontzettend erg? Met dat andere kan je ook mensen kwetsen maar dat wordt wèl door iedereen 'te pas en te onpas' gebruikt.
Dat laatste ben ik wel mee eens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:39 schreef Telecaster het volgende:
Ach, ik heb een jaar of wat kanker gehad (succesvol genezen, dank u voor de belangstelling) en stoor me er zelf niet echt aan.
Maar als mensen het gebruik van de term als krachtterm vervelend vinden kunnen ze altijd aan de gebruikers ervan vragen of ze daar rekening mee kunnen houden, natuurlijk.
Dat, en het gebruik van een trainingspak als dagelijke uitdossing.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:01 schreef Jesse_ het volgende:
Het te pas en te onpas gebruiken van kanker is gewoon een van de vele manieren waar je mensen van een lager allooi aan kan herkennen.
Het is zo mogelijk nog dommer om iemand te beoordelen aan zijn taalgebruik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:26 schreef Jesse_ het volgende:
Je hebt blijkbaar geen idee hoe dom het overkomt als iemand zulke taal bezigt.
quote:Op maandag 21 november 2011 16:22 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Mwah weet niet, ik heb nog wel eens dat mensen erg langzaam lopen of ineens een beweging naar een andere kant maken waardoor ik op de trap moet remmen.
Maar jongen toch! - in die situatie is `rododendron` toch een schitterend en niet-kwetsend alternatief..?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het is zo mogelijk nog dommer om iemand te beoordelen aan zijn taalgebruik.
Maargoed, ik gebruik het alleen als ik me gruwelijk bezeer of als ik Fifa12 speel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
Klopt. Leg eens uit wat het dom doet lijken om te schelden met een woord die sómmige mensen als aanstootgevend ervaren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:26 schreef Jesse_ het volgende:
Je hebt blijkbaar geen idee hoe dom het overkomt als iemand zulke taal bezigt.
Het is "een woord dat", om maar eens iets te noemen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt. Leg eens uit wat het dom doet lijken om te schelden met een woord die sómmige mensen als aanstootgevend ervaren?
Het spijt me, ik hoop alleen niet dat Jesse_ met een soortgelijke reactie als bovenstaand de discussie probeert te ontwijken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Het is "een woord dat", om maar eens iets te noemen.
Sja. Wat ik al zei - van mij mag je het gebruiken, hoor, ik lig er niet wakker van.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het spijt me, ik hoop alleen niet dat Jesse_ met een soortgelijke reactie als bovenstaand de discussie probeert te ontwijken.
Het überhaupt nodig hebben van zulke krachttermen is een teken van zwakte. Als je een goed verhaal hebt heb je geen krachttermen nodig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt. Leg eens uit wat het dom doet lijken om te schelden met een woord die sómmige mensen als aanstootgevend ervaren?
Echt? Een goed verhaal staat haaks op de situatie waarin je meestal krachttermen gebruikt. Heeft niks met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het überhaupt nodig hebben van zulke krachttermen is een teken van zwakte. Als je een goed verhaal hebt heb je geen krachttermen nodig.
En ik heb niet eens achteruit trap ram. My bad.quote:
pff, dat scheelt weer voor de mensen die achter je rijdenquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:50 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
En ik heb niet eens achteruit trap ram. My bad.
Haha. Shit hee. Gaat lekker dus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
pff, dat scheelt weer voor de mensen die achter je rijden
Ja dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:31 schreef Catch22- het volgende:
nou ik hou er gelijk mee op want ik wil niet dat de mensen op Fok! denken dat ik dom ben!
Beetje een pot ketel verhaal met je vindi gezeik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:16 schreef Jajong het volgende:
Jesse, doe aub niet zo walgelijk elitair. Kortzichtig schepsel.
Nee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:11 schreef Jesse_ het volgende:
Hoezo niet? Je gebruikt toch krachttermen om je matige belevenissen tegen je matties wat op te op te kalefateren?
Mijn Vindi-verhaal is gebaseerd op 10 jaar ervaring. Jij maakt aannames die gebaseerd zijn op.... niks.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Beetje een pot ketel verhaal met je vindi gezeik.
Die bekt wel lekker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Catch22- het volgende:
Ik zeg ook vaak 'krijg de botrot', is ook niet aardig.
Ik heb het niet specifiek over kanker, maar over dat soort termen in het algemeen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef cerror het volgende:
Wat een politiek correct geneuzel hier.
Puur en alleen omdat kanker dezer tijden een tamelijk veelbesproken ziekte is, vind men het maar niet kunnen om het als krachtterm te gebruiken.
Niet vergeten: tyfus, tering en klere zijn ook krachttermen en ook ziektes.
Vaak hoor ik de mensen die protesteren tegen het gebruik van het woord kanker als krachtterm, schaamteloos tering, kleretyfus etc... roepen.
Komop man. Als je het in iedere zin plakt is het inderdaad overdone. Maar het af en toe als krachtterm gebruiken moet makkelijk kunnen.
Ach, ieder z'n ding. Maar anderen veroordelen die zulke termen wel gebruiken vind ik inderdaad nogal elitair. Mits ze niet overgebruikt worden uiteraard.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet specifiek over kanker, maar over dat soort termen in het algemeen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben bij wie de pauperalarmen afgaan als iemand constant kanker dit, tyfus zo, hoeren dat etc. er uit gooit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n ding. Maar anderen veroordelen die zulke termen wel gebruiken vind ik inderdaad nogal elitair. Mits ze niet overgebruikt worden uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |